Tanisma

12 3 2
                                    

Sabah lanet kapı sesiyle uyandım. Acmadan önce lanst aynada sikik suratima baktim ve bir sigara tüttürdüm. Lanet evimin duvarlarina bir bakis attim. Sonra kpi daha da hiddetli caldi. İceri kim girsin? Lanet üvey annem. Beni kahvaltıya bekliyormus. Bana "Kalinaommina kahvalti ya gelmion mu?" dedi aptal estetikli mal. Asagi indim. İndigim gibi mutlu oldum. Kuzenim Justin Bieber taaa north amerikadan gelmisti. Kosarak ona sarildim ve "KUZZZZZİİLOŞKOOMMM" dedim. Cübkü bu lanet ülkede beni mutlu edwn tek seydi. Daha sonra odama tekrsr ciktim. Mukemmel igrenc fizigims bakip "ohfğy yağ neden cirkinim dedim." Sikik okul kıyafetlerimi giydim. Babam cagirdi. "NE BAGRİYON YA!" diyr ciglik attim. Daha sonra asagi indim ve arabaya bindim. Babam yolda bana cok bos yapti. Bemde beni surda birak deyiş indim. Yolda yuruyodum, kulakliklarimi asla cikarmazdim. Ama bir ses duydum ve cikarmama sebep oldu. Kösede 1,90 boylarinda, yapili, cene hatlari beni etkiledi. Telefon sesiyle irkildim. Arayan lanet üvey annemdi. Telefonu actim. Bana "Vardın mı?" dedi. Bende "Sana ne acaba aptal kadın?"dedim ve suratına kapadım. Şimdi bana neden kötüsün bu kadar diyebilirsiniz ama o kadın yüzünden annem ve babam bosandi ve ailemiz dagildi. Her neyse sizi bu aptal dramalarla boymayacagim. Okula vardigimda sabahin 7'sinde süslenip püslenip gelen kızları gördüm. Ve Taylor Swift gibi dedim ki "It's 7 am. 😒" daha sonra anlamayan aptallar oldugu icin bunu cevirdim. Tabii kimse aynı anda hem Amerika'da dogacak ve ailesi bosanavak kadar sansli ve sanssiz degildi. Derken gelirken gördügüm cocugu gördüm. Kösede birilerimi. Pataklıyordu. Yanina gitmeye basladim ve tam o sırada lanet zil caldi ve sınıda gitme zorunda kaldim. Lanet sınıfa ciktim ve ne goreyim? Aymi siniftayiz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lanet AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin