נ.מ פרסי
'' גנרל '' נשמע קולו
הרמתי את מבטי מהמסך והסתובבתי לכיווננו של כאוס.
'' כן בוס? '' שאלתי במתח.
כאוס הוא נחמד אבל עדיין יש דרכים לעצבן אותו, ואני ידעתי את כולם.
'' אל תקרא לי בוס, זה כאוס או - ''.
'' או מה? '' לוק עצר את המשחק.
'' רק כאוס, זה הכל ''.
'' אבל באת להגיד משהו '' אני הסברתי.
'' אני לא! '' כאוס גימגם.
'' כן אתה כן '' מייקל אמר.
'' בבקשה, בואו נתרכז בדבר אחד בכל פעם '' אמר כאוס.
משכתי בכתפי וחזרתי להתיישב וחזרתי למשחק.
'' אדמירל, אני מבקש משימת התחלה '' אמר כאוס.
'' בסדר אני ארכיב צוות, איזה כוכב, 12,82,48? ''.
''3''.
לוק אשכרה הפיל את השלט. מייקל נחנק מחתיכת הצ'יפס שבדיוק הכניס לפה. אני הסתובבתי להרוס, רותח מזעם בגלל שהוא אשכרה מצפה שמישהו מאיתנו באמת יחזור לאבן המקוללת הזאת.
אני סלחתי להם, בלית ברירה, כי אני נשבעתי מול כאוס אני לעולם לא אחזור לשם שוב, בחיים לא!.
'' אני יודע שיש לך דברים אם הכוכב הזה שהם אם סימן שאלה אבל בסיטואציה הזאת אין ברירה זה חשוב, אני לא הייתי שואל אם זה לא היה '' כאוס הסביר.
אני הייתי שקט לדקה לוק ומייקל חיכו לתשובה שלי.
'' כמה? '' אני שאלתי בסוף.
אני רציתי לדעת כדיי שאדע אם לשלוח מישהו מהצוות שלי או לשלוח את אחד החיילים למשימה.
'' רק אחד בשביל המשימה, אבל אם זה יחצה את הגבול נצתרך צבא בשביל לסייע לאלים''.
הסתכלתי עליו בחשד.
'' מה עובר לך בראש '' שאלתי.
במשך 4000 שנה כאוס לא שמר ממני אפילו לא סוד אחד. זה הפחיד אותי שהוא לא סיפר לי טלפתית, וזה הפחיד אותי.
'' אני הייתי שמח אם היית נשאר כאן, אבל אתה יודע שמחנה החצויים טוב יותר מכל אחד אחר בצבא הזה''.
'' לוק- ''
'' הוא כנראה לא התקבל בברכה בידי כולם שם ''כאוס קטע אותי.
'' אני צריך רק אותך שתלך ותצפה ושתייעץ לחניכים, ואני צריך שתשמור את הכוחות של בסוד רק במקרי חרום תשתמש בשעון ואל תיקח חלק באימונים, אני צריך אותך כצופה ''.
'' למה אני לא יכול לגלות להם מי אני? '' שאלתי.
אין לי בעייה בלשמור סודות אבל קיוויתי שאקבל יותר מידע על למה אני צריך ללכת.
'' אני כמעט בטוח שיש מרגל במחנה ''.
אני רק הסתכלתי עליו.
הוא היה נראה טיפה מודאג, אבל לא הייתי בטוח למה.
'' אני אלך איתך ואסביר לכולם, תדבר כמה קצת שרק אפשר ותנסה לברר כמה שרק אפשר. ולוק כאשר האדמירל נותן סימן תכתוב את כל מה שהוא אומר, מילה במילה ''.
לוק נתן לכעוס חיוך זחוח. אני מתערב שהוא פשוט היה שמח שהוא לא היה צריך ללכת למשימה. החלטתי לתת לו את המידע הכי מטומטם שבאמצע.
'' אנחנו עוזבים בעוד 30 דקות '' כאוס היה קורא לי בשמי הפרטי רק בפעמים נדירות מאוד.
בצבא שלנו כלום משתמשים בשמם הפרטי או בשמות המשפחה, אבל כאוס תמיד היה פונה אלינו ברמה שלנו או בנתונים שלנו.
'' אני אהיה מוכן '' אמרתי.
אני בהחלט לא הייתי.
.
.
טוב פרק ראשון סליחה אם יש טעויות בתרגום אני שלוש י''חל באנגלית מקווה שאהבתם.