10.rész:Az első...

20 3 1
                                    

Bakugou:Irány Korona!!
Kirishima:Értettem!

Bakugou magában:
Nosztalgikus hangulatom van.Az a rohadék direkt oda küldte őket ahová nem akarok visszamenni.
FASZOM!!😤
Most álcázni kell magunkat különben észre vesznek.
Ugyanakkor muszály itt hagynom 4 embert vagy különben észre vesznek még jobban.
Nem akarom vissza kapni a trónt,egyszer kipróbáltam elég is volt az az 5 év.A húgom kezébe helyezni a királyságot volt a legjobb ötletem,én nem vagyok az a uralkodó típus.
Gondolatomból Reader zökentett ki,mert böködni kezdett.

Bakugou:Mi az reader!?
Reader:Mi legyen Midoriya holttestével?
Bakugou:Dobjátok bele a vízbe.
Reader: Rendben.

Már indult volna de bakugou megállította.

Bakugou:Várj!Lenne egy perced reader?
R:Persze!De ha nem akarod hogy itt bűzölögjön Deku kurva véres hullája,akkor kivinném és beledobnám a tengerbe.
Bakugou:Ja rendben,de utánna beszélünk.
R:Oké!

Reader végig húzta a földön Deku holttestét.Csak úgy ömlött belöle a vér.Reader bedobta a vízbe és minta semmi nem történt volna,fütyörészve tovább ment.

R:Mit szerettél volna baku?
B:Csak annyit hogy velem jönnél majd Koronába?Nem akarom vinni az egész legénységet,mert az túl feltűnő lenne.
R:Ezer örömmel.Neked is van ünneplőd ugye?
B:Igen van.Miért?
R:Ez egy királyság itt mindig vannak ünnepek,jó hangulat,na meg tánc.
B:Igen tudom mert...emlékszel amikor említettem hogy herceg voltam?
R:Azért annyira nem szar a memóriám!persze hogy emlékszem rá miért?
B:Tudod hogy ennek a királyságnak tünt el a hercege...az a herceg voltam én.
R:Tudom mert már mondtad hogy herceg voltál,csak azt nem hogy ennek a királyságnak.
B:Na mindegy ennyit akartam.Mina majd felmossa Deku vérét.Köszi hogy meghallgattál.
Denki:Hé!Mikor mondod el neki hogy Szere-
B:HOGY SZERETNÉK ZONGORÁZNI NEKI!?
MÁR ELMONDTAM DENKI!!😅😡
R:Mivan?
Tudsz zongorázni?
Nekem oké!
B:Látod denki?Most húzz el!
Denki:Oké😅😂

Bakugou leült a zongora elé és ezt a gyönyörű kalózdalt játszotta el Reader-nek:

Reader:Azt a kurva eget!😲
B:Tetszett?
R:Hogy az isten faszába ne!?
Nagyon jó volt!
B:Köszi!Viszont már rég csináltam.
R:Hogy hogy?
B:Hát utoljára 12évesen nyúltam hozzá ehhez a zongorához.Ha meg most nézzük 18vagyok.
R:Az valóban régen volt.
Kirishima:Pakoljatok össze ezekbe a bőröndök be.
B:Honnan vannak.
Kirishima:Az asszony-
Mina át kiabál:A KI?!
Kirishima:Akarom mondani,minátol kapjátok.
Mina:Na azért!
B: Köszi Mina!
M:Nincs mit!
R:Ki vezeti a hajót?
K:ÚÚÚ PASZMEH!😱
B:Te Fasz úgy hagytad a hajót!megmondtam hogy figyelj oda!
Na mindegy.
R:Akkor pakoljunk be!
B:Annyira szép a mosolyod...
R:M-Mi?
B:Semmi semmi!😳
R:Akkor viszem az ünneplőt a pizsamám,Egy pólót meg egy gatyát,Alsóneműt.
Cherry-t most itt hagyom mert nem akarom hogy baja legyen.
B:Azta!Ez a lány mindenre gondol.
R:Segítesz összehúzni?
B:P-Persze.

Baku összehúzta reader böröndjét,majd Kirishima ajtót nyitott.

K:15perc múlva már ott leszünk a szigeten.A hotelszobátok le lett foglalva,csak annyi a gond hogy francia ágy van tehát egy ágyba kell aludnotok.
B: Rendben...mi?
K:Nos hát azt mondták nincs különágyas szoba.
R:Nembaj jó lesz.😁
B:Mármint hogy érted?😳
R:N-Nem úgy!😳
K:rendben akkor én mentem.

Ezután a két fiatal felment a böröndével együtt majd beszélgettek a hajón míg oda nem érnek.

B:Reader?
R:Igen?
B:mégis mit...gondolsz rólam?
R:Egy tök kedves aranyos olykor bunkó ember vagy de ezt szeretem benned,olyan vagy mint én és megérted ha valami bajom van el se kell mondanom de te tudod.Megvéded a barátaidat és azzal együtt a legénységed.Szerintem egy csodálatos ember vagy.Nagy szívvel,ésszel, és lélekkel rendelkezel és ez a fő.
B:Hűha...még sosem mondták ezt nekem.Mindenki ennek az ellentétét mondta.
De ami téged illet te egy hihetetlenül aranyos,szép és bátor lány vagy.Tsundere vagy mint én.Szereted az alkoholt mint én.Te vagy a legkedvesebb ember számomra.

Majd...



























Megint az idegrendszer ölés...
































































































































































Még nem adtad fel?

















































Readert...























































Megcsókolta...
Reader meglepődött de nem tolta el magát bakugoutól.A két fiatal között volt egy kötelék ami elszakította azt a lehetőséget hogy csók,méghozzá a barát kötelék volt az.De ez elszakadt köztük és befonódott az új kötelék a szerelem.
Reader viszonozta a csókot majd ez hangzott el...

R: Szeretlek Bakugou.
B:Én is reader-chan.
Reader?
R:Igen Bakugou?
B:Leszel a barátnőm?
R:Igen leszek a barátnőd.

Reader gondolat:Ez volt életem első csókja!Úristen érzem hogy lángol az arcom.Ez normális?

És azzal a lendülettel Bakugou
Megpörgette a levegőben majd megcsókolta reader-chant.

K:EzAz!!Kaminari,Jirou,Mina!
Gyertek!A kapitány és Reader mondani akar valamit!
D:Mégis- Oh 😏
J:Mi a-!😳
M:Mi törté-!

Le ejti a seteményes tálcát.
És sikítani kezd.

K:Bocs hogy elrontom ezt a kurva jó pillanatot de megjöttünk.
B:Rendben.Reader most leszállunk úgyhogy "fogd a bőröndöt és menjünk."

Itt is hagynám abba a részt remélem hogy tetszett ha igen kérlek Vote-old.Ha valamilyen hibát találtok benne akkor kérlek írjatok.Na de itt a betekintő.Vajon mi lesz reader-ékkel?Talán még egy egyéjszakás kaland is belefér nekik? következő részben kiderül.
Sziasztok!!!

Fel a fedélzetre!!!   (Baku X Reader)SZÜNETEL!Where stories live. Discover now