Gary Moore - Still Got the Blue
Peggy Lee - Fever
Boyz II Men - 4 Seasons of Loneliness"Jongin!"
Rüyada olduğunun farkında olup bir türlü gerçekliğe dönemediğin o çaresiz anın, Jongin defalarca tadına bakmıştı. Şüphesiz ki bu da o çaresiz anlardan biriydi. Bu sesin rüyasındaki insanlara ait olmadığını biliyordu Jongin. Bir yandan üstünü başını çekiştirip bir yandan hakaret eden insanların sesi değildi. Bilincinin açılmasını ve gerçekliğe dönmesini isteyen ses, tanıdığı en masum insanlardan birine aitti..
"Jongin!"
Sonunda kan ter içinde gözünü açtığı anda Yixing hemen yandaki masadan sürahiyi aldı ve bir bardağa doldurup arkadaşına uzattı. İlk birkaç saniye Jongin'in elinin titrediğini biliyordu. Bu yüzden suyu uzattıktan sonra bardağı alttan destekledi ve arkadaşı suyu bitirene kadar elini çekmedi. Suyu bitirdiğinde bardağı alıp yandaki sehpaya geri yerleştirdi ve elini Jongin'in koluna atıp destekleyici bir şekilde sıktı.
"Yine ne oldu da eski anılarını hatırladın?"
Yixing'in sorusu Jongin'in başını eğmesi ile havada asılı kalmıştı çünkü Jongin konuşmak istemediği anlarda bunu yapardı ve kimse de buna engel olamazdı. Yixing de el mecbur ayaklandı ve keyifle şakıdı.
"Hadi! Konsere hazırlanıyoruz, daha fazla tembellik yok."
Ardından arkadaşının kolunu tuttu ve banyoya sokana kadar çekiştirmeye devam etti. Jongin'in hayatında adeta bir devrim olmuştu. Üniversiteye kadar yaşadığı çöp hayat ve üniversite ile başlayan hayalinde bile düşleyemediği o hayat.
Bazen gece boyunca kabus görse de gün onundu ve bunu hiç kimse mahvedemezdi. Bu yüzden duşta en sevdiği koku olan vanilyaya güzelce büründü ve ferahlamış bir şekilde çıktı. Birden tüm odayı dolduran müzik sesi Xing'in modunda olduğunun göstergesiydi.
"Never how much i love you"
Şarkıya girdiği anda Jongin'e ilerleyip onu dansına davet etmişti. Jongin ise belindeki havlusunu bir yandan tutarken bir yandan da Xing'in enerjisine karşılık vermeye çaba gösteriyordu.
"When you kiss me
Xing'in onu öpmeye çalışması üzerine kahkaha atıp başını geriye doğru çekti. Fakat Xing eğlenceyle şarkıya eşlik etmeye devam etmişti.
Fever when you hold me tight
Fever
In the mornin', a fever all through the night"
Jongin'in kahkaları Xing'in çabalarına karşın tüm odayı kaplarken Çinli olan, Jongin'in çok kolay mutlu edilebilen bir arkadaş olmasını ne kadar sevdiğini tekrar düşündürtmüştü. Xing'in Jongin'in elini bırakıp banyoya geçmesinden birkaç dakika sonra kapı çalmıştı ve Omar elinde oje şişesi ile odaya girmişti.
"Siz hala hazır değilsiniz!"
Bozuk Korece konuşması her zaman ki gibi Jongin'i güldürürken Xing banyodan içeri doğru "Ben hazırım!" diye İngilizce bir şekilde bağırmıştı. Jongin bu defa Xing'in aksanına gülmeden edememişti.
Omar değişim öğrencisiydi ve Korece öğrenmek için çaba harcıyordu. Xing ise lise yıllarında ailesi ile Kore'ye yerleşmişti. Koreceyi iyice oturttuktan sonra yönünü tamamen İngilizceye verse de aksanı hala Jongin'e fazlası ile komik geliyordu.
"Getirdin mi siyah ojeni? Ben hala benimkini bulamadım... kim bilir nerede!"
Xing aşırı dağınık bir insan olduğu için hiçbir eşyasını bulamazdı. Siyah ojesi de bu kaderi diğer eşyaları ile paylaşmıştı. İki gündür ne kadar ararsa arasın, bir türlü bulamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancing With a Stranger
FanfictionDancing With a Stranger /90's/ SeKai/ Slice of life (M)/ 7k