စင်မြင့်ထက်မှာ အမျိုးသမီးလေးတစ်ဦးက နွဲ့နှောင်းလှပစွာ စည်းချက်နဲ့အတူ တီးခတ်ခုန်ပေါက်နေသည်...DJ beat နဲ့အတူ မိန်းမလှလေးနည်းတူ စင်ပေါ်စင်အောက် လူထုကြီးကလဲ ခုန်ပေါက်ပျော်မြူးနေကြသည်...
Jungkook စိတ်အိုက်ပေမယ့် ကလေးပိစိလေးက လိုက်ပို့ပါအတန်တန်ပူဆာနေတာကြောင့် Edm ပွဲထဲရောက်နေသည်...Dance king လေးအလား ပျော့ပျောင်းလှပစွာ ကခုန်လိုက်တိုင်း ရင်တွေအဆမတန်ခုန်နေတာ ကြွေရုပ်လေးရဲ့ အလှကြောင့်ပင်....Beat တစ်ခါကြွလာတိုင်း ရင်ဘတ်တွေလဲ ပေါက်ထွက်မတတ်...
ဘေးကကောင်မလေးတွေကလဲ ကြွေရုပ်လေးကို လာရောချင်နေတဲ့အထာတွေ စနေတာ ကျားကျားချင်းဆို ထထိုးပီးပီ....လူကိုများ မလောက်လေးမလောက်စားလေးတွေက ဘော်ဒီဂတ်ဦးလေးကြီးတဲ့...တစ်ခါထဲ ဂုတ်ကဆွဲပီး ကိုင်ပေါက်လိုက်လို့ သောက်ထားသမျှ အကုန်ထွက်ကုန်အုံးမယ်...
" ကိုကို မျက်နှာကြီးက ဘာဖြစ်နေတာလဲ...ဆူပုတ်နေတာပဲ..."
" ဒီနေ့ဘာလို့မိတ်ကပ်တွေ လိမ်းလာရတာလဲ...အရမ်းလှနေတော့ ကောင်မလေးတွေကြည့်နေကြပီ...ကိုကို့ကို လူဆိုးဖြစ်အောင် လုပ်နေတာလား..."
" ဘလိုင်းကြီး ဂျယ်လီနင်နေတာဗျာ...ကလေးလဲ ဘာမှမလုပ်ရသေးပဲနဲ့..."
" ကနေတာ ဘာလို့အဲ့လောက်လှနေရတာလဲ...လိမ်းလာတဲ့ မိတ်ကပ်look ကလဲ မီးရောင်နဲ့ ဝင်းလင်းနေတာပဲ...မကနဲ့တော့ ငြိမ်ငြိမ်လေးသောက်ကြမယ်..."
" EDM ပွဲလာပီး ကျောက်ရုပ်ကြီးလို ရပ်နေရမှာလား...ကလေးတို့ကို ရူးနေတာလားလို့ အမေးခံရမှာပေါ့..."
" ရှဲလ်တွေခိုင်ရင် လာမေးလှည့်ကြလေ...."
" ကိုကို...ဘာတွေရစ်နေတာလဲ....ကလေးစိတ်မရှည်တော့ဘူးနော်..."
" အဲ့လောက်ချောနေတော့ လူတွေဝိုင်းကြည့်ကြတယ်လေ....အဲ့တော့ ဒီကောင်ကြီးက ဖင်တကြွကြွနဲ့ Jacket နဲ့ပဲ လုံခြုံအောင် ကာထားရမလိုလို ထပီးပဲဆွဲထိုးရမလိုလိုနဲ့....တကယ်နေရထိုင်ရခက်တယ်ကလေးရာ..."
" ကိုကိုအူတိုနေတော့လဲ ကလေးအရမ်းနားထောင်အရမ်းကြည့်ချင်နေတဲ့ DJ Soda လာတဲ့ထိ မစောင့်တော့ပါဘူးလေ...ကလေးဖာသာပဲ လိုင်းပေါ်က ပြန်ရှာကြည့်လိုက်ပါတော့မယ်...ရောက်လာပီးမှ ပွဲပီးတဲ့ထိ နေဖို့ကံမပါလာလို့နေမှာပေါ့လေ...ဘယ်တတ်နိုင်မလဲ ဟူး😮💨...."
YOU ARE READING
✨ Butterfly Fly Away ✨
Short Storyချစ်တိုင်းလဲ မညားဆိုတာ ရာဇဝင်တွေထဲက ယုံတမ်းပုံပြင်ငယ်လို့ ထင်ခဲ့ဖူးတယ်