Eren:
Csak egyetlen feladatot adtam neki, hogy reszelje le azt a sajtot, mire ő szórakozik velem. Most mondanám, hogy ingereljen mást, de szerintem rosszul jönne ki. A kiakadása pedig, hogy teljesen le lett uralva, annyira jó érzés.
- Hát Eren, mit ne mondjak. Gratulálok! - Ugrándozott Hange körülöttem.
- k-köszönöm?
- Kevés embernek sikerült, így felhúznia. - A tény, hogy ezt én váltottam ki, boldoggá tesz. De kicsit messzire mentem szerintem.
- Nyugi kiheveri. - Ez a nő gondolatolvasó.
- Remélem...
- Mi lesz az ebéd? - Diadalittasan mutattam a pult felé, ahogy sorakoztak a félkész pizzák
- Wow! Ma be se megyek, mert kaja kómával úgyis bevisznek a kórházba. - Nevetett és leült Levi helyére.
- Erwinnel karöltve! - Nevettem el én is magam.
- Mit segítsek? - Könyökölt rá a pultra csillogó szemekkel.
- Mondd meg, hogy melyik fajta legyen kész először. - Feltámaszkodott a pultara és felült a tetejére.
- Ú, ú. Először legyen SonGoKu! - Tapsolta össze a tenyereit.
- Hange te nagyon fura vagy. - nevettem el magam, bohóságán.
- Tudom, de éhes is. Amúgy Levi kedvence a szalámis, kukoricás. - Egy bólintással köszöntem meg a tippet és folytattam a pizzák elkészítését.
Az első Hangeé volt, majd Levié követte és utólag megtudtam Erwin kedvence ugyanaz, mint nekem. A Hawaii a legjobb, de szinte az egész világ utálja, sőt felgyújtanák azt, aki kitalálta. De mindegy is, végül három kész pizzával vártam őket, mire mindenki megérkezett, pont ehető hőmérséklete volt.
- Jó étvágyat! - Toltam eléjük az ételeket.
- Te nem eszel? - Kérdezte meg Levi.
- Nem, majd később, még csinálom a többit. - Egy bólintással konstatálták, hogy ellent nem tudnának mondani.
- Van egy plusz pizza alap, milyen fajta legyen. - Egyszere hárman vágták rá teli szájjal a saját fajtájukat. Ami meglepett, hogy Levi is.
- Oké, oké. - Fordultam vissza nevetve a pult felé.
- Akkor most melyik lesz? - Nézett rám Erwin értetlenül.
- Meglepi! - Ujjongva vette tudomásul, hogy valószínűleg a saját kedvencemet fogom választani.
Elkészítettem a sajátomat és a meglepi pizzát is, mire ők már majdnem befalták a sajátjukat. Mennyi kaja fér beléjük, ez kész röhej. Nemsokára meg is sültek az egyedek és kivettem őket a sütőből. Azonnal eléjük raktam a várva várt csodát és a hatás nem maradt el. Csak egy valaki nézett szomorúan.
- Én miért nem kapok? - Kérdezte Erwin könnyes szemekkel.
- Mert én nem tudok megenni egy egész pizzát, így kapsz az enyémből. - Toltam elé az én adagomat. - Vegyél amennyi jólesik.
- Köszönöm, kölyök. - Borzolta össze a hajam. Hihetetlen, hogy ki tudnak akadni a kaján.
- De neked is enned kell, mert nagyon vékony vagy. - Jelentette ki Levi.
- Most fel akarsz hízlalni? - Felcsillantak a szemei.
- Ahha, cuki lenne a pici duci Erenci. - Megforgattam a szemem és nekiálltam a szeletek elfogyasztásának.
YOU ARE READING
A biztos pont
FanfictionHa a múlt és a jelen is nehéz, valószínüleg a jövő is az lesz. A sok klisé és vélt forduló pont között, viszont találni egy biztos pontot. Vajon a rossznak is van jó oldala? Az eddig hitt gondtalanság is átformálódik egyszer.