Ben ! Sevgimin paylaşılmasından hiç haz etmem
Bu yüzden bana tüm sevgini vereceksin !
Kızımız Yada oğlumuz bunu elimden alamaz.Beni çok korkutuyorsun Sangwoo bu bebeğe zararlı değil mi ?
*yüzüne bakıp gülümsedim*
Vay şimdiden babalığımı mı sorguluyorsunuz Ha ben öcü baba mıyım yani ?
*saçlarını sevdim *
Hem alışık olsa iyi eder ondan minik bir Jack Ripper yaratmak istiyorum .Oh .. ya başka bir şey olmak isterse?
*sangwoonun dudaklarım üzerinde duran parmakları ile sessizleştim*
Bay Bum devamını dinlemelisin onunla ciddi hatalar yapacağız tüm şeker ve çikolataları ele geçirecek yiyecek ve Yok edeceğiz !
Oh
*kıkırdadı*
Bende farklı şeyler düşünmüştüm Sangwoo!
Ne aptalım ama
*kendi başıma vurdum ardından Sangwoonun boynu altına girdim *
Burayı seviyorum...Bende senin orada olmanı seviyorum yoon Bum üstelik bu bebek hayatımızı değiştirecek bende düzenli bir iş baksam iyi olur dimi?
Evet Sangwoo bende düzenli iş bulacağım!
Korkarım ki bunu yapamazsın sonuçta sen ve ben kaçağız belkide buradan taşınıp tanınmadığımız bir yerde başlamamız gerekiyordur Bum tüm geçmişi bırakmak.
Ben buna hazır değilim Sangwoo değişime hazır değilim .. yapamam başaramam ..
*dudaklarımı öpmesi işe rahatladım sıkıca sarıldım*
Şimdi biraz enerjimi al ardından seni ben alacağım!
*kıkırdadı*Sangwoo sende benim kadar delisin dimi?
Eh seni becermek zevkli .
Hu arsız serserice konuştun bu tatlı duruyor !
Eh hep böyleyimdir .
*yavaşça saçlarını sevip göğsüme çekerek sardım Ve burnunu öptüm sarılmaya devam ederken saçlarıyla
Oynamam sona erdi Ardından yamaklarını severken beni izleyen minik buma baktım *
Sizin için her şeyi yapacağım bana İnan Bum lütfen bana sadece İnan.Sangwoo sana bugünde dünde gelecek ve geçmişte de inanırım seni çok seviyorum!
Bende seni seviyorum küçük bunny
*kıkırdadım*
Bugünde bir tavşan yahnisi istiyorum anlaşıldı mı?Hıh !
Elbette Sangwoo sana tavşan yahnimi vereceğim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Novela JuvenilYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...