Capitolul 2.Play la muzica de la media.:*
Totul era in ceata . Ochii mei se deschideau incet , dar tot in ceata vedeam . Incerc sa imi misc mainile si picioarele dar nu mi le pot misca, eram imobilizata. Cand ochii mei se deschid si eu incep sa vad clar , imi dau seama ca sunt legata. Aveam o durere ingrozitoare de cap. Eram intinsa pe un pat moale cu lenjerie alba , mirosea a loc inchis. La naiba ! Cine stie ce va face cel care m-a rapit cu mine. Acum imi aminteam totul. Dupa acel material imbibat in ceva otravitor , totul era negru. Fusesem rapita. Ma ridic repede in fund si incerc sa imi desfac cu dintii nodul de la mana, dar fara succes. Eram legata de pat.
Imi era frica, frica de ce mi s-ar putea intampla. Nu vroiam sa fiu sluga sau mai rau, curva nimanui. Aveam o presimtire ciudata ca nu voi pleca prea curand de aici. Ma foiesc prin pat cu speranta ca materialul care imi tinea mainile legate de pat strans, sa se rupa sau sa se desfaca , dar nimic. Dupa usa maro din fata patului meu , se auzeau niste tipete si bubuituri ingrozitoare. Ma speriasem, la propriu. Ma ghemuiesc cu picioarele mai aproape de stomacul meu dupa care ma uit prin jur dupa ceva ascutit pentru a taia materialul , dar sunt izolata. Doar eu , un pat , o fereastra , si un dulapior mic langa pat care era de asemenea ca restul camerei , gol.
Stau in pat , desigur legata ca un caine , planuind un plan sa ies. Sigur Patrick si Maia isi fac o mie si una de griji, plus mama mea care suta la suta m-a afisat deja pe stalpi cu " Fata disparuta , sunati la numarul acesta daca o vedeti" . Ma gandesc din nou la un plan pentru a scapa de aici , dar sunt intrerupta si smulsa din planurile mele de scartaitul usii mari si maro din fata mea. La vederea unei figuri masive si necunoscute ma trag tot mai departe in pat , dar acea matahala vine la mine cu o expresie impunatoare dupa care se pune la marginea patului. Imi zambeste usor dupa care incearca sa converseze dar nu ii prea iasa.
-Sti... Esti o fata draguta , pacat ca ai fost aleasa de seful meu. E un pedofil si un pervers si jumatate. Imi pare rau pentru ce va urma, spune lasandu-ma pe mine fara cuvinte. Eram prea speriata pentru a vorbi. In momentul acela il vad pe acest " baiat " care nu ii dau mai mult de douazeci si cinci de ani, ca scoate si buzunarul de la jacheta o siringa cu un lichid incolor . Ma uit la siringa si la acul care acum se apropia de mine . Dau din picioare pentru a-l lunga dar sfarsesc cu picioarele mele imobilizate sub el. Imi misc mainile dar degeaba, blondul din fata mea imi dă o palma peste obrajul meu acum rosu. Eu din instinc imi intorc capul in partea stanga si ma dau batuta inainte sa fie prea tarziu. Simt cum mana dreapta imi este intoarsa si este patrunsa de ceva subtire si rece. Simt cum lichidul incolor se scurge in venele mele dupa care este scos incet din pielea mea . Imi pune o vata acolo dupa care apasa pentru a opri sangerarea.
- Imbraca-te in astea , spune dupa care merge apre usa si o deschide incet. In mana lui era o plasa alba de cumparaturi. Oare ce era acolo ? Vreau sa intreb dar lichidul care curgea prin venele mele cred ca isi facea efectul. Ma drogase.
- In astea vreau sa te schimbi imediat dupa ce plec. Ai o zi importanta azi, spune in timp ce imi arunca punga. Vine la mine incet si imi desface usor materialul de la mana. Vreau sa ridic mana sa il strang de gat dar nu am putere. Chestia care curge in venele mele ma oboseste.
Iese din camera, iar eu iau repede punga in degetele mele . Ridic incet secata de puteri chestia ce se afla in punga de cumparaturi. Era un sutien negru cu tinte si cu ceva chestii care atarnau de el. O pereche de lenjerie intima , de asemenea tot neagra , la fel.cu doua tinte , care la randul lor , aveau ceva ate care atarnau pana pe coapsele mele. Ma simteam ca in amazon , ca Tarzan .
Mai caut in punga si gasesc si o pereche de pantofi cu toc. Erau negri cu tocul destul de inalt. Eu clar nu imbrac asta. E prea ciudata chestia . Ce au de gand cu mine?Vreau acasa!
