Part-6🌻

1.3K 77 0
                                    

အခ်ိန္အားျဖင့္ မနက္(၆)နာရီ....ခ်စ္ရတဲ့ ေကာင္ေလးအတြက္ ေရွာင္က်န္႔အေစာထ၍ မနက္စာျပင္ေပးေနသည္....ထိုခ်ိန္ တံခါးဖြင့္သံႏွင့္အတူ အိပ္ခန္းထဲမွ ထြက္လာေသာ ခ်စ္ရတဲ့ အသက္ကေလး....

"ကိုကို...morning..."

ဆိုၿပီး ပါးကိုလွစ္ကနဲ နမ္းသြားတဲ့သူ...

"Morning...ေမာင္...ဘာလို႔အေစာႀကီးထလာတာလည္း..ကိုကို လာႏိႈးမွာေပါ့..."

​ရိေပၚ ထိုင္ေနတဲ့ခံုေဘး ေရွာင္က်န္႔၀င္ထိုင္လိုက္ၿပီး မနက္စာပန္းကန္ေလးခ်ေပးလိုက္တယ္..

"ဒီေန့အျပင္သြားစရာရိွလို႔...အသိတစ္ေယာက္နဲ႔ခ်ိန္ထားတာ...ကိုကို!"

"ဟင္!..."

"ေမာင္ေလ ကိုကို႔ကို ေျပာစရာရိွတယ္..."

"ဘာမ်ားလည္...."

"ေမာင္...ဆိုင္ကယ္ၿပိဳင္ပြဲ ၀င္ၿပိဳင္ခ်င္လို႔...ဟိုေလ..."

"မၿပိဳင္ရဘူး...ကိုကို လံုး၀ခြင့္မျပဳဘူးေနာ္ ေမာင္!"

"ကိုကိုကလည္း...ေမာင္ဘာမွမျဖစ္ေစရပါဘူး...တစ္ကယ္ အာမခံတယ္..."

"ဘာကို အာမခံတာလည္း...ဒီလိုၿပိဳင္ပြဲမ်ိဳးမွာ မေတာ္တဆဆိုတာ အနည္းနဲ႔အမ်ားေတာ့ ရိွမွာဘဲ..ေမာင့္ဘက္က အာမခံရံုေလးနဲ႔ ကိုကိုကစိတ္မပူဘဲေနႏိုင္မွာတဲ့လား...."

"ကိုကိုကလည္း လုပ္ပါ..ေနာ္..ေမာင္ၿပိဳင္ခ်င္လို႔ပါ...အခုတစ္ေခါက္ၿပိဳင္ပြဲက ႏိုင္ငံအဆင့္မွီ  ကိုကိုရဲ့..ၿပီးေတာ့ ဒီပြဲမွာ ေမာင္အရမ္းသေဘာက်တဲ့ ေမာင့္ရဲ့ idolလည္း ပါလို႔ပါ..ေနာ္..ေနာ္လို႔ ကိုကို.."

"ေမာင္ရယ္..ကိုကိုတားေနတာက မင္းတစ္ခုခုျဖစ္မွာစိုးလို႔ပါ..ၿပီးေတာ့ ေမာင္က ဒီလိုပြဲမ်ိဳးေတြတစ္ခါမမွ မၿပိဳင္ဖူးတာ ကိုကိုမစိုးရိမ္ဘဲ ဘယ္ေနပါ့မလည္း..."

"ကိုကို စိုးရိမ္တာ ေမာင္နားလည္ပါတယ္..ဒါမယ့္ ကိုကိုခြင့္ျပဳေပးပါေနာ္...ေမာင္ ၿပိဳင္ခ်င္လို႔ပါ.."

အသနားခံေနေသာမ်က္ႏွာေလးႏွင့္ ခြင့္ေတာင္းေနေသာ ရိေပၚကိုေရွာင္က်န္႔ခြင့္ျပဳခ်င္ေပမယ့္ တစ္ခုခုျဖစ္မွာစိုးရိမ္သည့္စိတ္ျဖင့္ တားေနရျခင္းျဖစ္သည္...ရိေပၚ ဘယ္ေလာက္ထိ ဆိုင္ကယ္အေပၚရူးသြပ္လည္း သူအသိဆံုး...သို႔ေပမယ့္ အႏၲရယ္မ်ားလို႔သာ ေရွာင္က်န္႔တားေနရျခင္းျဖစ္သည္...ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေရွာင္က်န္႔ဘက္ကသာ လက္နက္ခ်ၿပီး အလံျဖဴျပလိုက္ရေတာ့သည္...

Infinity...(Complete)Where stories live. Discover now