Keď sa nám život obrátil na ruby

79 5 1
                                    

Postavy :
Ema Kuzmová - 15 rokov, blond vlasy, modro-zelené oči,quirk - zmrazovanie a ochladzovanie
Michaela Samková - 14 rokov, špinavý blond, hnedé oči, quirk - ovládanie vetra a lietanie
Louise Mary Mercinery - 14 rokov, blond s ružovým melírom, modré oči, quirk - premena (dokáže sa zmeniť na hocijakú vec či bytosť), tiež sa vie prepnúť do módu nejakej bytosťi, to znamená, že sa na nich nepremení ale má ich moc)
Nella Chovancová - 15 rokov, hnedé vlasy, zelené oči, quirk - zohrievanie
Terézia Ničová - 14 rokov, tmavé hnedé vlasy, sivo-zeleno-modré oči s malými hnedými škvrnami, quirk - telekinezi

Teri :

Určite ste už mali ráno ako ja. Vstali ste a mali ste pocit, že dnes sa stane niečo významné. No, možno sa nakoniec nestalo, no mne teda hej. Do školy som prišla neskoro ako obvykle. Vbehla som do triedy, ospravedlnila sa učiteľke a sadla k mojej kamoške Lulu. Jej meno je Louise Mary Mercinery, ale my ju voláme proste Lulu. Je to jednoduchšie.„A zas,”povedala hneď, „myslela som si, že budeš meškať.” „Ja za to nemôžem, jednoducho zaspávam!” „Ah, okej, okej,” povzdychla si. Potom som ucítila, ako mi niekto tľapká po ramene. Otočila som sa na brunetku s zelenými očami - Nellu : „Teri, dávajte pozor!” „Zopakuj mi, čo som povedala, Terézia,” povedať učiteľka a prísne na mňa zazrela.

„Prepáčte,”ospravedlnila som sa, „môžete to zopakovať?” A tak pokračovala : „Vravela som, že oddnes máte nových spolužiakov. Prišli až z Japonska, tak sa k nim chovajte slušne.” Neverila som vlastným ušiam. Niekto z Japonska prišiel do takej malej krajiny ako je Slovensko. No, zrejme je to tak, pretože do triedy vstúpil fakt čudný človek. Mal strašne divné vlasy, boli... divne zašpicatené do hora ale trochu vlasov mal rovno dolu, vzadu na krku. A boli červené. Navyše mal aj červené oči. A dosť špicaté zuby. Predstavil sa ako Eijiro Kirishima. Ďalší vstúpil chalan zo zelenými vlasmi a zelenými očami. Ten sa predstavil ako Izuku Midoriya. Potom prišiel polovičný chalan vysoký asi ako Ema, moja ďalšia kamoška. Ale naozaj, on bol polovičný. Na jeho ľavej strane mal rovné červené vlasy, svetlomodré oko, okolo ktorého mal veľkú červenú jazvu. Na jeho pravej strane mal biele vlasy a sivé oko. Volá sa Shoto Todoroki.
Za ním prišiel chalan s blonďavými vlasmi, ktoré boli špicaté a s červenými očami. Ten sa volá Katsuki Bakugo. A ako posledný prišiel chalan so žltými vlasmi. Nie blonďavými, ale naozaj žltými. A zboku na nich mal čierny blesk. Čo majú všetci Japonci divné vlasy!? On sa predstavil ako Denki Kaminari. No najviac ma zaujala Shotova jazva.

„Keďže ste už deviataci,” začala učiteľka, aby si ju začali všímať, „tak som sa rozhodla, že si dáme triednickú hodinu a porozprávame sa o tom kam by ste chceli na strednú...”

A tak prešlo vyučovanie a všetci sme sa viac zoznámili. Po škole sme  s kamarátkami Emou, Nellou, Miškou a Lulu išli na jedno ihrisko kam chodievame a rozprávame sa tam. Potom som však zbadala ako naši nováčikovia vychádzajú zo školy.

Rozbehla som sa za nimi a zakričala : „Shoto! Prepáč, že otravujem ale mohla by som sa spýtať, ako si dostal tu jazvu?” Bolo vidno, že sa zarazil. Asi tú otázku nečakal. Ale mohol čakať, že sa to na neho niekto opýta. „Moja mama,” začal, „omylom na mňa vyliala horúcu vodu.” „Oh, to ma mrzí. Prepáč, že som ťa otravoval, len ma to zaujímalo!” A rozbehla som sa za ostatnými.

Toto je moja prvá kniha, tak dúfam, že sa páčilo. Do com  mi napíšte aké to bolo, či by ste dačo zmenili, čo bolo dobré, čo by ste chceli v ďalších kapitolách.😊 Ak som mala chyby tak sa ospravedlňujem.

Vaša Teri

Prechod Do Sveta MHAWhere stories live. Discover now