4.

54 3 1
                                    

Hee! 4de deel alweer. De boerderij die je hier boven ziet, zo ziet de boerderij van Cheryl&Denise er dus ook ongeveer uit.
Enjoy! :p
---------------------------------------------

P.O.V. Cheryl

Die beparfumeerde lellebel is verwisseld met een jongen van ongeveer 18? Denk ik, hij stinkt echt verschrikkelijk naar zweet en onder zijn armen heeft hij ook super grote zweetplekken. Ik denk dat die nog even een marathon heeft gerend voordat hij aan boord kwam. De jongen heeft blond kort haar en het ziet er net uit als een vogelnest. Het zit helemaal door de war en bij zijn kruin steekt er een plukje rechtop boven uit, wat er ook heel charmant uit ziet. (Hoor je de sarcasme;p) De jongen is ook super dik, hij heeft hele dikke benen die hij bijna niet onder de stoel kwijt kan.

Ik voelde dat ik een berichtje kreeg, dus keek ik.

Van Denise<3:
Hee, wat een vieze enge gast naast je! Wil je ruilen van plek? Omdat je net ook al naast die parfum trut moest zitten? Xx

Naar Denise<3:
Hee! Omg!! Jaa je bent me redding!! Tnx babe! Xx

Denise en ik verwisselde van plaats en ik was opgelucht dat ik niet naast die vetzak hoefde te zitten. Na ongeveer 5 minuten van stilte kwam er een stewardess onze kant op lopen. "Hallo meneer, ik vrees dat uw verkeerd op uw ticket hebt gekeken want dit is niet de stoel waar u hoort te zitten." Zei de stewardess met een fake smile. Je kon gewoon van haar gezicht aflezen dat ze elk moment kon gaan kotsen vanwege die stinkbom waartegen ze praten. "Ohh ik heb stoel 310, is dat niet deze stoel dan?" Zei de jongen. "Nee dat is niet u plek meneer, als u mij wil volgen begeleid ik u naar u zitplaats." De jongen stond op en keek ons één voor één aan. Toe zei hij: "wel jammer, ik had deze 2 mooie meiden graag langer gezelschap willen houden." Denise proeste het uit van het lachen en ik zat daar in die stoel proberen om me lach ik te houden. De stewardess en de jongen liepen weg en je kon heel goed zien dat de jongen de hele tijd naar de kont van de stewardess aan het kijken was. Wat een pedo dacht ik bij mezelf. "Wat een creap was dat zeg!" Zei Denise tegen me. Ik knikte en haalde me telefoon tevoorschijn en scrolde een beetje door twitter.

P.O.V. Stewardess

Ik kon van die meiden hun gezichten gewoon aflezen dat ze blij waren dat ik die gast daar weg haalde. Ik ga later nog wel even naar ze toe met de eten en drinkenkar. Ik loop nu met die vetzak... Ohh sorry... Passagier door de gang naar zijn echte zitplaats. Ik heb geen ogen in mijn achterhoofd ofzo maar ik voel gewoon dat hij naar me kont zit te loeren. Wat een viespeuk! Zodra ik de juiste plek heb gevonden wijs ik hem de plek toe, hij gaat met veel moeite zitten en knipoogt dan naar mij. Ik zet een fake glimlach op en geef een knikje. Als ik weg wil lopen voel ik een klets tegen mijn achterwerk aan. Auw! Ik kijk achterom en geef de jongen een kwade blik. Hij beantwoord die weer met een knipoog. Ik haat zulke passagiers echt! Waarom kunnen ze niet allemaal gewoon aardig en beleefd zijn en vooral niet raar of pedo-achtig? Ik zucht en loop snel door want het is mijn beurt voor de eten en drinkenkar.

P.O.V. Denise

Ik vond die dikke vent echt grappig man! Ik merkte wel wel dat Cheryl en die stewardess zich heel erg ergerde as die jongen.

We zijn er nu bijna, nog een halfuurtje vliegen en dan zijn we op het vliegveld in Sydney. Ik kan echt niet wachten totdat we er eindelijk zijn! Ik ben ook erg benieuwd hoe ons huis eruitziet en welke en hoeveel dieren we moeten verzorgen. Tot nu toe is er gelukkig nog geen grote tegenvaller gebeurd. Ik hoop echt dat het goed gaat komen in Australië, het zou zo fijn zijn als Cheryl gewoon een nieuw leven kan opbouwen in Australië. Ze heeft dat echt verdient. Waarom dat is niet echt iets om zomaar aan iedereens neus te hangen. Dus dan ga ik dat ook lekker niet vertellen!

P.O.V. Cheryl

Ik hoor de stem door de intercom zeggen: "wilt u allemaal u elektrische apparaten uitzetten en u riem omdoen? We gaan zo namelijk landen op het vliegveld in Sydney in Australië. Ik hoop dat u allen een goeie en fijne reis heeft beleefd, fijn verblijf verder in Australië!" De intercom vertelde dat verhaaltje nog in een paar andere talen en we deden onder tussen onze telefoons uit en onze riemen om.
"Oh nu komt het leukste?" Hoor ik Denise zeggen. Ik hou echt helemaal niet van vliegen dus ik hou mijn ogen stijf op elkaar terwel Denise heel blij naar buiten kijkt.

Ik voel het vliegtuig steeds meet schuin gaan. En ja daar kont het, dat aparte gevoel in je buik als je ergens heel snel naar beneden gaat. Ik hou zo niet van dat gevoel, het geeft me echt de kriebels.

We zijn al snel geland en ik ben echt blij dat we er eigenlijk zijn. Mik glimlach naar alle stewardessen en de piloten die aan de ingang van het vliegtuig staan om gedag tegen ons te zeggen.

We lopen de hal in waar je je bagage kunt ophalen. Na een tijdje zie ik onze koffers voorbij gaan, we pakken ze snel en lopen naar buiten. Als we buiten zijn Kijk ik op mijn telefoon voor het adres van de boerderij. We houden een taxi aan en geven de chauffeur het adres. Hij kijkt ons even raar aan maar brengt ons er toch heen. Tijdens de taxi rit van denk ik 20 minuten was het volkomen stil en waren we de omgeving aan het bewonderen.

Toen we aankwamen bij de boerderij konden we onze ogen bijna niet geloven. Het was echt groot!!
De chauffeur laadde onze koffers uit terwel wij verstijfd naar het grote gebouw voor ons bleven staren. De chauffeur stikte me op mijn schouder en zei de prijs die we moesten betalen, ik pakte het geld en gaf het aan hem. Daarna stapte hij snel in en reed met een noodvaart weg.

P.O.V. Denise

Ik draaide me om met een big smile op me gezicht en zag dat de chauffeur net wegreed. Ik ren naar Cheryl toe en knuffel haar. "Dit is het dan. Dit is ons nieuwe huis!!" Roep ik blij. Ik ren een rondje over het terrein om alles even snel te checken. "Het is zelf nog groter dan ik dacht!" Roep ik hard zodat Cheryl het kan horen. Cheryl steekt haar duim omhoog en vist de sleutels uit haar jaszak. Ik ren snel terug naar de voordeur en ga na Cheryl naar binnen. Alle oude meubels van de oude bewoner staan er nog, op een paar schilderijen na. Ik loop naar de keukentafel en zie daar iets liggen, iets plats. Ik loop erheen en pak het op...

---------------------------------------------
Wat zou Denise gevonden hebben?
Sorry voor als het tot nu toe nog erg saai is, ik probeer het beste ervan te maken.. Het word sws leuker.

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu