2 3

2 0 0
                                    

İçeri girdiğimde Doruku küvette duş alırken gördüm. Kalbim ağzımda atıyordu heyecandan elim ayağım titremeye başlamıştı.
Beni bir süre fark etmedi duşunu almaya devam etti. Onu daha önce böyle görmüş olsam bile her görüşümde bambaşka hisleri tadıyordum.
Saçını durularken arkadan onu izlediğimi hissetmiş gibi bir anda bana döndü.
Önce vücuduma sonra gözlerimin içine odaklandı. Bende onun ıslak saçlarına bakıyordum.
Gülümsedi.
"Gelmeyeceğim demiştin?"

"Gelmeyeceğim demedim, sen duşunu al dedim."
Elini bana doğru uzattı, elini tuttum ve küvetin içine girdim. O kadar utanmıştım ki sürekli yere bakıyordum. Bu sırada beni çenemden tutup başımı kaldırdı. Gülümsüyordu.
"Utandın mı?" Diye sorduğunda gülümsedim.
"E-evet yani."
"Bende biraz utanmış olabilirim." Dediğinde güldüm. Onunda bazen utangaçlıkları oluyordu ve o kadar sevimli oluyordu ki.
"Ama iyi ki geldin." Dediğinde tuttuğu çenemden başımı kendine çekip dudaklarımı öpmeye başladı. Rüya gibiydi, başımızdan aşağı ılık su akıyordu ve biz öpüşüyorduk.
Öpüşü narin ve yavaştı beni zorlamıyor heyecanımı almaya çalışıyordu, bunu anlıyordum. Dudaklarının sıcaklığı bütün vücuduma işlemişti. Heyecandan kalbim sıkışıyordu.
Saçlarımı okşadı ve küvetin tıkacını eline aldı ve küvete taktı. Artık küvet su doluyordu.

"Sen nasıl böyle güzel olabilirsin?" Hayranlıkla bana bakıyordu.

"Seninle olmak beni güzelleştirdi sevgilim." Bende ona hayranlıkla bakıyordum.

"O kadar aşığım ki sana Pera, o kadar çok seviyorum ki seni."

"Deliler gibi aşığım sana Doruk, çok fazla seviyorum seni." Gülümsedi ve yüzümün her tarafını öpmeye başladı.
Bu sırada küvet dolmuş neredeyse taşacaktı.
Suyu kapattı ve bana döndü.
"Üstündekileri çıkaracak mısın? Kendini rahat hissedemezsen böyle ka-"
Lafını bitirmesine izin vermeden üstümde ki bikini takımından kurtuldum. Doruk daha önce beni çıplak görmüştü, gülümsedik.
Küvetin içine oturdu ve elimi tuttu beni de üstüne yatırdı. Sarılı bir şekilde ılık küvetin içinde yatıyorduk. Daha huzurlu bir an düşünemiyordum.

"Nereden nereye değil mi?" Dediğinde gülümsedim.

"Hayat çok garip, lise sonda hayatımın aşkını bulacağımı hiç düşünmezdim biliyor musun?"

"Bende düşünmezdim, senin gibi mükemmel bir kalbe sahip olmak rüya gibi sevgilim."
Doruk gerçekten çok romantik biriydi, iki lafından biri romantikti. Yaptıkları söyledikleri her şeyi ile beni mest ediyordu.

Kafamı koyduğum göğüsünden kaldırdım ve ona baktım gülüyordu. Dudaklarımı onunkilere bastırdım. Bu sırada eli vücudumda geziyordu bu beni ne kadar heyecanlandırsa da, sakinliğimi korumaya çalışıyor ve onu öpmeye devam ediyordum. Eli belimden kalçama indi ve masaj yapar gibi bütün vücudumu gezdi bende ensesini okşuyordum.
Tek vücut olmuştuk, dip dibe, iç içeydik.
Heyecandan ölecektim.
Öpüşmeye devam ediyorken içeriden telefonumun çaldığını duydum.

En Güzel ŞarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin