B {9}

1.6K 57 0
                                    

Kontrollerden geçtik ve uçağa bindik. Evet en sevdiğim kısım. Cam kenarı. Tam cam kenarına oturucam hani bizim bir öküzümüz var ya kaslı olan. Hani Kaslı Kaniş diyorduk ona. Heh o öküz benden önce cam kenarına oturdu. Öküz olmak için acayip çaba sarfediyor. Vallahi billahi mal insan. 

"Serkan ne yapıyorsun?"

"Yerime oturuyorm Bukre sen ?"  dalga mı geçiyor bu çocuk benimle ?

"Orası benim yerim Serkan kalk ordan."

"Kızım burası cam kenarı sana verir miyim ben hiç?"

"İyi o zaman." olum görürsün sen. Şimdi yanıma bir taş oturuyomuş amma gülerim haa. Vallahi haykırırım. Ama Serkan kıskanır mı ? Çocuğun içine düşücek kadar da sürtük değilim. Ben de sanki çocuk geldide ben planlar kuruyorum. Buradan doğmamış çocuklarıma sesleniyorum. Annem sakın benim yaptıklarımı siz yapmayın tamam mı ? Sakın.

"Ne düşünüyorsun?"

"Sana nasıl bir işkence yapabilirim onu düşünüyorum . ALS hastalığına farkındalık yaratıp sen uyurken kafandan aşağıya buzlu su dökücem. Bak bu çok iyi bir fikir."

"Öyle bir hataya düşmez benim bildiğiğim Bukre."

"Sen daha Bukre'yi tanımamışsın o zaman. Birisine gıcık oldummu kimseyi, hiçbir şeyi gözüm görmez."

"Vayy. İddialısın bu konuda bayağı he ?"

"Tabi olum ne sandın!"

"Seninle kurduğumuz dialog çok hoşuma gidiyor var ya. En yakın arkadaşımla konuşur gibi."

"Aslında benim hiç hoşuma gitmiyor. Ben seninle sağ sol kroşeleri konuşturmak isterdim."

"Çok farklı bir kızsın."

"Bunu bana Dilan bile söylüyor. Biliyorum merak etme."

"Neden ki ? Yoksa l*zbiyen misin ?"

"He yaa. En farklı yanım o işte. Tövbeestağfirullah"

"Neden bak çok merka ettim."

"Mesela küçükken abimlerle sünnet olmayı istemişim. Annemler kızsın sen olmaz falan demişler. Sonra gitmişim babaım dolabından kıyafetlerini giymişim ve düğünde öyle dolaşmışım. Annem onu çıkartana kadar canım çıktı  diyor."

"Ahaha. Sen ciddisin. Ahahah. Bu kadar da farklı olduğunu tahmin etmemiştim. Ahaha"

"Öüff. O kadar da komik değil. Sana anlatanda kabahat zaten."

"Eee başka?"

"Anlatmıcam."

"Ne istiyorsan yaparım."

"Sakız alırsan olur."

"Sakız?"

"Sakızın nesini anlamadın allah aşkına yaa?"

"Neyse tamam. Alıcam sen anlat."

"Ondan sonra bir şey yok ki. Sadece abimlerle pes atarım. Mesela Dilan bebekleriyle oynarken abimlerden rövoşata nasıl vurulur onu  öğreniyordum. Az kafamı yarmadım rövoşata atana kadar."

BUKREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin