Önceki bölüm
Fang Jingwei, derin bir iç çekti ve gözlerini devirip eliyle kapıyı işaret etti.
Mo Zai, çocuğun kafasını okşadı ve elinde ki iki bakırla yemek almaya gitti.
.
.
.
.
Fang Jingwei, Mo Zai gittikten sonra derin bir nefes verdi. Çok gerilmişti. Kalbi deli gibi çarpıyordu. Fakat anlaşmayı başarmıştı. Şu anlık Mo Zai kendisine güvenene kadar konuşmayacaktı. Uzun bir süre sessiz kalmayı planlıyordu.Fang Jingwei, kendini rahatlatmak için gelişim yapmak istedi. Kendisini koruyabilmek için bu önemliydi.
Fang Jingwei, ilk olarak intikamını Meng Qao'dan almalıydı. O şu an da neredeydi?! Biraz düşündü.
Meng Qao, şeytani Sarmaşık tarikatındaydı. Aralarında 12 yaş fark vardı. O zamanlar, Oranın çekirdek öğrencisiydi. Şu anda büyük ihtimalle bir iç öğrenciydi. Belki de dış öğrenciydi. Bunu bilmiyordu.
Fang Jingwei, bu kasaba ile Şeytani Sarmaşık Tarikatının arasında ki mesafeyi düşündü. Sürekli batıya doğru gitmesi lazımdı. Öğrenci alımı her yıl yapılıyordu. 1,5 yıldızlı bir tarikattı. Şu anda yola çıkarsa 10-11 ayda anacak ulaşırdı. Tabi dinlenmeleri de sayarsak en az 1 yıl sürerdi. Çünkü çok uzaktaydı.
Bir gelişimci Gökyüzü kaynak alemine geldiğinde uçabilirdi. Onlar için kısa bir mesafeydi. Fakat kendisi için çok uzaktı.
Fang Jingwei, tek başına gitmeyi düşünmüyordu. Tek sorun Mo Zai'yi nasıl ikna etmesi gerektiği idi.
Fang Jingwei, yavaş yavaş gelişim yapmaya devam etti. Qi, hızla ona geliyordu. Kısa bir 10 dakika sonra ağzını açtı ve kustu. Gözeneklerinden pislik geliyordu.
Tam da o sırada Mo Zai, elinde iki tabak sıcak erişte ile eve girdi. Kokuyu aldığı anda yüzünü buruşturdu ve midesi bulandı.
Mo Zai, ağzını açıp bir şey söylemek istedi ama vaz geçti. Bir süre Fang Jingwei'ye baktı.
Fang Jingwei, duvar dibine kustuktan sonra tekrar gözü kapalı gelişim yapmaya başladı. Mo Zai'nin geldiğini henüz fark etmemişti.
Mo Zai, biraz şüpheyle Fang Jingwei'ye baktı. O ne yapıyordu? Yoksa bir gelişimci miydi? Bu kadar küçük bir çocuk mu?
Mo Zai, Fang Jingwei'den şüphelenmeye başlamıştı. Gelişim yapmayı nereden biliyordu? Ellerini sıktı ve ciddi bir sesle konuştu.
-Xiao Huadie. Ben geldim.
Fang Jingwei, gözlerini açtı ve Mo Zai'ye baktı. Erişteleri görünce gülümsedi.
Mo Zai, leş gibi kokan Fang Jingwei'ye ciddi bir şekilde bakıyordu. Biraz uzakta durdu ve sordu.
-Sen ne yapıyorsun? Bir gelişimci misin? Bu nasıl oluyor?
Fang Jingwei, siyah gözünü kapatıp sarı gözü ile bakan Mo Zai'ye keskin bir bakış attı. Ayağa kalktı ve elini havaya kaldırdı. Sonra bir parmağını kılıç şekline getirdi ve savaşıyormuş gibi baktı. En sonunda da yere düştü ve ölü taklidi yaptı.
Mo Zai, soğuk bir şekilde baktı ve sordu.
-Bir adam sana gelişim yapmayı öğretti ve sonra öldü mü?
Fang Jingwei, yalan söylemezdi. Kafasını salladı ve başını hayır anlamında salladı. Kendisini gösterdi ve elini tekrar yumruk yaptı. Sonra hayali biri ile savaştı ve ölü taklidi yaptı.
Mo Zai, kaşlarını çattı. Tereddüt eder gibi sordu.
-Sen büyük biriydin. Ayrıca gelişimciydin sonra da öldün ve bir çocuk oldun. Yani reenkarnasyon yaşadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]
FantasiaEğer bir fahişe iseniz, hayattan fazla da bir şey beklemeyin. Çünkü hiçbir şey kazanamazsınız. Tabi akıllı bir fahişe olmadığınız sürece! Bu benim hikayem. Nasıl değersiz birinden, insanların üstüne bastığım ile ilgili. Bu kitap BL'dir. Küfür ve...