Part-3🌻

1.9K 116 0
                                    

ဒီေန့က ေက်ာင္းစတက္ရမယ့္ေနဆိုေတာ့ ခါတိုင္းထက္အေစာထၿပီး ျပင္ဆင္ေနခဲ့တယ္....ေက်ာင္းသြားဖို႔အတြက္ အိမ္ေရ႔ွထြက္လာေတာ့ ၿခံေရ႔ွမွာ ကားတစ္စီးရပ္ထားတာေတြ့လို႔ ခပ္သုတ္သုတ္ဘဲထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္....

"ဘယ္သူမ်ားလည္းလို႔ ေကာဘဲ...."

"ဟုတ္တယ္ ရိေပၚ...ေကာ မင္းကိုေစာင့္ေနတာ"

"ကြၽန္ေတာ့္ကို...ဟုတ္လားေကာ"

တစ္ကယ္ကိုစိတ္ထဲကေက်းဇူးတင္မိတယ္...အခုမွ ေပက်င္းကိုျပန္ေရာက္ၿပီး တကၠသိုလ္တက္ရမည့္ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ လမ္းေတြက အခက္အခဲျဖစ္ေစသလို...ေက်ာင္း၀န္းကလည္း ကြၽန္ေတာ္ႏွင့္အမွန္ပင္ စိမ္းေနမည္ ျဖစ္သည္.... ဟိုေန့က ေကာကေက်ာင္းအတူသြားဖို႔ေခၚပင္မည့္ မာနကိုေရ႔ွထားၿပီး ျငင္းလိုက္မိ၍ အမွန္ပင္ေနာင္တရခဲ့ေသးသည္.....အခု ေကာကထပ္ေခၚေတာ့ ကြၽန္ေတာ္မွာျငင္းႏိုင္စြမ္းအမွန္ပင္ မရိွေတာ့.....

"အင္း...ဟုတ္တယ္ ရိေပၚကအခုမွ စတက္ရမွာဆိုေတာ့ အခန္းရွာတာ ခက္မွာစိုးလို႔ ေကာလိုက္ပို႔ေပးမယ္ေနာ္...."

"ဟုတ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေကာ..."

"အင္း တက္ေလ..."

"ဟုတ္ကဲ့...."

ကားေလးကတစ္ျဖည္းျဖည္းေက်ာင္းကို ၪီးတည္၍ေမာင္းထြက္လာခဲ့သည္...

"ရိေပၚ...မနက္စာစားခဲ့လား..."

"ဟုတ္...စားၿပီးၿပီေကာ"

"အင္းပါ.."

အျဖဴေရာင္ကားေလးတစ္စီး ေက်ာင္း၀န္းထဲသို႔ေရာက္ခဲ့ေလၿပီ....ေရွာင္က်န္႔လည္း ရိေပၚကိုေခၚၿပီ စီးပြားေရးအထူးျပဳေမဂ်ာဖက္သို႔ လွမ္းလာခဲ့သည္...ေရွာင္က်န္႔တို႔ေမဂ်ာနဲ႔ ရိေပၚတို႔ေမဂ်ာဆို အလယ္မွာ ကားပါကင္တစ္ခုသာျခားသည္...

ေလးထက္တိုက္ အေဆာက္အၪီးျမင့္တစ္ခုျဖစ္၍ ရိေပၚတို႔ ပထမႏွစ္မ်ားသည္ တတိယထပ္တြင္ျဖစ္သည္....ေရွာင္က်န္႔လည္း ရိေပၚကို အခန္းရွာေပးၿပီ သူလည္း သူ႔ဌာနရိွရာသို႔ ျပန္လည္ ေလ်ွာက္လာခဲ့သည္....

လမ္းေလ်ွာက္ေနေသာ တစ္လွမ္းလံုး ရိေပၚေျပာလိုက္ေသာ "ေကာ...ေက်းဇူးဘဲေနာ္ "ဆိုကာ မိမိကိုၿပံဳးျပသြားသည့္ ေကာင္ေလးကို ေရွာင္က်န္႔သေဘာက်မိသည္....ေရွာင္က်န္႔စိတ္ထဲ အမ်ိဳးအမည္မသိေသာခံစားခ်က္ေလးက တိုး၀င္လာခဲ့ေလၿပီ...

Infinity...(Complete)Where stories live. Discover now