Ten

529 20 11
                                    

Herkes bana şaşkınca bakarken ne yapıcağımı bilemedim çünkü beni arayan benimle yıllardır konuşmayan , yüzümü görmeye bile tahammül edemeyen ve beni pis işlerine alet etmek isteyen annemdi.

JJ; "hey! Açmayacak mısın?"

JJ in sesiyle kendime gelirken aramayı cevapladım ve karşıdan gelen sesi dinledim

"Alo?"

Ben hiç bir cevap veremezken bir ses daha yükseldi

"Alo? Allison orada mısın?"

Gözlerim istemsizce dolarken hepsinin bana baktığını biliyordum fakat o an umrumda değildi. Zar zor bulduğum sesimle

"Ne istiyorsun?"

"Allison biliyorum , bana kızgınsın ama yardıma ihtiyacım var"

"Yarın sana atıcağım konuma gelebilir misin?"

Ben daha onun sesini duymaya dayanamazken yüz yüze görüşmemizi istiyordu. Hızlıca ayağa kalkıp histerik bir kahkaha attım

"Evet annecim , kesinlikle yarın senin attığın konuma gelebilirim.

"Ne de olsa her zor zamanımda yanımda oldun! Şimdi sıra bende Değil mi?"

Annemin derin bir nefes aldığını ve üzgün bir sesle

"Allison böyle yapma! Ben seni seviyorum. Sen benim kızımsın nasıl sevmem."

"Kızın? Kızınım öyle mi?"

"Allison bu kadar yeter! Eğer yarın attığım konuma gelmezsen bir daha o çok sevdiğin küçük kardeşini göremezsin duyuyor musun?"

Evet küçük bir üvey kardeşim var. Ara sıra onu görmeye giderim üvey olmasına rağmen çok severim onu. Bebeklere karşı her zaman zaafım olmuştur zaten.

Titreyen sesimle

"Geleceğim , geleceğim ama sırf küçük kardeşim yüzünden! Duydun mu?

Sinirden titreyen ellerimle telefonu kapatıp ağacın dibine oturdum derin derin nefesler alırken diğerlerinin bakışlarını üstümde hissedebiliyordum. Hepsi merak ediyor fakat hiç bir şey sormuyorlardı. En sonunda lafa girip

"Annemdi"

JJ "Annenle görüşmediğinizi zannediyordum."

"Görşmüyoruz zaten. Benim küçük bir kardeşim var onu görmeye gidiyorum çok nadiren."

"Ne istiyormuş senden?"

"Yarın ki konuma gitmemi istiyormuş"

Sarah" bunu niye bu kadar büyüttüğünü anlayamıyorum alt tarafı görüşmek istemiş"

"Alt tarafı görüşmek? En son görüştüğümüzde ne olduğunu bilseydin emin ol anlardın tepkimi"

En son görüştüğümüzde annem evinde başka bir adamlaydı ben küçük kardeşimi severken o adam aniden odaya girip bana dokunmaya çalışmıştı. Ne kadar çok bağırsam çağırsam da annem bana yardım etmemişti. En sonunda bulduğum ilk şeyi adamın kafasına geçirip gözyaşlarıyla hızlıca uzaklaşmıştım oradan. bir daha da gitmemiştim zaten.

Pope; "sarah biraz anlayışlı ol demek ki araları iyi değil"

"Sorun yok pope, bilemez sonuçta."

JJ "ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Gideceğim , yardıma ihtiyacı olduğunu söyledi belli ki kötü durumda"

JJ "Tamam pekala bende geleceğim."

"Hayır JJ öyle bir şey olmayacak. Asla ama asla annemi seninle görüştürmem , kimseyle görüştürmem!"

Outerbanks  JJ Maybank yarı texting.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin