1.

5 0 0
                                    

Era seara.Stateam si priveam orasul stins in toata splendoarea lui.Internetul nu functiona cum trebuie,asa ca ma plictiseam,cand ochii mi au fugit in directia nastrusnica a blocului de langa mine.L-am vazut.Era acolo.Era mai frumos ca niciodata.
              Mi-am dat seama ca si el m-a zarit.Mi-am simtit obrajii mici cum se aprind si am simtit un sentiment de vinovatie.Acesta era,pana la urma,vecinul meu!Se proptise la geam si se uita insistent la mine.Simteam ca imi patrunde sufletul cu fiecare privire.Nu mai vorbisem pana acum,doar ne intalneam intamplator cand ne uitam pe geam,dar intre noi era o chimie arzatoare,o legatura cum nu am mai vazut doar in filmele americane care se difuzau seara pe televizorul batran al mamei.
       Un gand rau mi a strapuns mintea si m a facut sa imi trag maneca de la bluza pe umar,ca sa ii dau un semnal ca sunt pregatita de orice urma sa se intample.Vecinul meu,misterul negru,cum l-am denumit eu,m-a observat si a inteles unde bat.Mi-a facut cu mana iar eu i-am facut semn sa vina.Am scos capul pe geam si am strigat "etajul 3,apartamentul ?20¿"si m-am dus sa ma pregatesc.
          Am deschis dulapul cu lenjerie intima si am luat setul cel mai scump,pe care l-am primit din America de la niste rude foarte indepartate.Ah,unchiule Costica!Ce ajutor bun esti!
L-am luat cat de rapid am putut si m-am grabit in baie sa-l imbrac.M-am parfumat,mi-am incretit parul si m-am machiat ca in filmele sexy din anii 80 la care prietena mea cea mai buna se uita cand se simte singura.Aratam minunat si eram pregatita de o partida nebunatica de amor pasional cu misterul negru.

Aratam minunat si eram pregatita de o partida nebunatica de amor pasional cu misterul negru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

misterul negru privindu-ma de la geam

misterl negruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum