Basketbol Sahası

38 3 0
                                    

Merhaba arkadaşlar!
Aslında uzun zamandır jikook fic yazmak istiyordum, bugüne kısmetmiş. Okunacağını sanmıyorum ama şansımı denemek istedim.

Güzel şeyler çıkaracağımı düşünüyorum.

İyi okumalar 💜

________✨________

Cumartesi günlerini seviyorum neden mi? Çünkü dershane yok. Aslında dershaneyi sevdim fazla kişiyi tanımasam da sınıfım eğlenceli ve benim kafadan. Sınıfımız 25 kişi ama gelen kişi sayısı 23, yaz kursu olduğu için diğer kişiler dönem başında geleceklermiş.

İlk günler biraz heyecanlı ve tedirgindim çünkü ortaokul ve lise zamanımda okulum hep erkekti kız ortamına alışık değilim, şuanda biraz zorlanmıyor değilim. Öncelikle kendimi tanıtayım ben jimin 18 yaşındayım çiğköfte yemeye bayılırım, mecaz anlamda değil ha gerçekten de çiğköfte yemenin mutluluğu ile bayıldığım oluyor ama bu nedenden bayıldığımı kimse bilmiyor en yakın arkadaşım taehyung hariç.

Bugün de haftasonu olduğu için dershaneye gitmeyeceğim tae ile evlerinin oradaki parkta buluşup ders çalışacağız, dershane hocaları çok ödev veriyor bazen yetiştiremiyorum. Ama elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum.

Yatağımdan yorgun bir şekilde kalkıp lavabonun yolunu tuttum. Burası en sevdiğim , dakikalarca durduğum (telefonla uğraştığım) yerdir. Bazen telefona dalıp tuvalette olduğumu unutuyorum, annemin seslenmesi ile de alel acele çıkıyorum. En iyisi annem seslenmeden çıkayım. Elimi yüzümü yıkayıp dişimi fırçalayıp tekrar odama döndüm.

Bugün ne giysem diye düşünmekten bıktığım için dolabı açıp gözüme ne kestirdiysem alıp giyeceğim siyah kot pantolon siyah gömlek üzerine gri kazak giyip D&P parfümümü sıktım. Ne kadar özenmezem de yakışıklı oluyorum (kendimi övmesem olmaz JSKSKSKSKSJ ).

Kahvaltı yapmayı sevmediğimi söylemiş miydim, söylemediysem söylemiş oldum eheheh. Çantamı alıp çıkacakken anneme seslendim, her zaman ki yakarışlarına alıştığım için oda bana alışmış olacak ki elinde iki poaca ve iki meyve suyu koyduğu poşeti elime tutuşturdu (diğeri tae için).

-Dikkatli git gel oğlum, taeye selam söyle.
-Annneeee ben 5 yaşında çocuk muyum evden her çıkmamda bunu söylemek zorunda mısın
- 5 yaşında olsanda 35 yaşında olsanda sen benim minicik çocuğumsun.
-Neyse hadi görüşürüz tae beni bekler, diyip kendimi dışarı attım.

Taeyle evimizin arasında yürüyerek 15 20 dk olduğu için otobüs veya tramvay kullanmıyorum sabah sabah da spor yapmış oluyorum. Yola çıktığımda kulaklığımı takıp bu havalarda en sevdiğim müziği slander'in love ıs gone müziğini açtım. Bu müziği dinlemek bana ilham veriyordu, anlatılmaz bir his.

Taenin evinin önüne geldiğimde onu aradım ama açmadı, neyse yukarı çıkayım. 4. Katta oturdukları için asansör kullanmadım tam ben çıktığımda oda kapıyı kapatıyordu.

-jimin, balkondan baktım aşağıda gözükmüyordun, içeri girelim istersen diyip omzuma vurdu
-yok ya zaten yeterince vakit kaybettik bir an önce gidip şu ödevleri yapalım.
-peki o zmn diyip aşağıya indik.

Hemen yanlarında ki parka gidip kendimize yer bakındık ama kamelye da çalışamayacağımız için çimlere oturmayı düşündük
-ulan jimin bu çimler ıslak götüm ıslanır çalışamam ben burda
-sanki bnim götüm ıslanmaz dangalak. Diyip kafamı çevirdim sinirle.
-Ne yapacağız o zmn nerde çalışacağız
Etrafıma bakınıp basketbol sahasını gördüm içi boştu

-Gel şu sahaya bakalım belki kurudur
-Oğlum sen mal mısın burası ıslaksa orası da ıslaktır bu kadar da cahil olunmaz ki diyip sırıttı
-Bir bakalım o zmn gösteririm ben sana cahili diyip sahanın içine girdik.
-sahanın ortasında yuvarlağın üzerine geçip yerlere dokundum ve kazanmış bir vaziyette sırıtarak taeye baktım

-Eeee ne demişler boyu küçük olanın aklı da küçük olmaz ya
-oğlum sen nerden biliyordun kuru olacağını
-bunlar gerçek çim değil plastik ve üzerinde su durmaz (gibisinden bişeyler saçmaladım) bende bilmiyordum sadece tahminde bulundum.

Neyse oturduk ders çalışmaya 2 saat kadar test çalıştık.
Belim ağrıdığı için gerinirken etrafıma baktım spor aletlerinin orda iki çocuk birisi kamelyada oturmuş değerine bakıyor diğeride bisiklete benzer spor aletinin pedalını çeviriyor çevirirken de metal sesi çıkıyor en sevmediğim şey.

Sonra pedal çeviren ful siyah giyimli erkek diğerine
-ne bakıyon lan amına koyduğum dedi
Diğeri korkmuş bir şekilde sessiz konuştuğu için ne dediğini duymadım
Ne yalan söyleyeyim bende korkmamış değilim
-tae ben korkuyorum kavga çıkacak aralarında bıcak çıkarır şimdi birisi
-dur oğlum ne bıçağı ortalıkta yapılacak şey mi o hem yanında ben varım senin
Göz devirerek
-Sanki sen korkmuyorsun eminim içten içe tedirginsindir
-yok be ne yapabilir ki dedi
Bir an gaza geldim

-aynen ne yapabilir ki en fazla o çocuğu bıçaklayıp bizide görgü tanığı olduğumuz için ortadan kaldırır demi! Diye bağırdım ve anında pişman oldum
Ben az önce bağırdım mı? tae gergin gergin kısık sesle
-oğlum ne yapıyorsun sen
-bittik lan biz buraya bakıyor mu bak bakayım.
-Bilmiyorum lan korkuyorum
-hani korkmuyordun lavuk dedim kafamı korka korka o tarafa çevirdim ve keşke çevirmez olaydım iki çift kara gözle göz göze geldim...

BÖLÜM SONU '

Eveeet arkadaşlar nasıl buldunuz ilk bölümü umarım beğenmişsinizdir.

Dershane Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin