Anul asta ma voi schimba" isi spuse el in gand.
"Dar nu vreau sa ma dau jos din pat.. Vreau sa mai stau.. 5 minute..."
Isi deschide ochii. In fata lui se afla un baiat blond, cu ochii albastri. Se uita la el, atat. Era inconjurat de nori, si nu i se vedea imbracamintea.
"Nu ma pot misca! " isi spuse baiatul, continuand tosusi sa se uite la persoana din fata, in ochii lui fiind o zeitate. Parul lui aurit, chiar daca era scurt, dadea impresia de valuri, cu reflexii luminoase.
Dar frumusetea intruchipata a inceput sa dispara incet, inapoi in nori, de parca l ar si inghitit.
-Unde te duci? Vino inapoi! Nici n am apucat sa te intreb cum te cheama! Nu pleca, te rog!...
-Vale... Vale .. VALE! VALERIAN, trezeste-te! E ora 7:40! Hai ,ce faci? Scoala-te din pat, hai sa mananci! Ti-am pregatit un pachet pentru scoala! Nu-l uita, poate te infometezi pe la scoala..
-Stai mama, acum ma trezesc! Ma duc pana la baie..
In drum spre toaleta, Vale simte ceva ciudat..
Baiatul.. visul.. ochii lui.. privirea incinsa...
"Fuck."
Se uita in jos.
"Poftim???? Nu.. Doar nu s-a intamplat asa ceva.. Nu-mi plac baietii in primul rand! Nu..."
"Nu pot sa las asa.. treaba neterminata.. trebuie.."
Apuca pantalonii si ii da jos. Frigul diminetii il face sa tremure putin, dar imediat ce isi da jos boxerii...
"Nu e cu putinta. De ce ma simt asa ciudat? Dar de ce e atat de MARE??? Nu ma mai pot gandi la el.. Ma face sa ma simt mult prea ciudat. Ciudat, dar bine."
"Dar.. Nu pot lasa treaba neterminata. Nu pot lasa asa, o sa mi fac dingur blue balls..."
(o sa scriu in engleza ca in romana suna prea ciudat)
"Fuck.. Just thinking at him makes me really horny"
Slowly, he starts to rub the tip of his dick.
"Why is it so.. sensible? Am i on full erection? It can't be.. It was never THIS long before."
"Fuck... I'm really fucking horny right now. I need to..."
Using gentle motions, he starts to massage the tip.
It feels great.His lips.. His eyes.. His fucking voluminous golden hair, his everything.
"Oh my fucking god, he is so gorgeous. everything about him makes me think i'm going crazy horny. I want to fuck the shit out of him when I will see him again, in a dream or whenever."
"Oh fuck. I'm going to cum. fuck."
A load of warm, white liquid comes out from his penis. He moans in grace, beginning to shake his whole body.
"Shit. I really did that. What the fuck."
"I can't say i didn't like that tho. But it's still wrong thinking about him.."
"After all this, can I say that I'm straight?"
(nu stiu ce sa mai scriu dar pe scurt l a dus mama lui la scoala cu masina si cam atat.)..