Mai tumhara liya jena chati hoon Samrat...

623 25 6
                                    

(So I am starting from when Samrat agree to give 2 chance to their relationship. Some scenes are same like show but mostly in my imagination 😜🙂 Hope u all liked. Now without wasting time let's come to story ☺️❤️)
Pakhi: can I ask you one question Samrat?
Samrat: ofcourse Pakhi.. Sorry Patralekha...
Pakhi: it's ok Pakhi is fine.
Samrat: Pakhi tum kuch Poch rhi thi?
Pakhi: Ha wo.... Wo shivani bua na mujhe batya ki tum Sadhi nhi karna chahta tha but jab tumna mujha dekha sadhi ka liya ha bol diya kyunki main tumha ek hi baar ma pasand aa ghi thi or tum mujhse pyaar bhi karna lag gya to kya tum mujhse abhi bhi pyaar karta ho?
Samrat: ha Pakhi ma abhi bhi tumsa pyaar karta hoon or sayad ma karta rha honga.
Pakhi: Samrat sayad ma pyaar na kar pao but ma ek promise karna chati hoon ki main ek achhi wife bno gi or h sayad tumara man yah questions hoga ki ma abhi bhi Virat se pyaar karti hoon? Iska jawab h nhi mana bo pal bula diya h please marpa barosa karo!
Samrat: mujhe tumpa barosa h 😊❤️.
Samrat: chalo ab so jata h...
Pakhi: hmmm good night 💤
Samrat: good night 💤
Samrat was about to go in guest room but Pakhi Stop him & Said...
Pakhi: Samrat tum kha ja rha ho
Samrat: Guest room sona ka liya
Pakhi: Samrat tum yah so sakta hoon room ham husband wife h...
Samrat: are u comfortable with me?
Pakhi: yes.
Now they both slept on bad without "takiya diwar" (😂).
Next Morning
They both come down. All family members doing breakfast on dining table...
Samrakhi come & Pakhi pulled out Chair for Samrat & sat sit Samrat sit seeing this all happy+ Shoked.
Pakhi: badi Mami mana I mean maine or Samrat yah fasla liya ki ham hamra rishtha ko ek or moka denga😊.
All happy.
Bhavani Kaku: sachi
They both look eachother eyes and say Yes.
Bhavani: Mana kha tha na Mansi Patralekha sahi fasla lagi.
Mansi: h vahini ma in dono ke liya bhot khush hoon... ( One by one says just like show I am not showing)
After 1 week
( Now Pakhi Start felling for Samrat)
One day Pakhi was going Market. Pakhi reached market & taking stuffs Suddenly someone kept her hand on Pakhi mouth & Pakhi Faint.
Then unhone Pakhi ko uthaya or godwon ma la gya or bah pa usa chair se band diya.
1Person : yah tum isa kyu liya hama Sai ko lana tha
2person : sorry Jagtap sir hama lag ki yah Chavan Niwas se nikali to yahi hogi.
Jagtap: koi nhi ab sai kod chal ka ayagi.Chal Sai ko phone laga.(Pakhi woke up and listening this all)
Jagtap call & she pick up.
Jagtap: kasi ho sai Pachana
Sai: Jagtap ( sai was in hall when she say Jagtap name Virat signal put phone on speaker)
Jagtap: sai mana teri Pakhi didi ko kidnapped kar liya agar uss bchana h to "XYZ" place pa a jayo.( Everyone shocked especially Samrat)
Sai: tumhari himmat kasa hoi Pakhi didi ko kidnapped karna ki?
Person1: are wo bag gai.
Jagtap cut the call.
Jagtap: Pakdo usa jayada dur nhi bagi hogi.
Sai: lagta h Pakhi didi bhag ghi hama jana hoga Samrat,Virat,Sai goes where Jagtap tell him to come.
Pakhi was running but Jagtap saw her. Jagtap running behind Pakhi. But Pakhi suddenly stop because aga cliff bhot ghari hoti h.
Jagtap moving forward and Pakhi moving backward but  her leg slip & she fall in cliff but..... SAMRAT Holds Pakhi's hand & Jagtap caught by police army. Now they are trying to save Pakhi.
Pakhi: Samrat mujha bacha lo ma jinna chati hoon tumhara liya aur pariwar walo ka liya ( She was saying while crying 😭😭)
Samrat: Pakhi tumha kuch nhi hoga Par tum mara liya kyu jeena chahti hoon?
Pakhi: Because I love you
Samrat: kya?
Pakhi: yes, I love u so much Samrat😭.
Sairat shocked+ happy & our Samrat happiness has no boundaries.
Finally they Save her but she faint.
-----------------------
Ok now I stoping here only one chap left I update Tommorow maybe. Now tell me how this one. If u loved then please vote & comment & also tell can I also write this type shots?


Samrakhi once shot.जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें