ÖZEL BÖLÜM 2/4

544 30 3
                                    

Selam dün gece ansızın Sarp'ın bir gününü yazmaya karar verdim umarım beğenirsiniz :D Bol bol yorum yapın ve bir sonraki özel bölüm için ne istediğinizi düşünün ??

***

"Murat gilin damından atlayamadım."tıraş makinesini yüzümde gezdirirken banyoda kıvırtmaya devam ettim. "Murat gilin damından atlayamadım!"

"Sarp ne yapıyorsun ya banyoda cıyak cıyak manyak mısın?"diyen Hande ile göz devirdim.

"Murat gilin damından atlıyorum."göz devirip iç çektiğinde eliyle anlını ovdu.

"Minenin aşısı var bugün ben onu hasta-"

"Ben götürürüm."

"Sarp Minenin annesi ben miyim sen misin yemin ederim belli değil. Elinden gelse sen emzireceksin kızı ya her işini sen görüyorsun resmen bebeğime dokundurtmuyorsun."diye sızlandığında çocukça omuz silktim.

"Bana ne ya ben onun babasıyım ben yapmak istiyorum."

"Peki Sarp bunu da sen yap. Artık kendimi süt sağma makinesi gibi hissetmeye başladım ayrıca sen işe gitsene ya işin gücün yok mu senin?"

"Eymen'den doğum iznine ayrıldım."

"Pardon? Bebeğin annesi doğum iznine ayrılır diye biliyorum ben ama?"dediğinde kaşlarımı çattım.

"Niye şimdi cinsiyetçilik yapıyorsun ben niye ayrılamıyorum ben niye babası olarak kızıma bakamıyorum reva mı bu?"

"Bir bebeği böylesine bakmak için bu kadar hevesli olan bir babayı ilk defa görüyorum Sarp yani ne diyeceğimi bilemiyorum al bak kızına ne diyeyim."keyifle sırıttım.

"Tabi ben bakacağım küçük elma şekerime bir de sen mi bakacaktın?"

"Sarp yemin ederim bir anormalsin."

"Altı yıldır evliyiz alışamadın mı?"

"Valla normal bir insan olsa alışılırdı da konu sen olunca her gün yepyeni bir şey yapıyorsun."

"Tamam amma abarttın karıcığım."tıraş makinesini kenarda bıraktım ve banyodan çıktım yatak odasındaki gardrobu açık sportif bir şeyler alıp üzerimi değiştirdim. Odadan çıktığımda küçük kızımın odasına girdim. Bir yaşına girmiş ve beşiğinde tutunarak ayakta durabilen küçük meleğimin yanına ilerledim.

"Baba geldi."Mine'yi kucağıma aldığımda kenarda duran battaniyesine iyice sardım ve kenardaki bebek çantasını aldım. "Birlikte aşıya mı gidiyoruz babacığım."hani annelerin çocukları için saçımı süpürge ettim terimi var ya bunun baba versiyonu da kesinlikle olmalıydı!

Daha bundan seneler önce Eymen'in kızına bakarken ona Lahmacun, çiğ köfte, şalgam suyu ve ezogelin içirdiğim için çocuk az kalsın gıda zehirlenmesi geçiriyordu. Tabi o sıralar çocuk bakmayı bilmediğim için fena gazabıma uğramıştı Mine doğmadan önce sırf çocuğumu kazayla öldürmeyeyim diye kursa gitmiştim.

Mineyi garaja inip arabadaki bebek koltuğuna oturttum ve küçük kemerini bağlayıp eline oyuncağını verip ön tarafa geçtim. Kendi emniyet kemerimi taktım ve arabayı çalıştırıp sürmeye başladım. Ah benim güzel şaheserim hep benim sayemde bu kadar güzel bir kız çocuğu çıktı tabi baba yakışıklı oda bir kız olarak aşırı güzel hep benim yakışıklı karizmatikliğimin yan etkileri bunlar.

Mine doğduğundan beridir onunla ilgilenmediğimi söyleyen karımdan da şikayetçiyim ben bir kere karımla çok güzel ilgileniyorum. Mesela benden çamaşırları yıkamamı istemişti bende makineye attım ve makine gözüne çamaşırlar için olan sudan döktüm yani en azından üzerinde çamaşır suyu yazıyordu.

Sonra onunla ilgilenmemi istedi Mineyle ilgilenmeme bozulmuştu bende onunla Mineyle ilgilenir gibi agucuk gugucuk ilgilendim ama neye kızdı anlamadım. Mineyi ısıra ısıra seviyordum sanırım annesi Handeyi eme eme sevmem gerekiyordu. Nerede yanlış yapıyordum? Doğru ben genelde hiç bir şeyi doğru yapmam.

Hastaneye geldiğimizde arabadan indim ve bagajda duran bebek arabasını alıp Mine'yi ona bindirdim. Bebek arabasını sürerken acilden içeriye girdim ve aşıya gelen diğer bebekler gibi beklemeye başladık aşı karnesini hemşireye verdiğimde uygun bir vakitte bizi içeriye almışlardı.

Kızımın aşısı yapıldığında ağlamaya başlamıştı onu kucağıma alıp pışpışladığımda sakinleşmiş ve yerine yatırmıştım. Hemşirelerle konuşurken onu bebek arabası ile kenarda bırakmıştım işim bittiğinde ise bebek arabasını alıp çıkmıştım hastaneden. 

Bir süre hava güzel olduğu için parkta dolanmış sonra da arabaya dönmüştüm bebek arabasından Mine'yi kucakladığımda onun aslında Mine olmadığını hatta kucağımda tuttuğum bebeğin maviler içinde bir oğlan olduğunu fark ettim.

"Lan! Kızım nerede?"kaşlarımı çatarken bebeğin suratına mal mal baktım. "Bu yaşta kızımı mı kaçırdın? Allahım ne saçmalıyorum bu bizim bebek arabası değil mi?"bebeği arabanın içine koyduğumda arabaya bakmaya başladım. Bizim bebek arabasının aynısıydı ama bunun alt yeri yoktu benim salak kafam yanlış bebek arabasını almıştım.

"Allah adım bebek hırsızına çıkacak!"koştur koştur bebek arabasıyla hastanenin acilinden içeriye girdim ve hemşireyi buldum bebekleri karıştırdığımı söylediğimde hastane polisine haber verilmişti. Diğer aile de benim bebeği getirdiklerinde ben Handeye de haber vermiştim muhtemelen bir kaç dakika sonra oda burada olurdu.

"Bebek hırsızı!"diye çığlık atarak yanıma gelen kadınla bebek arabasının arkasına saklanmıştım.

"Ne bebek hırsızı ya bebekleri karıştırmışım ne var bunda?"diye cırladığımda bu kez acilin kapısında öfkeden kuduran bir Hande belirdi.

"Sarp!"bağıra çağıra yanıma geldiğinde elindeki çantayı kafama geçirdi. "Ya acaba bir gün en azından bir günün normal olsa da şaşırsam diyorum sen bizim kızımızı mı kaybettin?"

"Ya kaybetmedim bak hanım efendi getirmiş işte niye ikinizde bana dalıyorsunuz ya yazık değil mi benim gibi sempatik empatik antipatik bir adama."kırk takla atma vol bir aferim Sarp.

"Sarp yemin ederim elimde kalırsın!"diye cırladı Hande yüzümü buruştururken zoraki gülümsedim.

"Peki karıcığım."Mineyi kucağına aldığında bende bu kez doğru bebek arabasını alıp peşlerinden ilerlemeye başladığımda Hande söyleniyordu.

"Peki karıcığımmış vallahi bazen beni deli ediyorsun. Yemin ederim rollemi bildiğim değişmişiz ya bir erkek neden evin hanımı çocuğunun annesi gibi davranır ya bari becersen az daha kızımız gidiyordu!"

"Ya ne bileyim aynı bebek arabasından onlarda da varmış bir an dikkat etmedim."diye mırıldandım.

"Sarp sen ikinci bebek olayını unut ben Mineyle baş edemiyorum bide seninle hiç baş edemiyorum."diye sinirle konuştu. "Zaten benim kocam yok maşallah benim iki bebeğim var."

"Sen çok mu asabisin? Hayırdır regl mi oldun yoksa?"bir an dona kaldığında kıpkırmızı bir şekilde bana döndü, pekala sanırım yanlış yere taş atmıştım.

"Sarp seni boğar sonra da ıssıza gömer kocam kayboldu diye de ihbar eder bütün izleri silerim bak beni cinayete teşebbüs ettirtme."

"Tamam karıcığım sen ne dersen o."biri kılıbık mı dedi? Yok canım daha neler.

"Yürü düş önüme."önden önden yürümeye başladığımda oda ardımdan ilerledi. 

"Ya karıcığım."

"Sus Sarp."

"Ama karıcığım."

"Konuşma Sarp."

"Tamam karıcığım."

"Sarp!"

- İvit biraz kısa oldu ama olsun Sarp'ın olaysız bir günü yok bildiğiniz üzere :D -

KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin