53.Bölüm

368 16 0
                                    

Ahahah Şuana kadar sınavlarım cok iyi gitti. Isallah devamı da gelir. Neyse...
Rüya'nın ağzından
-Ediz ya bırak çocuğu yazık ya aşık olmus gelmiş buraya kadar... Ne hali varsa görsün.
"Özür isteyen sen değil miydin? Al işte bir özür"
Nicolas'ın yüzüne bir yumruk indiğinde ufak bir çığlık atmıştım.
-You fucking.
Omg! Oha Nicolas Ediz'e ne didiiiii?
Ediz:Demek beni sikiyorsun he gel acalım bakalım kim kimi-
-Ediz yeter artık kes küfürleri!
"O küfrederken hiç utanmıyorsun ama!"
-Aptal! Çünkü o benim sevgilim filan değil! Ben sevgilim. Böyle. Kelimeler. Söylemesinden. Asla. Ama . Asla. Hoşlanmıyorum! Ozaman ben de herkese gidip diyim ki açım gösteriyim kimin ki büyük filan?
Sorduğum sorular utanmamı artirırken fondenime bin teşekkür daha etmistim. Tamam belki Şuana kadar gitmisti ağlamaktan filan ama...
Ediz'in sesiyle irkilmistim. Hayal dünyamdan kopup Gercek Dünya'ya geri dönüp onu dinlemeye başladım.
"Ben desem sana açıp göster açıcak mısın?"
Gözlerim şaşkınlıkla acılırken tek Kaşım beceriksizlik icerisinde yukarı doğru kalkmıstı.
-Iste sen bu kadar olabiliryorsun Ediz! Devamlı seviyen düşük! Kimin karşısında ne konusacağını bilmiyorsun!
"Birbirimize benzedigimiz orta da"
Nicolas: Hey blonde! I need talk you?
Sorusuna cevap bekler gibi sorduğunda Ediz'i düsünen hücrelerimi bir kenera bırakıp Kafamı salladım.
Ediz kolumdan tutunca kolumu cekip
-Bana sakın karışma!
Nicolas'ın elinden tutup kaldırmasına yardım ettim fakat sanki o beni kaldırıyormus gibi bir hal olmustu.
Köşeye doğru yürüyüp yarım olan duvara oturarak bana bakmayı sürdürdü.
"What about you?" (Ne hakkında?)
-I really love to ilayda. I dont know where the Rüzgar is love. But that man is always hurting him. But I stiil love her. Why not try hart to love me once you get? Why? ( ilayda'yı gerçekten seviyorum. Rüzgar'ın neresini seviyor bilmiyorum. Ama o adam hep ona zarar veriyor. Ama halen ona aşık. Neden beni burkez olsun sevmeyi denemiyor.Neden?)
Sıkıntıyla ic gecirerek sorusunu düsünmeye başladım.
- Sometimes we never know whom we will love . I showed I did not think I'd be really in love with someone like Ediz. The man who beat me ...( Bazen Kime aşık olacagımıza asla bilemeyiz . Ben gerçekten Ediz Gibi Birine aşık olacagımı zannetmezdim . Beni döven ​​adama...)
"Why did you connet it up the him?" (Niye ona bu kadar bağlandın mı ki?)
- You do not want to leave ilaydaa how I am too . I'll hold you and leave the water after the man I just had a fight . İlayda chose not Rüzgar you. It is no longer understand and go away ! Otherwise you too will become more and Ile If you are unable to get out of this sentence, and breaks the heart. Keep in mind the Rüzgar likes to Ilayda . Just explain to him it sounds difficult. Relationships are always like coming back here or problematic or smooth ... Nicolas ! ( Sen nasıl Ilayda'yı bırakmak istemiyorsun bende öyleyim. Suan senle ayrıldıktan sonra az önce kavga ettiğim adama sarılacağım. İlayda seni değil Rüzgar'ı seçti. Bunu artık anla ve burdan git! Aksi takdirde daha cok bu hale gelirsin ve Ilaysa sana defol cümlesini kurar ve kalbin kırılır. Şunu da unutma Rüzgar İlayda'yı seviyor. Sadece bunu açıklamak ona zor geliyor. İlişkiler hep böyledir ya sorunlu ya da sorunsuz... Bir daha buraya gelme Nicolas!) Yaslanmış olarak durduğum duvardan doğrulup yürümeye başladım. Karsısına eminim ki birileri çıkacaktı böylece hayatını mahvedemezdi aynı seyin peşinden koşmak bazen aptallıktı. Yüzsüzlügü sevmiyorum diye birsey değil sadece fazla aşırı kacırılmamalı... Belki bende yüzsüzdüm fakat bilmiyorum...
Nicolas: I will take you into.(Seni dikkate alacağım.)
Arkamdan gelen ses ile arkamı dönüp ufak bir gülümseyerek ilerlemeye devam ettim. Ediz'in yanına geldiğimde mutluydum belkide teoriler yapmak bana iyi geliyordu.
"Başka Adamların elleri senin elini tutmak icin üretilmedi."
-Piyasaya sunuldu bende tuttum.
"Komik misin?"
-Espriden anlamayan insanlara diyecek lafım yok.
" Seninle uğraşamam Rüya! Sunu aklına kazır eğer o el başka birine dahi değerse o eli keserim!"
-Ahahahahha. Baska birine demeyecekmis kıskanç psikopat.
"Kıskanmıyorum sahip cıkıyorum!"
-Ah hadi ama! Ben kışkandığımı onkar etmiyorum sende etme!
"Etmiyorum!"
-Ozaman o sahiplik duygularını bir kenara atman gerekecek çünkü istedigim kisinin elinden de tutar-
"Si-"
-Ediz kes sesini! Ben öyle demedim hep yalnışa sürüklüyorsun!
"Ozaman doğru anlatamıyorsun! "
-Evet simdi sıralayalım
•Ediz Soykıran güçlüdür.
•Ediz Soykıran Asla yalnış cümle kurmaz!
•Ediz soykıran asla kıskanmaz!
•Ediz Soykıran Hesap vermez,hesap sorar!
bla bla bla...
Bu dünyada sadece senin hakların yok Ediz Soykıran! Kendini bir bok zannetme! Burda o sahiplenme duygunu atman lazım maalesef..."
Arkamı dönüp tekrar yürüdüğümde pesimden gelen ayak sesleri ile elimi arkamdan sakın anlamında yapıp
-Sakın pesimden gelme Ediz Soykıran! Hatta böyle şeyler yapıcaksan sürekli hayatta gelme!
"Beni azdıran sensin Rüya Yılmaz!"
Soyadımı ilk defa kullanması beni saşırtırken arkamı dönerek ona bakmayı sürdürdüm.
-Çok Aydınsın ama Karanlıksın Ediz! Sen grinin tonlarındasın...
Bölüm sonu...
Edebiyat sınavım olduğu icin Size Edebiyat yaptım shhdhdhdh

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin