Küçük bir kız çocuğu 4 yaşından beri babaannesi ile yaşıyormuş. Babaannesi gerçekten çok eğlenceli ve macerayı seven çocuk gibi bir kadınmış. Özellikle torunuyla vakit geçirmekten ve onunla oyunlar oynamaktan çok eğleniyormuş.Babaannesi hep ona benim küçük torunum dediği için arkadaşları da ona Küçük Kız diyorlarmış. Aradan
yıllar geçmiş küçük kızın doğum günüymüş. Babaannesi ona çok güzel bir doğum günü partisi hazırlamaya karar vermiş. Küçük Kız'ın bütün ne kadar arkadaşları varsa hepsini davet etmiş,2 katlı pasta sipariş etmiş,bütün evi balonlarla süslemiş,kocaman yazılarla "İYİKİ DOĞDUN BENİM KÜÇÜK TORUNUM" yazmış. Ayrıca torununun arkadaşlarının da onlarda kalmasını sağlamış bir gün boyunca. Nihayet o gün gelmiş. Küçük Kız okuldan çıkmış ve eve doğru gidiyormuş. Bazı arkadaşlarını da onlarin evine girerken görmüş ve çok şaşırmış. Kapıyı bir açmış birden bire herkes "SÜRPRİZ" diye bağırmış. Küçük Kız hem çok şaşırmış,hem çok duygulanmış. Çünkü şimdiye kadar yapılan en iyi doğum günü sürprizi buymuş. Pastayı yemişler,sohbet etmişler,kendi aralarında yarışma düzenlemişler ve böylelikle akşam oluvermiş. Asıl eğlence şimdi başlıyormuş,kendi aralarinda pijama partisi düzenlemişler. Önce yastık savaşı yapmışlar sonra da korku filmi seyretmişler. Böylelikle gecenin de nasıl geçtiğini anlamamışlar. Sabah olup herkes kahvaltısını yaptıktan sonra okula beraber gitmişler. Tabi Küçük Kız'ın doğum günü macerası henüz bitmemiş. Okula gittiği zaman sınıfa girince birde ne görsün,sevgilisi yurt dışından döner dönmez hemen bir sürpriz yapmak istemiş. Küçük Kız'ın sırasına güllerden kalp ve doğum günü pastasını koymuş. Kenarında da bir hediye paketi. Hemen açmış ve içinden yüzük çıkmış,bir de not varmış "BENİMLE EVLENİR MİSİN"yazıyormuş. Kız hemen kabul etmiş ve okul bitince evlenip mutlu bir hayat sürmüşler.