FEDAKARLIK

122 8 0
                                    

           Annesine cok duskun bir kiz. Kucuk bir evde sadece ikisi yasiyorlarmis. Evin gecimini daha 14 yasindaki bir kiz sagliyormus. Hem okula gidiyor,hem temizlik yapiyormus.Sirf annesi zor durumda kalmasin diye. Annesi iyilesene kadar bu boyle devam etmis. Gunun birinde artik annesi iyilesmis ve baska bir adamla evlenmeye karar vermis. Kizi bu duruma hic razi degilmis ama annesi artik ikisinin de uzulmesini istemiyormus. Evlenecegi adamin 2 cocugu varmis,birisi kiz digeri erkek. Kadin her gun kizini ikna etmeye calisiyormus,nihayet kizini ikna etmis. Adam hem dugun hazirliklarini konusmak icin hem de tanismak icin onlarin evine gitmis. Ilk bastan adam cok iyi davraniyormus,cocuklari da ayni sekilde. Sonunda dugun gunu gelmis catmis,evlenmisler. Aradan 1 hafta gectikten sonra adam kadina sirkette ise baslamasini soylemis,kadin da hemen kabul etmis. Cocuklar da cok iyi anlasiyorlarmis,ayni gercek kardes gibi. Hersey yolunda mutlu bir aile olarak tam 1 ay geciriyorlar,ondan sonra hersey yavas yavas bozulmaya basliyor. Sirket iflas etmenin esigine gelmis,her an iflas edebilecek durumdaymis.  Adam eskisi gibi degilmis,cabuk ve her seye sinirlenen bir adam olmus. Kadinla en ufacik seyden bile tartisir hale gelmisler,cocuklar da ayni sekilde eskisi gibi anlasamiyorlarmis. Aradan daha zaman gecince sirket iflas etmis ve ellerinde ne varsa hepsi gitmis. Adam artik ofkesine mukayet olamayan birisi haline gelmis. Evde cok fazla kisi olduklarini dusunmeye baslamis ve evden birisini gondermek istiyormus,bu kisi kadinin kizi olacakmis. Aksam olunca herkesi basina toplamis ve bu aciklamayi yapmis. Kadin bunu kabul etmemis,gunlerce kavga yapmislar. Kiz bu durumu gururuna yediremeyerek evden kacmis. Nereye gidecegini kendisi de bilmiyormus. Yurtta kalmaya karar vermis ve oraya tasinmis. Orada kendisine yeni arkadaslar,gercek dostlar edinmis. Artik hersey cok farkliymis. Ara sira annesini ziyarete gidiyormus. Universite cagina gelmis,basarili bir sekilde universiteye baslamis. Aradan 2 yil gecince yakişikli bir cocukla tanismis. Onu gercekten sevebilecek birisiyle. Bir gun evlenmeye karar vermisler ve evlenmisler,kiz ondan sonra annesini de yanina alip mutlu bir yasam surmusler.

Bir Yaşam HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin