Töre 35. Bölüm - Gerçekler Acıdır 🔪

338 16 1
                                    

Flasback - Dün
Azat'tan
Yaren'i yaptıkları için onu dedeme söyleyerek cezalandırdım. Şimdide Fırat'a kardeşimin acı gerçeğini söylemeye gidiyordum.
Fırat'a haber etmiştim zaten onu kafeye çağırmıştım. Benden önce gelmişti.

*
Ona olan biten tüm gerçekleri anlattığımda şok geçirdi. Ve de çok büyük bir hayal kırıklığına uğradı. Hoşlandığı , sevdiği kardeşimin bu kadar iğrenç bir insan olduğu canını yakmıştı.
Hele de kendisini arkadaşı için çıkar olarak kullanması daha çok yakmıştı canını. Eh bende bir iyilik yaptım fesat kardeşimden kurtardım.

Fırat gözleri dolu şekilde bana son kez "görüşürüz" diyip ayrıldı.
Fırat iyi bir adamdı. Her ne kadar o şerefsiz  Miran'ın arkadaşı olsada  o neticesinde bir Aslanbey değildi , ona Miran'ı desteklediği için düşman kesilemezdim. Arkadaşıydı sonuçta.

Neyse Yaren'i bu durumdada mahvettiğime göre sıra Reyyan'daydı. Günlerdir onu görmez , sesini duymaz olmuştum. Çok özlüyordum onu. Miran ve bu berdel yüzünden artık hiç görüşemedik. Hazır yoldayken onu görmeye gidebilirdim.

*
Yoldaydım. Tam Aslanbey konağı sokağına girmeme son dakika kala gördüklerimle ani fren yaptım. Gördüklerimi ilk başta inanamadım , yediremedim.
Sonra arabandan inip yaklaşıp duvar kenarında izlemeye başladım onları.

Töre Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin