Fhuu, egy kicsit azért izgulok-Szorongattam Shoto karját, miközben a busz ablakán keresztül csodáltam a tájat-Ne aggódj Ayumi, menni fog ez. Erős képességed van, nem is kérdés, hogy megszerzed az engedélyt-Puszilt arcon barátom, mire én még szorosabban bújtam hozzá.
Igaza van, menni fog, meg lesz és én is segíthetek majd másokon.
A buszról leszállva, máris belebotlottunk az egyik iskolába.-Jajj, ne, csak őt ne-Sóhajtott keservesen Aizawa, mikor egy kék hajú nő futott felénk-Sziasztok gyerekek és szia Aizawaaa-Ugrándozott nevetve a nő-Mrs.Joke vagyok! A Ketsubutsu iskola egyik tanárja!-Fordult felénk mosolyogva-És ők itt az osztályom, a Másodévesek!-Mutatott a felénk közeledő csapatra-Szóval ti vagytok az U.A-sok... Oo, szép hölgy, Yo Shindo vagyok-Lépett elém mosolyogva a fiú-Ayumi vagyok és légy szíves ne szép hölgyezz itt nekem, nem tetszik a pofád-Vontam fel az egyik szemöldököm-De durcás lány vagy te Ayumi. Nem akarsz randizni?-Hajolt közelebb hozzám, mire az egyik ujjammal arrébböktem-Úgy látszik el kell, hogy küldjelek szemorvoshoz. Nem látsz, vagy mivan?-Emeltem fel a Shotoval összekulcsolt kezemet-Igen, szóval tipli van, faszfej-Morogta az orra alatt a barátom és arrébb is húzott a fiútól-Miért kellesz minden fiúnak?-Morgolódott, miközben a kapu felé sétáltunk-Amiért neked is-Húzogattam a szemöldökeimet nevetve, mire ő akart is volna válaszolni, de egy csoport megint elénk állt-Még több U.A-s diák! Köszöntelek titeket itt! Én Yoarasi Inasa vagyok a Shiketsu iskolából! Sok szerencsét!-Hajolt még előttünk mélyen és már ment is tovább-Ez a diák nagyon erős-Szólalt meg mögülünk Aizawa tanárúr-Alapvetően ő is az U.A.-ba jelentkezett, de végül valamiért visszalépett-Mondta nekünk a férfi-Visszalépni? Dehát miért?-Csodálkozott Izuku-Nem tudjuk, de a lényeg, hogy vigyázzatok vele, tényleg -Fejezte be és megint eltűnt a tömegben-Bocsánat az előbbiért, kicsit hiperaktív-Csóválta a fejét megintcsak egy Shiketsus diák-Nagamasa Mora vagyok, ő itt Camie Utsushimi-Mutatkoztak be-Örülök a találkozásnak, én Ayumi Chishu vagyok, ő pedig Todoroki Shoto-Kaptam észbe és kezet ráztam mindkettővel-Nem valami beszédes, ne vegyétek a szívetekre-Kuncogtam egy kicsit-Rendben, semmi baj. Nos, mi nem is zavarunk tovább, úgy is lassan be kell mennünk-Intett a többi osztálytársának Mora, akik készségesen követték.
Egy negyed óra múlva megszólalt a hangosbemondó, miszerint be mehetünk az épületbe.-Köszöntelek titeket a vizsgán-Szólt bele egy szőke férfi a hangszóróba. Hangja unottabb volt, mint Aizawaé, pedig őt nehéz túlszárnyalni-Itt és most el fog dőlni, hogy ki kapja meg az engedélyt az ereje használásához. Mi, a Hősi közbiztonsági tanács fogjuk vezetni a dolgot. Nem is húzom az időt, mert álmos vagyok. Az első feladaton összesen száz darab ember juthat át. Mindenki kap majd három szenzort, melyet a testére kell rakni, természetesen látható helyre és mellé hat labdát. Mindenki mindenki ellen lesz. A lényeg, hogy a labdákkal meg kell érintenetek más emberek szenzorjait. Ha elértek egy, bizonyos pontszámot, akkor automatikusan továbbjutottatok, de ha mind a három szenzorotokhoz hozzáérint valaki egy labdát, akkor kiestek. Igazából ennyi lenne, légyszi siessetek, mert aludnék-Fejezte be a mondokáját és ekkor az épület falai lenyitódtak. A meccs elkezdődött.
Izuku egyből felhozta, hogy menjünk együtt, egy csapatként, de természetesen a két önfejű barátunk keresztbe húzta ezeket a terveket.
-Hagyjátok csak, én megyek Shotoval, nem akarom, hogy egyedül menjen-Sóhajtottam és a fiú után futottam-Nem hiszem el, hogy neked mindig a saját fejed után kell menned-Forgattam meg a szemeimet, mikor mellé értem-Nem akartam velük dolgozni, így sokkal gyorsabb-Vont vállat-Édes Istenem, oké, akkor gyors legyünk túl rajta-Csóváltam a fejemet és el indultam áldozatokat keresni.Fél óra múlva még mindig a pályán voltunk, a továbbjutók száma csak nőtt, mi meg egyszerűen nem találtunk senkit sem. Már kezdtem aggódni, amikor egy "ninja" szerű öltözékben lévő csapattal futottunk össze.