Okulumuzun önünde el ele öylece duruyorduk eşsiz güzellikte bir okuldu burası. İyi ki burayı kazanmıştık.
Antalya ikimizinde en sevdiği şehirlerden biriydi ve şimdi burada beraber okuyacaktık. Rüya gibiydi.
Doruk yürümeye başladığında bende onu takip ettim. Birlikte okula girdiğimizde bizi gülerek karşılayan görevlilere gülümsedik ve okulu gezmek için geldiğimizi söyledik.Konservatuar okumak nasıl olacaktı, neler yaşayacaktık merak içindeydim. Aslında hemen okulu bitirip ikimizde sevdiğimiz işi yapalım istiyordum.
Belki bir müzik grubu kurardık, kim bilir?
Balo için çalıştığımız arkadaşlarımız da konservatuar kazanmıştı. Aynı şehirlerde olmasını çok istesekte Buse, İstanbula taşınmıştı Sinan ve Berk de İzmir de bir konservatuar kazanmışlardı. Hala müzik yapmaya devam ediyorduk, ama artık beraber değildik. Bu beni biraz üzüyordu çünkü birlikte çok güzel işler çıkartmıştık. Baloda ki performansımızdan sonra bir kaç müzik kanalı bizi programlarına davet etmişti ama bazı ailevi sorunlardan ötürü katılamamıştık evet bu büyük bir kayıp olmuştu ama biz yine de bu işi yapmaya devam edecektik."Nasıl, beğendin mi sevgilim?" Doruk gülümseyerek bana bakıyordu.
"Çok beğendim, burası gerçekten şahane bir okul. Eminim bize çok şey katacaktır." Dedim ve Dorukun gülümsemesine eşlik ettim.
Ele ele okulu gezmeye devam ettik, her yerden bambaşka bir güzellik çıkıyordu bu okuldan. Zaten okula girdiğimizden beri birileri mükemmel bir şekilde piyano çalıyorlardı. Okulun tamamını dolduran piyano sesleri ile ortam daha da hoş bir hal alıyordu.
Müzik sınıflarını, okulun kocaman bahçesini, ses prova odalarını her yeri güzelce gezdik ve okulumuzu daha çok sevmeye başladık.
Buraya gelmek için sabırsızlanıyorduk."Çok acıktım." Dedim.
"Bende öyle, ama istersen seni de ısırabilirim?" Sırıttı.
Güldüm ve ona kocaman sarıldım.
"Hadi otele dönelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel Şarkı
Teen FictionGerçek aşkın müzik ile harmanlandığı nefis bir aşk hikayesi. Doruk & Pera'nın ilham verici aşkını anlattığım hikayeme hoş geldiniz. Keyifli okumalar :)