"George, prosím, nerob to." George okamžite ustúpil a šiel naspäť k počítaču.
"Prepáč, ale ja nechcem teraz riešiť takéto veci." Obzrela som sa naň a čakala na reakciu.
"V poriadku." Povedal, hoc sa netváril nadšene. Ťukal si do počítača a akoby ma zabudol vnímať. Opäť sa urazil. Ak sa mu páčim, tak nech mi to povie narovinu. Neznášam, keď sa veci nerišia na rovinu. Pretočila som očami a čakala som.
"Mala by som asi ísť." Povzdychla som si, keď som sa snažila uvoľniť atmosféru. Zdvihla som sa, pobrala si svoje veci a vyšla som von. Zvláštne, pred chvíľou by ma nikam nepustil, ale teraz sa na mňa ani neotočil. Aj keď je momentálne veľmi nebezbečné, že budem doma sama, asi nemám na výber. Ale prečo sa George nahneval? Ja ani neviem, prečo som ho nechcela pobozkať, možno ma ešte stále niečo ťahá k Harrymu, ale nie je to vôbec nič také, ako láska. A priznávam, že sa mi G páči, ale prečo do toho skákať tak rýchlo?
Počas môjho rozmýšľania som sa, ani neviem ako, dostala do domu. Ako som si myslela, všetci už odišli. Bolo tu bez nich také prázdne ticho. Vždy, keď som prišla domov, tak sa niečo dialo, ale teraz, je tu ticho, bez nich sa to nedá nazvať domovom. Mama mi nechala odkaz na stole.
Ahoj Mel. Šli sme za starou mamou do Alabamy. Aj keď stále nechápem, prečo by si práve ty mala niekoho zachraňovať, ale budiš. V skrinke som ti nechala peniaze, za ten čas by ti to malo asi aj stačiť. Určite sa ti čoskoro ozveme.
Ľúbime ťa - Mama, otec a Duke
Nič viac?Nuž, nebolo to od nej veľmi chytré. Harry vie, kde schovávame kľúče a myslím, že by si mohol jednoducho prečítať odkaz a teraz by mohol byť na ceste do Alabamy. Ale myslím si, že tu nikto nebol. Harry by si nelámal hlavu s tým, že by dal všetky veci opäť na miesto.
Šla som hore do svojej izby, aby som si pobalila veci, ak by prišlo do tuhého. Zobrala som si peniaze z poličky, zväčša trvanlivé potraviny, zopár otcových zbraní a samozrejme, aj nejaké oblečenie. Zobrala som batoh(Mám 18 rokov a stále neviem, ako sa píše slovo rupsak, tak vždy napíšem synonymum :D ) a zišla som dole do chodby. V tom som začula buchot na dvere a išla som okamžite k nim. Otvorila som a vo dverách stál muž v modrom obleku s odpornou čiapkou, a mne došlo, že je to policajt.
"Slečna....Riverová?" Svoj pohľad z papierov namieril rovno na mňa. Neznášam policajtov. Vždy sú taký vážny a tvária sa ako majstri sveta.
"Áno, to som ja." Pozvala som ho do vnútra. "Volala vám moja mama, však?"
"Áno. Snažila sa, takpovediac, udať pána," opäť sa pozrel do papierov,"Jerryho Stokesa."
Prikývla som. "Áno, mám pocit, teda, nie je to pocit, ja viem, že Jerry môže za to, že v tomto meste umierajú a miznú ľudia."
"Smiem vedieť, čo vás vedie k takémuto obvineniu? Máte nejaké dôkazy? Mohol by som si pohovoriť s Vašimi rodičmi?" Sypal na mňa jednu otázku za druhou. Bola som naozaj prekvapená. No, je to policajt, musí sa pýtať, ale aj tak som mala pocit, akoby stál proti mne.
"Bohužial, na čas odcestovali, ale dám Vám na nich nejaký kontakt." Na kúsok papieriku som načarbala číslo na mamu.
"Späť k obvineniu." Sadla som si na kreslo a policajtovi som ponúkla stoličku."
