Rozdział 2

944 70 5
                                    

Był już wieczór, a ja właśnie weszłam do łóżka z kubkiem gorącej czekolady i moją ulubioną książką. Zdążyłam zapomnieć o dziwnym incydencie z followami od członków 1D lecz wibrowanie mojego telefonu na szafce nocnej oznajmiającego, że dostałam powiadomienie z Twittera skutecznie mi o tym przypomniało. Znów poczułam przyjemne łaskotanie w brzuchu i przyśpieszone bicie serca. Chwyciłam za telefon i kliknęłam ikonkę Twittera. To na pewno Cami, to na pewno Cami - zapewniałam się w myślach. Jednak nie była to ona. Dostałam wiadomość do...

NiallOfficial: Hej! 

Odetchnęłam kilka razy głęboko, żeby się uspokoić. Nie zadziałało. Dla czego on do mnie napisał?! To takie nie realne... Uszczypnęłam siebie samą w ramię, żeby przekonać się, że to nie jest sen, ale kiedy dalej siedziałam w łóżku z książką na kolanach, kubkiem parującej czekolady w dłoni i komórką w drugiej dalej nie mogłam uwierzyć w to co właśnie się dzieje. 

Samy_Young: Cześć! Jak tam?

Z zapartym tchem czekałam co odpisze. Przecież mógł się tylko pomylić! Do dla czego miał by do mnie pisać? Jestem zwykłą dziewczyną, no dobra nie licząc braku głosu, ale on przecież o tym nie wie, i nawet nie jestem jakąś wielką fanką 1D. To prawda bardzo ich lubię i mam na ścianie parę ich plakatów, ale nie słucham bez przerwy ich piosenek i nie męczę rodziców o bilet na koncert. W takim razie MUSIAŁ się pomylić.

NiallOfficial: Zwykłe "jak tam"? *zdziwienie* oczekiwałem czegoś w rodzaju "OMG!!! Nie wierzę, że do mnie napisałeś! Kocham cię! Jesteś suuper..."

Samy_Young: Ha ha ha ha! Chciałbyś :P Po prostu pomyślałam sobie, że masz dość osób odpisujących ci: "koooochaaaam cię" mimo, że praktycznie cię nie znają. Zanim przejdę do wyznań miłosnych chciałabym z tobą trochę popisać. Chyba, że chcesz się dowartościować, ale jeśli tak to spadaj i napisz do jakiejś psychofanki.

NiallOfficial: Nie chcę się dowartościować! 

Samy_Young: To dla czego do mnie piszesz?... 

NiallOfficial: Tak po prostu :) 

Samy_Young: I chcesz mi powiedzieć, że tak po prostu nagle całe 1D zaczęło mnie obserwować?! Podaj jakiś konkretny powód.

Zanim Niall zabrał się za odpisywanie zobaczyłam nową wiadomość. Kliknęłam i omal nie oplułam telefonu gorącą czekoladą, którą miałam w buzi. Tym razem napisał do mnie Louis! Czy oni się jakoś zgadali?

Louis_Tomlinson: Hej Samy (o ile to twoje prawdziwe imię...)! Ja i Hazza, Liam oraz Zayn pozdrawiamy cię z kanapy na której siedzimy w czwórkę i jest nam trochę ciasno :) Wygląda na to, że cała nasza piątka właśnie z tobą pisze dla tego, że Niall zawzięcie molestuje swój smartphone palcami i uśmiecha się głupkowato co niechybnie oznacza, że pisze do ciebie.

Samy_Young: Samy to skrót od imienia Samanta. Czy moglibyście mi wreszcie wyjaśnić o co wam do cholery chodzi?!

Louis_Tomlinson: Niall uznał, że pisze z nami! I mówi, że cię kocha! 

Samy_Young: Jesteście baardzo głupi! I macie mi napisać dla czego ze mną piszecie! To jest podejrzane.

Louis_Tomlinson: Boo... Podobają nam się twoje tweety. A po za tym podobasz się Niallowi x

Louis_Tomlinson: sgdkcoayurgpab nie prawda!!! jesteś fajna, ale to Louis cię kocha!

Samy_Young: Weźcie się ogarnijcie! Jak macie sobie wyrywać telefon (bo chyba właśnie to robicie) to zanim postanowicie ze mną popisać napijcie się melisy na uspokojenie, albo w ogóle nie piszcie!

Szukając zrozumienia || 1DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz