Eren:
A Nap sugarai már átszúrődtek a reluxa résein. Az egyiknek, pedig pont a szememet kellett megtalálnia. Miután rájöttem, hogy visszaaludni már nem fogok tudni, kimásztam Levi öleléséből és gyorsan felöltöztem. Gondoltam még korán van a reggelihez, így magamra kaptam a cipőment és a kabátomat, majd útnak indultam. Már rég el szerettem volna hozni otthonról a cuccaimat, de eddig nem volt időm.
Befordultam a már jól ismert sarkon, de nemvárt meglepetésbe ütköztem. A ház előtt rendőrautók sorakoztak. Mindenhol fényképezővel rohangáló emberek és nyomozónak kinéző valakik. Amint kötelebb értem egyre furbáb lett minden.
- Elnézést... Mi folyik itt? - Először nem vett észre, csak miután lenézett.
- Szia, nyomozunk. - Mosolygott rám, mint egy dedósra.
- Miért?
- Mert az itt lakó nénit és bácsit letartóztatták. - A kíváncsi arckifejezésem egy komorabbat vett fel.
- Tudja 17 vagyok, nem óvodás. - Az elhangzott mondaton nagyon meglepődött.
- Te? Az nem lehet! - Nevetett és összeborzolta a hajamat.
- Mindegy, bemehetek?
- Már, miért mennél be? - Nézett rám még mindig gúnyosan.
- Mindegy.
Fogtam magam és tovább mentem, elhaladtam számomra vadidegen emberek mellett, akik cuccokat hordtak ki a házból. Az egyik kupac tetején megláttam a noteszem. Odasasszéztam és lekaptam a kis füzetkét onnan.
- Héj kölyök, adod vissza! - Kiabált utánam a fickó.
Beljebb mentem és a tömeg hirtelen eltűnt és egy kétajtós szekrény méretű fickó jelent meg előttem.
- Hova, hova?
- Bemennék, de valahogy ezt senki sem engedi. - Forgattam mag a szemem.
- Mi dolgod van bent? - Lépett közelebb.
- Csak elhoznám a holmiaimat, amiket megköszönnék, ha nem hordanának szét. - Mondtam szemrehányóan.
- Csak nyomozók jöhetnek be.
- Akkor gyorsan felcsapok nyomozónak. Beengedne már végre valaki a szobámba!!? - Kiabáltam el egyetlen kívánságomat.
- A szobádba? - Értetlenkedtek tovább most már ketten.
- Tudják hihetetlenül örülnék, ha idepasszolná valaki a gitáromat és a korcsolyacuccomat, utána itt sem vagyok! - Kiakadásomnak hangot is adtam, mire két rendőr bökte meg a vállamat. Magamra sem ismerek.
- Mi a probléma? - Néztek ki a napszemüvegük mögül.
- Szeretnék bejutni, de nem engedik nekem. - Néztem rájuk boci szemekkel.
- Ez a köjök itt kiabál és követeli a "cuccait". - Magyarázta el Mr. Kétajtósszekrény idézőjelet mutogatva.
- Ha igazolom magam, akkor beengednek? - Néztem fel az előttem állókra.
- Na had lássuk kivel van dolgunk. Személyit! - Nyújtotta felém a kezét.
- Tessék. - Nyomtam kezébe a kis kártyát.
Néháyn percig vizslatta és hol engem, hol a kártyát nézegette. Az arcán pedig a döbbenet jelei mutatkoztak. Nyilván, jól láthatóan rajta van az anyám neve is. A kínosan ható csend után visszaszolgáltatta a kezembe a kártyát és az ajtó felé mutatott.
BINABASA MO ANG
A biztos pont
FanfictionHa a múlt és a jelen is nehéz, valószínüleg a jövő is az lesz. A sok klisé és vélt forduló pont között, viszont találni egy biztos pontot. Vajon a rossznak is van jó oldala? Az eddig hitt gondtalanság is átformálódik egyszer.