𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:
꧁𝚄𝚗 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚎𝚘 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚎 1꧂
ᴜɴᴀ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ ɴᴜᴇᴠᴀ, ᴛᴜʟɪᴏ ғᴜᴇ ᴇʟ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ᴇɴ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀ ᴘᴏʀ ʟᴏs ʀᴀʏᴏs ᴅᴇʟ sᴏʟ ǫᴜᴇ ᴛʀᴀsᴘᴀsᴀʙᴀɴ ʟᴀs ᴄᴏʀᴛɪɴᴀs.
ᴇʟ ᴍᴀʏᴏʀ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ ᴘᴇsᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʏ ʟᴏ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ғᴜᴇ ᴀɢᴀʀʀᴀʀ sᴜ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴏ, ᴀʟ ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ ᴇʀᴀ ᴅᴏᴍɪɴɢᴏ.. ʏ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀʙᴀ ʟᴏs ᴅᴏᴍɪɴɢᴏs? Cʟᴀʀᴏ, ɴᴏ ᴛᴇɴɪᴀɴ ǫᴜᴇ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀʀ.
Tᴜʟɪᴏ sᴏʟᴏ ᴅɪᴏ ᴜɴ sᴜsᴘɪʀᴏ ʏ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴇsᴛɪʀᴀʀsᴇ, ʟᴜᴇɢᴏ sᴇ ᴅɪʀɪɢᴇ ᴀ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴏ ʙᴀɴ̃ᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ.
_ 15 ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴅᴇsᴘᴜᴇs_
ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏ sᴀʟɪᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴀɴᴛᴀʟᴏɴ ᴊᴇᴀɴ ᴏsᴄᴜʀᴏ ʏ ᴜɴᴀ ᴄᴀᴍɪsᴀ ʙʟᴀɴᴄᴀs ᴄᴏɴ ᴜɴᴏs ʙᴏᴛɪɴᴇs, ᴀʟɢᴏ ᴄᴀsᴜᴀʟ.
Sᴀʟɪᴏ ᴅᴇʟ ʙᴀɴ̃ᴏ ʏ ᴅᴇʟ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ, ᴇɴ sᴜ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴀ sᴜ ʜɪᴊᴀ ʏᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ᴅᴇ ᴘɪᴊᴀᴍᴀ.
-- ʙᴜᴇɴᴏs ᴅɪᴀs, ᴘᴀᴘᴀ́ --ᴅɪᴊᴏ ᴘᴀsɪғɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴀ ᴊᴏᴠᴇɴᴄɪᴛᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ.
-- ʙᴜᴇɴᴏs ᴅɪᴀs, ᴄᴀʀᴀᴍᴇʟɪᴛᴏ --ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ ᴇʟ ᴍᴀʏᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs sᴇɢᴜɪʀ sᴜ ᴄᴀᴍɪɴᴏ.
ᴀʟ ʟʟᴇɢᴀʀ sᴇ sᴇɴᴛᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴇsᴀ ʏ ᴘɪᴅɪᴏ ᴀ ᴜɴᴀ ᴅᴇ sᴜs sɪʀᴠɪᴇɴᴛᴀs ᴜɴ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴏ ʟɪɢᴇʀᴏ.
Pᴀsᴀʀᴏɴ sᴏʟᴏ ᴄɪɴᴄᴏ ᴍɪɴᴜᴛᴏs ʏ ʏᴀ ʟᴇ ʜᴀʙɪᴀɴ ᴛʀᴀɪᴅᴏ ᴇʟ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴏ, ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴘᴀɴ ᴛᴏsᴛᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴍᴀɴᴛᴇᴄᴀ ʏ ᴜɴ ᴊᴜɢᴏ ᴍᴜʟᴛɪғʀᴜᴛᴀ.
-- ᴀǫᴜɪ ᴛɪᴇɴᴇ, sᴇɴ̃ᴏʀ ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏ.. Lᴇ sᴇʀᴠɪᴍᴏs ʟᴏ ᴍɪsᴍᴏ ᴀʟ sᴇɴ̃ᴏʀ ʏ sᴇɴ̃ᴏʀɪᴛᴀ ʙᴏᴅᴏǫᴜᴇ? --ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ʟᴀ ᴅᴀᴍᴀ, ᴛᴜʟɪᴏ ᴄᴀsɪ sᴇ ᴀᴛʀᴀɢᴀɴᴛᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴊᴜɢᴏ.
ᴇsᴛᴇ ɪᴅɪᴏᴛᴀ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴏʟᴠɪᴅᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴅᴏs ᴄᴏɴᴇᴊᴏs sᴇ ʜᴀʙɪᴀɴ ǫᴜᴇᴅᴀᴅᴏ ᴀ ᴠɪᴠɪʀ ᴀ sᴜ ᴍᴀɴsɪᴏɴ ᴘᴏʀ ᴜɴᴀs sᴇᴍᴀɴᴀs ʜᴀsᴛᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴜɴ ɴᴜᴇᴠᴏ ʟᴜɢᴀʀ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴠɪᴠɪʀ.
-- ᴜ-ᴜʜ, sɪ ᴘᴏʀғᴀᴠᴏʀ.. --ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ ᴇʟ sɪᴍɪᴏ ᴛᴀᴘᴀɴᴅᴏsᴇ ʟᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴄᴏɴ sᴜ ᴍᴀɴᴏ.
ʟᴀ sɪʀᴠɪᴇɴᴛᴀ sᴏʟᴏ ʟᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ʏ sᴇ ʀᴇᴛɪʀᴏ, ᴛᴜʟɪᴏ ᴠᴏʟᴠᴇᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀᴛʀᴀs ʏ ᴠɪᴏ ᴀ sᴜ ʜɪᴊᴀ ᴄᴏɴ ʟᴏs ʙʀᴀᴢᴏs ᴄʀᴜᴢᴀᴅᴏs.
ESTÁS LEYENDO
𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADO
Fanfic𝚚𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚋𝚒𝚎𝚛𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚍𝚘 si el periodista estrella y... un "GRAN" conductor, hubieran estado juntos? Bueno, eso lo sabran en este fic... (tremenda descripcion, no?)