Už jsem tu byla hodinu, ale doktor mi ještě nic neřekl. Ležela jsem v nemocniční postely. Justin seděl u postele a držel mi ruku.
"To jsou tak neschopní, že ještě neví, co se děje?" zeptal se.
"Justine uklidni se." pohladila jsem ho po ruce. Znovu jsem sykla bolestí. Justin se na mě koukl.
"Jak se mám uklidnit, když je ti zle?" zeptal se a stoupl si. "Jdu si toho doktora najít." nemohla jsem ho zastavit. Neměla jsem sílu. Položila jsem si ruce na břicho a hladila ho. Broukala jsem mu nějakou melodii, která mě napadla.
Po pár minutách se Justin vrátil a byl celý bílý. Za ním šel doktor. Vyděsila jsem se.
"Co se děje?" zeptala jsem se a poposedla. Justin si bezeslova sedl a díval se před sebe. Koukla jsem se na doktora. "Přišla jsem o něho...?" zašeptala jsem.
"Ne." zakroutil doktor hlavou. Ulevilo se mi. Ale co se Justinovi stalo? "Dozvěděl jsem, že vaše matka měla rizikové." podrbal se na plešaté hlavě. Přikývla jsem. "No vypadá to, že vy si to prožijete taky." usmál se na mě smutně.
"Dobře, to chápu, ale proč se tak Justin tváří?" doktor se zasmál.
"Asi ho překvapilo, že bude dvojítý tatínek." překvapeně jsem se na něho koukala.
"Já budu mít dvojčátka?" zeptala jsem se s úsměvem. Justin poprvé promluvil.
"Podle všeho jednovaječný." zašeptal.
"Ty je nechceš?" koukla jsem se na něho. Doktor odešel se slovy, že nás nechá.
"Jo chci." řekl. "Ale bál jsem se starat o jedno, a teď mám najednou dvě?!"
"To je vše?" zasmála jsem se. Všechno mi najednou připadalo srandovní. Justin se na mě koukl.
"Jsem rád, že se směješ." ušklíbl se.
"Promiň, ale ty se bojíš jenom tohoto? Jo taky se bojím, že nebudu dobrá máma. Ale ty Justine, budeš úžasný táta. Budou hrdní, na svýho tátu, který toho tolik dokázal." natáhla jsem se, abych ho vzala za ruku. "Spolu to zvládneme."
"Miluju tě." zašeptal a sklonil se ke mě, aby mě mohl políbit. Když se odtáhl pohladil mě po vlasech. "Půjdu zjisit, kdy si vás můžu odvést domů." přikývla jsem.
Domů jsem mohla až další den. Justin dělal vše proto, aby mě měl na očích. Pomalu jsem nemohla sama ani na záchod. Zrovna teď chceme oznámit novinku od dvojčatek Ryanovi. Ležím na gauči, kde sedí i Justin a masíruje mi nohy. Ryan sedí v křesle.
"Tak, co mi chcete říct? Zachvilku tu bude Lotty." připomněl. Ano taky je den, kdy nám představí jeho přítelkyni Sharlotte. Koukla jsem se na Justina a pobídla ho, aby to řekl on.
"Ryane víš- my budeme mít jednovaječný dvojčata." dostal ze sebe. Ryan se koukl prvně na mě, potom na moje břicho a nakonec na Justina.
"Doufám, že to bude kluk a holka." dodal po chvíli. Začala jsem se smát.
"Ryane, dával si ve škole pozor?" zeptala jsem se. "Když jsou jednovaječný dvojčata tak jsou úplně stejný. U pohlaví."
"Vážně?" zeptal se a já i Justin jsme se smíchem přikývli. "A jak je poznáte?"
"Bože." schovala jsem hlavu do dlaní a nechala Justina ať mu to vysvětlí. Vyrušil nás zvonek.
"To bude Lotty." vypískl nadšeně Ryan a běžel otevřít. S Justinem jsme si stoupli. Před námi se objevila dívka s Ryanem. Ta dívka byla nádherná. Měla tmavší pleť, která zvýrazňovala její tmavé vlasy a oči. Byla o trochu vyšší než já, ale menší než Ryan.
"Ahoj jsem Lotty." usmála se a podala nám ruku.
"Liv." usmála jsem se na ní a potřásla s ní. Justin udělal to stejné. "Posaď se." ukázala jsem na gauč. "Co si dáš?"
"Máte džus?" zeptala se a sedla si. Přikývla jsem. "Tak ten prosím."
"Fajn hned jsem zpět." chtěla jsem odejít, ale zastavil mě Justinův hlas.
"Neměla by si odpočívat?" zeptal se starostlivě.
"Jsem těhotná, né nemocná. Udělám jenom pití a hned si zase sednu." řekla jsem pobaveně a odešla do kuchyně. Vzala jsem 2 sklenice. Do dvou jsem nalila džus. S lednice jsem vzala dvě láhve piva a vrátila se do obyváku. Piva jsem podala klukům, jeden džus Lotty a ten druhý jsem si nechala. Sedla jsem si do Justinova klína.
"Takže ty jsi těhotná?" zeptala se mě mile Lotty.
"Jojo." přikývla jsem. "Dvojčata." dodala jsem.
"No páni." usmála se. "Gratuluju. Víte jak se budou jmenovat?" zeptala se nás.
"Ne ještě je brzo." řekla jsem. "Ale myslím, že nám to bude trvat dýl, protože budeme vybírat čtyři jména." usmála jsem se. Lotty chápavě přikývla.
"Nechcete si pustit film?" zeptal se Justin. Všichni jsme přikývli. "Je to ne tobě brácho." otočil se Justin na Ryana, který přikývl a začal vybírat film. Nakonec vybral Avangers. Opřela jsem hlavu o Justinovu hruď a užívala si jeho přítomnost.
Když už jsem ležela vykoupaná v postely a čekala na Justina, přemýšlela jsem o jménech. Když jsem potom cítila jak si ke mě Justin lehá jenom v boxerkách a přitahuje si mě k sobě na vše jsem zapomněla.
"Vezmeš si mě." zamumla po potichu do ucha až jsem začala pochybovat, že něco řekl. Otočila jsem se k němu čelem.
"Cože si říkal?"
"Jestli si mě vezmeš. To malý by měl mít stejné příjmení jako jeho oba rodiče" vysvětlil. Měl pravdu.
"Vezmu." přikývla jsem s úsměvem. "Ráda. Ale mám jednu podmínku." Justin mě pohldem pobídl ať pokračuju. "Vezmeme se doma. Tam, kde máme rodinu."
"Souhlasím." usmál se.Otočil se ke stolku u postele a něco vytáhl z šuplíku. Když se potom otočil zpět na mě, všimla jsem si, že drží prstýnek. Vzal mou ruku a celou dobu, co mi na prst navlíkal prstýnek se mi díval do očí. "Tak a je to oficiální." řekl.
"Ano to je." zašeptala jsem a políbila ho.