1,sincaba benzeyen çocuk.

196 27 48
                                    

Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️

(Minho'nun anlatımıyla) 

Karakoldan çıkar çıkmaz kendimi sokağa atmıştım.Bugün oldukça yorucu bir gündü.Artık eve gidip duş aldıktan sonra kedilerim ile oynamak istiyordum.Polis olmak kolaydı ama Baş Komiser olmak kolay değildi.

Arabama binmiştim,saat şuan gece 1'di.Bu saatte ancak çıkabilmiştim.

Markete uğramam gerektiği için ara sokağa girmiştim ancak kulağıma garip garip gülme sesleri gelmişti.Marketin önüne arabamı park edip etrafa baktığım da sesin kaynağını bulmak zor değildi.

Birisi ağaca çıkmaya çalışıyor,diğerleri ise o ağaca çıkamadıkça gülüyorlardı.Ortam oldukça garipti.O çocuk neden ağaca tırmanmaya çalışıyor? Diğerleri neden onun başarısızlığına gülüyordu anlamış değildim.

Ancak bu gülüşmelerden mahallenin rahatsız olduğu oldukça belliydi.Ne var ki sadece görüp geçseydim.İçim de ki polislik rahat durmamıştı tabi ki.Yanlarına giderek onları uyaracaktım.

"Hey siz? Sesiniz biraz kısmak zor olmamalı."

Ben bunları desem de karşımdakiler bana boş boş bakmış ardından tekrar gülmeye başlamışlardı.

"Peki siz bilirsiniz."

Telefonumu çıkartarak Chan'i aramıştım.Bu bir hak ihlaliydi ve bu kişilerin ders alması lazımdı.

"Chan attığım konuma bir tane araç gönderir misin?"

"Gönderirim de niye?" 

"Sen gönder,çok abartılmayacak bir durum zaten."

"Tamam."

Belki susarlar diye onlara dönerek tehdit tarzı bir şey söylemek istemiştim."Ben polisim ve başkalarının haklarını ihlal ettiğiniz için sizi tutuklayacağım."

Sincaba benzeyen yani daha demin ağaca çıkmaya çalışan çocuk yanıma gelmiş ve dudaklarını büzerek ağlar bir şekilde konuşmuştu.

"Polis amca şimdi bizi tutuklayacak mısın?" Polis amca mı? Bu neden bu kadar tatlıydı?

"Evet."

"Ama beni tutuklarsan ağlarım...ağlar mıyım Hyunjin?"

Bu sefer oturduğu yerden aslında daha demin kahkaha atan ama şuan da çimenlere boş boş bakan çocuk sincaba benzeyene dönüp gülmüştü.

"Yoo,gülersin."

Bu sefer ikisi beraber gülmeye başlamıştı.

Yere baktığım da kısa boylunun uyumaya başladığını görmüştüm.O niye uyuyordu şimdi? Hepsi birbirine girmişti.Evet eğleniyor olabilirlerdi ancak bu bir suçtu.Kendi özgürlükleri başkalarının hakkını kısıtlıyordu.

Araba gelmişti,polis çıkmış ve bana selam vererek yanıma gelmişti.

"Komiserim,onlar mı?"

"Evet lütfen bende arabam ile arkanızdan geleceğim."

Bu sefer de kelepçe takmak istese de sincaba benzeyen çocuk  -hala adını bilmiyorum- polisi durdurmuştu ve ardından da bayılmıştı.

"Sincaba benzeyen çocuk uyan." Yanına giderek yanaklarına vurmuştum bir anda gözlerini açınca korkmuştum tabi ki.

Polis'e dönerek söylenmiştim."Tamam kelepçe takmayalım."

En sonunda üçü de gülerek arabaya binmişlerdi,bu gece cidden bana uyku yoktu.

İlk bölüm böyle olsun ✨
Yıldıza basmayı unutmayın,görüşürüz.💘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Drunk,Minsung;Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin