Kapitel 3. He has a heart

453 8 2
                                    

Justins perspektiv: " Ryan what the fuck? Vad gör hon här?"
" Ehm.. jag bjöd in henne. något problem? Känner du henne?"
" Jag fucking rädda henne från att ha hängt sig själv."
" whut?.."
" Ja, Jag vill att hon lämnar den här lägenheten genast.."

Alicias perspektiv:

"sorry men hon går ingenstans, bror" sa ryan.

"ehm.. .jo?"

"nej" sa ryan kallt.

Justin stod bara där och kollade på båda oss. Sedan så vände han sig om och börja gå ut från vardagsrummet. innan han lämna så vände han sig om mot mig och ryan och sedan så sa han.

" I never want to see her again" sa han och vände sig om och gick.

Jag vart chockad över vad han sa. hur kunde han egentligen? Han vet inte vad jag har gått igenom? Nu var jag sur! Kvällen gick och ryan bädda upp soffan till mig innan gick och la sig själv. jag la mig själv under täcket och drog den tätt emot kroppen. det var svårt att somna så istället så låg jag där.. vid vaken. när jag sedan hörde nån gå uppe så låtsas sov jag. jag visste inte vad jag skulle säga om varför jag inte sov.. stegen som en gång var långt borta var nu i vardagsrummet och påväg nu till soffan. jag knep ihop ögonen och tryckte ner huvudet hårdare i kudden. nån satte sig vid sidan av soffan och strök en lugn hand över min kropp. Elektriska stötar gick igenom min kropp. Varför vart det så? En mjuk röst började prata.

" Im sorry.. jag mena inte att bli sur men du skrämde mig för det du gjorde. det var en idiotisk ide och det hjälper ingen om du skulle ha gjort det. Jag vet inte din story bakom allt detta.. men du vet inte min historia. och jag tror du inte vill veta den heller.. men det är så här att jag är inte redo att berätta allt om mig och jag gissar att du inte heller är det. men jag är rädd att komma nära nån för jag har redan förlorat folk som jag har varit nära. men jag gillar dig och det är någonting med dig som jag dras till. jag kan inte förklara vad men någonting. jag gissar att du hatar mig nu.. och så. förlåt.
Men Alicia.. det Jag vill säga. om någon har gjort så att du vill hänga dig berätta då för dom att du är stark och du gör inte sådant. var stark!" Sa rösten. och jag kände igen vem det var. det var justin. Justin som hade räddat mig.. han bad om förlåtelse och sa att han gilla mig. vad ska jag säga till det. ska jag vända mig om och förstöra denna vackra ögonblick eller ligga kvar och låta det vara så här.. mystiskt och romantiskt
Justin Bieber har ett hjärta trots allt.

Love didn't exist for me until I met herNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