Sabah uyanmışım biri Bana bakıyordu korkarak ona baktım uykulu gözlerimi ovuşturarak anlayamadıgım bi gülüşü vardı dün hakkında şünmeye başladım ama aklıma bir şey gelmıyordu başıma bir anda giren ağrı ile başımı tutum yatağın çöktüğünü hissetiğimde ona baktım kulağıma yaklaşıp günaydın tatlı cadı dedi gözümün önüne gelen görüntüyle ona baktım.
DÜN GECE:
elime aldığım ve kaçıncı olduğunu bilmediğim içkiye baktım barrmen kız bana alıcı gözle bakıp gülümsüyor bana iltifat ediyordu gözüm kapıdan içeri giren afete kaydı genç yakışıklı ve herkezi kendine hayran eden adama baktıkca ağzımın suyu akıyordu karşımdki barmen kız ban bakıp" boşa bakma sana bakmıcak cünki o buranın sahibinin oğlu ve sen gibi deil "dedi. kıza cüretkar bir gülüş atrak onunla bir idiaya girmek için elimi uztım kızda gülümsiyerek bana baktı "nesine varsın bayan çok bilmiş "dedim kız gülerekcevapladı"ne zaman gelirsen sana içkiyi ben ısmarlıcam"dedi ve elimi sıktı .ayağa kalktım ve kendimden emin adımlarla yakınındakı masaya oturdum biraz dikkat cekmem lazımdı yanında bulunan iki kıza bir şeyler anlatıp gülüyordu ayaklandığım sıra adamın bırı ban bakıp yanıma oturdu ona baktım ve beni ko9loumdan tutup onun yamacına oturtu sarhoş gıbı deildim aklım hala başımdaydı noldugunu anlamya calışırken kulagıma yaklaştı nefesi boynuma değdiği an huylandım ve ufak bır kıkırtı cıkardım bana baktı ve oda guklumsedi "sen canınamı susadın be cocuk "dediği seyle kaşlarım catıldı ve ona yaklşarak "neden susuyayımki durduk yere beni yanına cağıran sensin "dedim koluma sarılan parmakla onraya döndü gözlerim tekrar onun gözlerine diktim gözumu "benim oldugum bölgeye oturma curetine sahip oldugun için yanımdasın bir daha cıkma karşıma bence " dudağımı dişledigim sırada gözü oraya kaydı ondan olmasada yanındakı benim 5 katım olan adamdan fena trstım tam kalkacak ken kolumdan tutu ve beni dısarı cıkardı arabasına bındırdı arabada olan hoş bir koku vardı onun kokusumuydu ki acaba tele fonunu cıkarıp bıorını aradı bana bakıp gülümsedi "seninle çok eglenıcez tatlı cadı dıyıp yumrugu gecırdı yediğim şiddetli şeyin etkısıyle bayılmışım sonrası karanlık
BUGÜN:
Ona bir sinirle butun gucumle yumrugu gecirdım o yerı boylerken bende ayga kalkıp yakasından tutup kendime cektım"sen kimsin lan ne işim var burda neresı burası "dedim bana piç piç gulen adama bakıp tıksınır gıbı bır bakış atım "adım atakan seninki ney tatlı cadı "ilk affalasamda benle alay etıgını bılıyordum tam elimi kaldırmıştımki kolumu7 tutup benı altına aldı gülüşü kahkahaya dönüşen adamı öldürmek gibi bir planım varsı bana bakıp gülüşü bi an kesildi ve sinirle baktı "ne hakkla hangi düşünceyle bana yumruk atarsın senin ne haddine bana el kaldırmak "dediği seyle ustumden kalktı ve derin nefes alıp ayaklandım "dün bana atığın yumrugun karşılığı piç herif "dedim ve bana sinirle yaklaşıp yakamdan tutu ben ona gülümsüyoırdum şuan burun burunaydık şuan kokusu burnumu dolduruyordu okyanus gibi kokan bir adam vardı karsımda kırmızı dudakları sim siyah sacları ve bu sıyahlıga zıtlık yaratan beyaz tenı gözlerının yeşılı ıse kanlı ve alev gıbıydı yakamı salıp sakinleşmeye calışıyordu "sakın ol atakan onu kulanıcaksın ki baban seni rahat bıraksın ki buna ihtiyacın var sakin ol atakan saki" kendi ıle yaptıgı ufak sakinleşme olayı başarılı olmuş gıbıydı daha sakindi bana bvakıp "adını söyle bana derha "ona şakın bir şekılde bakarken sabır dilenır gıbı tekrarladı "ADINI söylesene sagırmısın sen "sakin bır tavırla ban bakan varlığa cevap verdim"Berk demir tulpar"verdiğim cevaptan hoşnut olmuştu yanıma yaklaşıp yataga oturdu rahat bır yapısı vardı sanırım dayanamyıp "soralımın cevabını verecekmısın" ban bakıp eliyle yataga hafif vurdu yanına oturdum elerını birleştırıp oynmaya başladı "ben atkan burası benim yazlığım 24 yaşındayım ve babam mafya bunu ilk söylemeliyim yoksa senin o şaşkın bakısına dayanamam " bunaq gülünce oda güldü "kusura bakma sert davrandım sana ama beni korkutun "gulumseyerek "korkma hayvan eti yerim insan deil ayrıca bende özur dilerim ama sana ihtiyacım var berk gercekten." ne demeliydimki ona sorgular bir bakış atım ve "neden ki " derin bir nefes alıp lafa girdi "babam benim gay oldugumu sanıyor ve beni bir cocukla tanıştırdı abımle kavga etiğimiz bir gun babama benim gay oldugumu ve ona söyliyemediğimi düşünmüş babam ilk buna kızsada sonra kabulenmiş ben gay degilim desemde ikna edemedim cunki bır erkkekle sarılırken cekilmiş resmim vardı ne demeliydım bilemedim babam gecen gun beni biriyle tanıstırdı onun gay oldugunu ve benımle ıyı anlaşacagını soyledı ben onu ıstemıyorum babama bır oyun oynamalıyız cunki ona sevgılım oldugunu soyledım ve sende fazla sırnaşıksın babamdan sogutmamız lazım benı sana ıstedıgın herseyı verım bır yemek olucak sadece ona katıl nolursun" ona şaşkın ve bı o kadarda sınırlı baktım kabul gaydım ama oglunun yonelimini destekleyen bu tontiş adamı kandıramazdım kabbul edmıyecekken aklıma o kızla gırdıgım iddia geldi sınsı bır guluşle "kabul edıyorum karsılıgında ne ıstıyecegımı sonra konusalım anlaşma ıstıyorum kanıt olsun yani "bana gulerek bakan bu cocuk karnımdaki kelebeklere haydın uyanın ben geldim der gıbıydı bana sarıldıgı an afaladım.
ilk hıkayem umarım begenırsınız ıyı okumlar dılerım:)..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLU KADEH
RandomSabah uyanmışım biri Bana bakıyordu korkarak ona baktım uykulu gözlerimi ovuşturarak anlayamadıgım bi gülüşü vardı dün hakkında düşünmeye başladım ama aklıma bir şey gelmıyordu başıma bir anda giren ağrı ile başımı tutum yatağın çöktüğünü hissetiğim...