"Och, áno. No, viete, ja s mojím kamarátom Harrym," ihneď ma prerušil - "S Harrym Stylesom, ktorého telo sme nedávno našli?" Okamžite som sa rozčúlila. "To nie je Harryho telo!!! Viem, že to tak vyzerá, ale mnoho ľudí za posledný týždeň zmizlo, ale ľudia sa o tom boja hovoriť, viem, že to znie neuveriteľne, ale je to tak. Harry Styles je nažive."
"Ako to viete? Viete o tom, že jeho mama potvrdila identitu tela?"
"Tak to musela byť asi slepá." Poznamenala som ironicky. "Ja viem, že Harry žije, videla som ho."
"Aha," Zavrel notes, "a kde ste ho videli, Melanie?"
"Vlastne, som ho nevidela, ja len viem, že Harry, nie je tá osoba, ktorú označila Anne za jej syna."
"Ako, Melanie? Ako?"
"Intuícia?" Chabo som sa zamiala, ale policajt sa určite nebavil. Nemôžem mu povedať že Harry je upír a Jerry ho premenil. "Navštevujete psychologickú poradňu, Melanie?"
"Ako si dovoľujete ma označiť za psychopata! Ja viem, čo som videla!"
"Nik vás za psychopata neoznačil, potrebujem zistiť všetky informácie."
"O mne? Ja som len očitý svedok a nie vrah!" Zaškubla som si do vlasov, ale potom som si uvedomila, že sa nie je nad čím vzrušovať, veď, ajtak mi ten chlapík neverí...
"Ešte stále sme nepokročili čo je vlastne s Jerrym."
"No, jasné, budem pokračovať- Ja, s Harrym sme sa vybrali k Jerrymu domov, áno viem, že je to protizákonné, ale stalo sa. Chceli sme si to tam len prezrieť, ale Jerry sa vrátil skôr, ako sme si mysleli a našiel nás. Veľmi som sa bála a tak som sa schovala pod posteľ a Harry do šatníka. No a Jerry pravdepodobne zistil, že sme tam, a prešiel rovno do izby, kde sme boli schovaný a chytil Harryho pod krk, potom som ešte videla, ako ho niekam ťahá. Ušla som. A viac som Harryho nevidela."
"Hmm, vedeli by ste mi toto tvrdenie nejako dokázať?" Obzrel sa na mňa a čakal na odpoveď.
"Nie." Odpovedala som sklamane.
"Viete o tom, že, pokiaľ je Vaše tvrdenie mylné, ponesiete za to následky?" Vyzeral trochu rozzúrene, proste mu vadilo, že musí riešiť moje drísty.
"Som si toho vedomá." Pohotovo som zaragovala.
"Dobre teda, zastavím sa neskôr." Otočila sa a odišiel. Z jeho návštevy som nemala dobrý pocit. Je jasné, že mi neveril. Vďaka mami, naozaj vďaka. Zobrala som si veci a vyšla som pred dom.
"Melanie!" Prudko som sa otočila za hlasom, ktorý kričal moje meno. Zľakla som sa, keď uvidela kto za mnou prišiel.....
Ahoj! Takže 9. časť za nami, na desiatke sa pracuje, mám toľko nápadov, že neviem čo skôr písať! :D -_- Ale tak, môže byť :D Inak, rozbieham ďalšiu poviedku z úplne iného súdku s Niallom, volá sa Amnesia a je to taká romantická sra*ka :D :D :D :D ale nijé! :D Len niesom zvyknutá písať romantiku,ale tak snažím sa.... :) Dúfam, že si to pozriete....
a k tejto časti poprosím koment&vote :* Dankešon frends :D :D
- A ešte jednu poviedku mám so Zaynom - The second Chance, máte záujem? Napíšte koment, a hneď zverejním :* Pac a pusu! Jell :D
ESTÁS LEYENDO
MONSTER - H.S. SK
FanficMelanie Rivers - mladé dievča, ktoré ma skvelý život. Harry Styles - mladý chlapec, ktorý jej ten život skazí.... ... Ahoj Baby, volám sa Jell a mám pre Vás novú poviedku s názvom Monster, dúfam, že sa bude páčiť a potešia ma všetky komentáre aj vot...