Překvapení..

185 3 2
                                    

Hlava sklopená,vlasy v obličeji,tak aby nešlo vidět nic včetně mého vyděšeného a překvapeného výrazu a kroky nepříspůsobivé také hlavně velice rychlé a dlouhé.Přesně takhle by se dalo charakterizovat,jakpak jsem asi reagovala.Jen abych už nebyla u velikého okna restaurace,kde by mě bylo tak snadné vidět.Cestou zpět jsem nemluvila a Lilly byla také poměrně zticha.Nechtěla jsem mluvit o tom co jsem viděla a ani vlastně o ničem jiném.Už jsem byla blízko mého domečku ,který ležel blíž k lesu než k civilizaci a byla jsem za to velice vděčná.Letmo jsem se s Lilly rozloučila a běžela domů.Do mého krásného,překrásného domu,který jsme si s mámou koupily hned po otcově zmizení,alespoň jsme si to tak myslely..
,,Mami,mami!!!!"přiběhla jsem domů.,,kde zase je?! " řekla jsem si a poté k tomu polohlasem přidala pár nadávek.Než máma přijde stihnu si skočit ještě do vany a dokonce si ještě udělám ovocný salát.Při té představě jsem  se olízla..,,meloun❤ mňam!"
Ve vaně jsem nebyla dlouho,možná proto abych stihla ještě ten salát.
,,Pomeranč,jahody,jablíčko,mandarinky,kiwi,meloun a..?Kde jsou borůvky?!"Nevadí,řekla jsem si bydlím přece u lesa tedy v lese..tady o ně není nouze..otevřela jsem dveře a zhluboka se nadechla vlahého jarního větříku.,,Je tu tak krásně."Opatrně jsem sebrala několik borůvek asi tolik,aby to zakrylo dno misky a šla jsem ke dveřím,tedy chtěla jsem jít.Náhle se ozvalo zapraskání klacíků,někdo běžel a to vážně rychle.Ohlédla jsem se a několik kroků za mnou stála postava do tváře jsem jí neviděla a ona mě neviděla,zatím..
Když spozorovala jak se na ní koukám zvýšila rychlost a pár skoky byla u mě..
Já zareagovala vážně rychle,po oné postavě jsem hodila mističku s natrhaným ovocem.Pápá borůvky..
Jediná má záchrana byla nejspíš to,že jsem si nechala otevřené dveře.Rychle jsem je rozrazila a přirazila je za sebou.V  bezpečí,konečně!!Postava se ještě chvíli pohybovala kolem oken a potom to zřejmě vzdala a odešla.Já se ještě nevzpamatovala a v zámku zarachotili klíče..,,Máma je tu!"
,,Mami!!!" zaječela sem do spodního patra..,,Sarrah,běž, sbal si věci a za půl hodiny přijď dolů.Čekám tu na tebe...Dělej,běž!!!",,Co se stalo mami?!",,Neptej se a ať už jsi sbalená!"
,,Ale já ti musím něco říct!" ,,To počká,řekneš mi to cestou" ,,Cestou kam?!!'' ,,Cestou Pryč!",,Ale mami!" ,,Běž!!"

Děkuju Vám za za to,že se Vám tenhle příběh docela líbí a hodnotíte ho kladně❤❤
Teď pár otázej na Vás: 1.Proč myslíte,že byla máma tak nepříčetná a chtěla jít okamžitě pryč?2.Co Sarrah asi viděla v restauraci?3.Kdo byla ona postava?
Snad se Vám bude i zbytek příběhu líbit ❤jinak příběh bude nejspíše každý druhý den,spíše ráno.Mám Vás ráda❤

Bezmocná.Kde žijí příběhy. Začni objevovat