Olemme olleet jo tunnin sairaalassa, joten päätämme lähteä takaisin mökille. "Mennääks laskettelee?" Kysyn. "En mä osaa..." Joonas sanoo nolostuneena. "No sithän mä opetan!" Sanon ja hymähdän.
"M...mut eihän sille vauvalle käy mitään?" Joonas keksii tekosyitä.
"Joonas, oon vast 3 rvk, joten en usko" sanon ja nauran. "Älä keksi tekosyitä"Niin me lähdemmekin kohti laskettelurinnettä. Vuokraamme(tai mikä ikinä onkaa) laskettelu välineet ja lähdemme rinteelle. "Näytä sä eka mallia" Joonas sanoo. Lähden hissillä ylös ja laskettelen alas. "Noin helppoo se on, tuu mukaan" sanon kannustaen Joonasta. Joonas tulee epävarmana hissiin kanssani. "Voin mennä eellä ja näyttää viel mallii" sanon ja hymähdän. "Joo hyvä idea" Joonas toteaa. Menen eellä ja laskettelemme mäen alas. "Hyvinhän se meni" sanon kannustaen Joonasta. "Jos ei lasketa sitä et kaaduin naamalleen..." Joonas sanoo ja purskahdamme nauruun.
Olemme lasketelleet jo kolme tuntia, joten päätämme lähteä pois. "Nonii nyt osaat lasketellaki, enää ei oo asiaa mitä et osais" sanon ja halaan Joonasta ennen kuin menemme autoon. "Kiitti hyvästä opettajasta" Joonas sanoo ja hymyilee.
Autossa kuuntelen vain biisejä, kuten join me in death jne ja Joonas haluaisi "parempaa" musiikkia. "Tää on hyvää musiikkia!!!" Sanon leikillä vihaisesti.
"Laita ny parempaa tai auto pysähtyy tähä" Joonas sanoo leikillä.
"Empä taida" ärsytän Joonasta.
Onneksi selviämme kotiin asti ilman, että pysähtyisimme.
ESTÁS LEYENDO
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Fanficsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022