رێکـــەوتیـــن
تـــۆزێــک دووربـکــەویـنـــەوە
بــۆ ئـەوەی بیــری یـەک بکـەیـن
بـــەڵام
بیــرمــان چـــوو بگـــەرێینــەوە☹︎
______________
Jimin'
بــا ئیتر یــەکــتــر نـەبینــیــن پــارک جــیــمــیــن!!
"رۆســالــی وتــی و سەیری منی کــرد و پــاشــان رۆیشت و بەبــێ ئــەوەی هیچ گرینگی بــە مـن بدات ئـەو قسەیــە چەنـد کاری لێکــرد بــەڵام ئــەوەی شــۆکی کردم ئــەو رۆشــت.کاتێک رۆســالـی ئـەو قسەیــەی کرد و یـەکـسەر رۆیشت منیش ئـاوا لـە شوێنی خۆمــەوە بەشۆکیــەوە وەستــابــووم بیرم لــەوە دەکـردەوە ئــاخـۆ ئـەوە هەر بەراستــی رۆســالــی بــوو ئــەو قسەیــەی کـرد.یــاخود چــی؟!هــەست دەکــەم خـــەون دەبینــم!!ئــەوە رۆســالــی نییــە!!نــابێت ئــەوە ئــەو رۆسالیـە بێت کــە منـی خۆش دەوێــت.
هــاتمەوە هــۆش خــۆم و سەیری رۆســالیــم کــرد خـەریــک بــوو دوور دەکـەوتــەوە لــە مــن بــۆیــە بەراکـردن رۆیشتمــە پێشیــو وەستــانــدم.
بــۆ ماوەیـەک بەبێ هیچ قسەیەک ماینـەوە و مــن تەنهـا بەردەوام بــووم لــە سەیرکـردنی رۆســالـی و ئـەوەیش سەیری هـەمــوو شوێنێکی دەکـرد جگە لــە روخساری مــن وەکـوو ئــەوەی نەیــەوێت تــەنــانەت رووخســاریشــم ببینێت وابــزانــم تـەنهــا دەیـەوێت شێتــم بکــات و هیچیتر.
ســەیــرم بکــە رۆســالــی!!
"وتـم بەجــدیەوە و رۆسالیــش سەیری کــردم بـەبــێ هــەستیــەوە.نەفــرەت ئێستــا رۆســالــی بــۆچـی وادەکــات؟!
"وتــم لەدڵی خۆمدا کاتێک بینیــم بــەو شێوەیــە ســەیــرم دەکــات.'Rosale'
خەریکــە بەهــۆی دڵتەنگیمەوە ئـەتەقێمەوە و ناتوانــم هیچیش بکــەم!!کاتێک بــەو شێوەیــە بــە ســاردیــەوە سەیری جیمینــم کــرد بەتەواوەتی هەستــم بە شکــانی دڵــم کــرد کــاتێــک جیمیــن مــنــی بینــی بــەو شێــوە ســاردەوە ســەیــریــم کــرد.نــاچــارم خــۆشـەویسـتــم داوای لێبــووردن دەکــەم هــەرگیــز نامــەوێت ئــازارت پێبگات بەهــۆی منــەوە،دڵنیـام هەرگیز باوکت ناهێڵێت بەیەکـەوە بین و مــن ببــم بــە هــاوســەری تــۆ ئــەوە مەحــاڵــە رێگــە بدەن کچیکی وەکــوو مـن ببــێت بــە هــاوســەری تــۆ مـن کێم و تــۆ کێیت ئــەوە بـۆ ئەوان وەکـوو ئــەنجان دانـی تـاوانێکــی گـەورە وایــە.زۆر لـەوە گەورەتـرە بــەوەی هــەزاران کــەس بکــوژیــن.
YOU ARE READING
ئــەشــقــی مــردوو|P'JM
Romanceنــەنــاســراو::: تـــۆ کیــم رۆســالیــت؟ My::: تــۆ کێــت؟ نــەنــاســراو::: پــارک جــیــمــیــن پــارك جــیــمــیــن' پــارك رۆســالــــی' 17/8/2021 Post 24/10/2021 End