Even voorstellen!

87 7 0
                                    

Hee! Dit is mijn eerste boek op wattpad en ik heb nog niet echt een idee wat je er nou wel en niet ik moet zetten enzo... Dus als jullie nog tips hebben, laat ze maar horen!

Okee, nu komt er een personage lijstje zodat je ook een beetje weet over wie je leest. Hahahaha
Veel leesplezier xx
----------------------------------------------
Hoi! Ik ben Cheryl Verbeek! Ik ben 17 en ben ongeveer 1.65m lang. Ik heb lang bruin haar met blonde plukken erdoorheen en het is een beetje golvend. Mijn oogkleur is groen. En ik hou erg van bands!

Hee! Ik ben cheryl's beste vriendin Denise van Houten. Ik ben 16 jaar en een paar maanden jonger dan Cheryl. Ik heb licht groene/grijze ogen. Ik heb lang stijl blond haar met een schuine pony. Ik ben 1.69m lang en heb een bril. Ik heb een neuspiercing sinds een maand!!

En dan heb je natuurlijk nog de jongens van 5SOS. In dit boek zal ik niet alle dingen helemaal juist vertellen en bedenk ik er ook zelf wel dingen bij.

En dan hebben we ook nog Melissa Marshall. Zij is een meisje die Cheryl&Denise tegenkomen in Australië. Ze heeft lang blond haar met een golf erin en ze heeft haar haar van de onderkant tot ongeveer de helft paars gekleurd. Het staat haar echt heel leuk! Ze heeft blauwe ogen en een bril.

----------------------------------------------
Hee ben ik weer! :p sorry voor dit korte stukje maar het verhaal gaat nu echt beginnen. Ik ben ook nog bezig met een goeie omslag voor het boek. Ik weet nog niet of ik elke week 1x ga updaten maar ik probeer het zo veel mogelijk te doen. Ik update denk ik ook vooral veel 's avonds omdat ik overdag erg weinig tijd heb. (Naar school tot 5uur bah!)

Xx

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu