~Karl~
To było takie słodkie, że nie chciałem na razie niszczyć tej słodkości. Uśmiechając się podszedłem do Nicka usiadłem obok niego.
- Gdzie chcesz to powiesić skarbie?
- Myślałem, żeby dać do naszego pokoju
- A nie lepiej tutaj Nick przy schodach?
Obrócił się na siebie
- w sumie racja ściana jest pusta
- No to tam można powiesić
Spojrzałem na zagarek 18:15
- Em Nick a my przypadkiem nie mamy iść do Tommiego i Wilbura?
- O kurde masz racje chodź się przebrać
~Skip time~
Czekałem na Nicka z 10 minut aż wyjdzie z łazienki.
- Nick już! Spóźnimy się!
Wyszedł z łazienki schodził do mnie na dol od razu podszedł pod drzwi i ubierał buty. Wstałem z kanapy i ubrałem potem buty wziąłem klucze od domu z stolika przy drzwiach i wyszliśmy. Zamknąłem dom była już 18:41 wiec musieliśmy się trochę pospieszyć, żeby zdążyć na umówioną godzinę z chłopakami.
~Znów skip time~
Byliśmy pod ich domem zadzwoniliśmy do dzwonka w otwierających drzwiach ujrzałem z Nickiem Wilbura.
- Siemano chłopaki zapraszam
Odsunął się i wpuścił nas do środka
- Dzięki widzę, że wszystko przygotowane
- Taa em.. Siadajcie zaraz powinni być inni
Usiedliśmy na kanapie w tym momencie usłyszałyśmy dzwonek do drzwi.
- Oho pewnie już są
Wilbur otworzył drzwi, ujrzałem Tubbo wraz z Ranboo, dreamem i Georgiem Weszli do środka Will zamknął za nimi drzwi i zaprosił ich do salonu. Tommy przyniósł szklanki i kieliszki widocznie zapowiada się alkohol. Przyniosłem z Tommym też jakieś przekąski, żeby było coś na stole włączyli muzykę i zaczęło się.
Zaczęliśmy sobie wszyscy gadać o różnych tematach. Minęły dwie godziny była 21:27 a Will i Nick wypili już po 3 kieliszki. Nie zapowiadało się już ciekawie wręcz zacząłem się bać, że Nick coś odjebie w każdej chwili. Odwróciłem się na chwile a już tych dwóch debili nie było w salonie wręcz byli na tarasie z głośnikiem. Wiedziałem, że debile coś odjebią zaczęli się drzeć na cały głos śpiewając piosenkę. Spojrzałem na innych Dream nawet nie chciał tego komentować Ranboo i George się śmiali co te dwa debile robią a Tommy czuł zażenowanie, że znów będzie musiał siedzieć z nachalnym Wilburem do rana, żeby nic nie zrobił. Po chwili znów był dzwonek do drzwi- Zapraszaliście kogoś jeszcze?
- Nie? A któż to pójdę zobaczyć
Tommy wstał z fotelu odłożył szklankę i podszedł do drzwi. Wychyliłem się lekko, żeby zobaczyć kto to a to była ona ze swoją przyjaciółką..
- Em.. Zapraszam? Kto was zaprosił?
- Wilbur i Nick
Weszły do środka i podeszły do drzwi tarasowych. weszły na taras i zamknęły za sobą drzwi. Skuliłem się mocno po chwili Tommy usiadł po mojej prawej stronie pewnie usiadł, żebym nie widział co się tam dzieje. Eh ale, że ja ciekawy a szczególnie taki cholernie zazdrosny to zobaczyłem wychylając się do tylu.
CZYTASZ
Poczuj to co ja | Karlnap |
ActionKsiążka może zawierać przekleństwa oraz sceny 18+ | To jest moja pierwsza książka więc z góry przepraszam | Książka opowiada o zazdrości Karla do Sapnapa którego chce mieć tylko dla siebie.