Trece , dupa mine , jumatate de ora si baiatul de acum ceva timp isi face aparitia in camera mea. Fata lui era una crispata , probabil nervoasa din cauza ca nu i-am ascultat ordinul. Afara deja era noapte , asa ca nu ii prea puteam analiza prea bine fata.
-Esti asa o incapatana. Nu ai vrut De buna voie ,ok ! O luam cu fortatu, spune dupa care ia vestimentatia de pe pat si mi-o arunca in fata. - Te-am lasat ca un domn sa te imbraci singura , fara privirea mea pe corpul tau , dar se pare ca asta vrei , afirma dupa care se uita la mine urat. - Miscate , deja te asteapta,imi spune dupa care eu ma mişc incet in patul moale. Evit sa ma schimb de fata cu el ,dar imi arunca o privire urata dupa care eu incep incet sa imi desfac fermoarul de la rochia neagră pe care o purtam. Dupa ce fermoarul e deschis încep incet sa imi dau rochia jos, rămânând doar in lenjeria mea intima neagră. Ma opresc imediat cand imi dau seama ca trebuie sa imi dau si lenjeria jos pentru a îmbraca chestie acelea de pe pat. Evit sa fac asta si in urmatoarea clipa sunt lipita de asternuturile albe de pe pat. Matahala imi prinde sănii in mainile lui mari in timp ce eu incerc sa il îndepărteze,dar fara sperante. Isi strecoara mana dreapta la spatele meu unde imi desface sutienul. Eu pun mana pe el pentru a nu-mi descoperi sanii , dar el trage de el pana acesta ajunge pe jos . Isi pune gura scarboasa pe sanii mei incepand sa ii muste.
- Lasa-ma ! Strig dupa care blondul de pe mine imi pune mana la gura.
- Fi fata cuminte si nu crea probleme, spune dar eu nu il ascult si il musc de mana . Iac ! Isi trage mana dupa care strig din nou dupa ajutor , se pare ca ii era frica de cineva.
Blondul se ridica de pe mine repede si imi arunca imbracamintea adusa de el dupa care iese din camera. Eu le iau imediat pe mine , eram fata cuminte. Stia ca mi-o voi lua rau daca nu ascult. Ma ridic de pe pat dar imediat cad pe podeaua rece si gri. Lichidul acela m-a afectat rau.
Dupa zece minute de zacut pe jos , pe usa intra alta matahala , de data asta unul cam de vreo 40 de ani. Ma cuprinde de mijloc si ma ridica de jos. Eu fiind ametita , ma prind imediat de gatul lui. Avea ochii albastrii si parul negru cu cateva fire albe , nu multe. Ridica mana sa imi duca parul de pe fata dupa ureche , dupa care in momentul acela , recunosc acele maini , acel miros. E el . Cel care m-a rapit. Eu dau sa plec dar el ma trage dupa el.
- Scuze printesa, te-as fi pastrat , doar ca ai cucerit multe priviri, multi deja te vor, imi vei aduce multi bani , spune dupa care sunt adusa intr-o celula cu pereti de sticla. Sticla era neagra , nu vedeam nimic. Barbatul din spatele meu ma inpinge in fata dupa care pleaca si inchide usa.
Totul era asa negru , doar un bec lumina si nici acela prea mult. Deodata privirea imi fusese luata de un beculet rosu. Oare ce se intampla ? Dupa putin timp inca doua beculete se aprind . O voce se aude in incapere care ma face sa ma mut de pe un picior pe altul. Nu mai ma puteam tine pe picioare.
- Douazeci de mii de dolari o data , de doua ori... se aude vocea barbatului dar este intrerupta de inca un bipait rosu.
- Douazeci si patru de mii de dolari o data , de doua ori... se aude din nou vocea ragusita care isi continua fraza imediat. - De trei ori , vandut Domnului prea generos , Domnul Evans, e tot ce aud dupa care eu sunt trasa din acea incapere de o mana puternica. Cineva imi pune din nou ceva la gura dupa care adorm instantaneu. Din nou totul e negru. Acel negru care acum o zi mi-a stricat viata.
------------------
Capitolul 2 . Sper ca va placut si spun de pe acum . Povestea e +18 , asa ca daca nu vreti sa cititi , eu nu oblig pe nimeni. Sper ca va placut, in urmatorul capitol faceti cunostinta cu Domnul Evans.
In poza Maia.
Astept parerile voastre si daca vreti dedicatie nu ezitati sa imi spuneti, va voi da cu drag. Pupici !:*:*
CITEȘTI
Atingere Neobișnuită.-[PAUZA].
Любовные романыSEDUCȚIE . Asta era viața lui , profita de toate. " Eu nu iubesc Kim , eu doar ofer plăcere ! " Minciună, pasiune , seducție, izvor de lacrimi . Acum asta era viața ei. (+18). Toate drepturile rezervate © DarianaDari .