Lorde
Glory and Gore
*
"Bir an önce gemiye binmeliyiz, Harry. Geç kalacağız!" Harry asası yardımıyla taşıdığı bavulları düşürünce ofladı ve onun kolunu tutup çekiştirmeye başladı Raven. "Hepte en lazım olduğun zamanlar sakar olasın gelir zaten."
"Bu neyin heyecanı? Alt tarafı bir sene boyunca hafifletilmiş dersler görecek ve turnuvaya katılacağız. Hala neden-" Harry sustu. Kendisince ne kadar mantıksız konuştuğunu anlamıştı sanırım. "Tamam, çok iyiymiş. Koş!" Gemiye doğru koşmaya devam ederken bavulları efsunladı. Diğer öğrencilerin bagajlarının gittiği yere göndermişti ve bunu önceden düşünmemesi mantıksız olan bir diğer şeydi. "Lou ve Alek sekiz numaralı kamaradalar. Tam da dediğin gibi uğur getirmesi için."
Raven gemiye binerken Harry döndü ve arkasındaki okula baktı. Altı senesini geçirdiği okula... Durmstrang. Kapkaranlık havasının yanı sıra alışkanlıktan mıdır bilinmez burada olmaktan hoşlanırdı. Okulun denizin yanında olması etrafın her zaman deniz suyu kokmasını sağlardı ve Harry bu kokuyu gerçekten seviyordu. Şimdi ise buradan çok uzaklara gidecekti bir turnuva için, kendisinin de katılmak istediği bir turnuva. Hogwarts'ın güzel bir yer olmasını ummaktan başka çaresi yoktu.
Üç sene önce yapılan Üçbüyücü Turnuvası'na yaşı tutmadığı ve ablası ya da abisi olmadığı için gidememişti. Turnuvanın şampiyonu ise Hogwarts'ın kendi şampiyonu Cedric Diggory olmuştu. Harry, onu bizzat tanıyordu. Vaftiz ablasının sevgilisiydi ve neredeyse her tatilde (Harry'nin İngiltere'ye döndüğü her tatilde) onu görürdü. İyi çocuktu ama yine de kendi okulunun kazanmasını tercih ederdi.
Dönüp gemiye baktı. Birden her şey son dakikasına geldiğinde korkutucu bir hal almaya başlamıştı. Bu turnuvaya neden katılıyordu ki? Ne gerek vardı? Sonra hatırladı. Beşinci sınıfın ilk haftası bitmiş, hafta sonu gelmişti. Ortak Salon'da kahvaltı ederlerken insanlara gelen baykuşlar olmuştu. Bir tanesi de arkadaşı Lou'ya gelmişti. Gördüğü ilk şey ise baş sayfa da kendi ve ailesinin bir resmi olmuştu.
Evans Ailesi'nden bir ilk! Yüz yıldır kofti çıkarmayan tek safkan aile olma unvanı yalanlandı. Başarılı büyücü Lily Potter-Evans'ın ortaya aniden çıkan kardeşi Petunia Evans aile büyükleri tarafından çok iyi saklanıyordu. Fakat bendeniz başarılı ve mükemmel yazar Rita Skeeter bu sırları incik cıncık ederek her şeyin gerçeğini sizler için öğrendim, sevgili Gelecek Postası okuyucuları. Londra, Privet Drive'da saklanan Petunia, bütün sorularımızı cevaplamayı şiddetle reddeti ama bu demek değil ki biz o cevapları alamayacağız. Bu konu hakkındaki gelişmeleri takip etmek için beklemede kalın.
Yaşadığı şoku hala unutmazdı. Bu basından saklanan bir şeydi ve ortaya çıktığında Durmstrang'te beşinci yılına daha yeni başlamıştı. O yaz annesinin istek ve ısrarları ile ilk defa teyzesi ve kuzeniyle tanışmıştı ve sanırım onları riske sokan da bu olmuştu. Bu riskte okulun en popüler öğrencisi iken gerilemesine, çoğu şeyi kaybetmesine yol açmıştı.
"Harold! Eğer o ayaklarını çalıştırıp gemiye bir an önce binmez isen sensiz gidiyormuşuz ama ondan önce gitmeden beş saniyede seni dövüyormuşum!" diye bağırdı arkadaşı Lou geminin kapısından. "Yanlış anlama seni dövmekten hiç çekinmem, canım arkadaşım benim. Alınma sakın tamam mı?"
"Laga lugayı kes, Lou." dedi Harry onun yanından geçip gemiye binerken. "Terbiyesiz, laga luga dedi." Lou ona kınayarak baktı. "Sen çok değiştin Harold. Ayıpçı oldun başımıza." Harry gözlerini devirdi. "Bana böyle seslenmeyi tahminen ne zaman bırakırsın? Sinirlerimi bozuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celeste | Drarry
FanfictionÜçbüyücü Turnuvası için üç okul Hogwarts'a gelmişti. Son senesinde olan Durmstrangli öğrenci Harry Potter, turnuvaya katılacak mıydı? Yoksa aklında başka şeyler mi vardı? Beauxbatons Draco x Durmstrang Harry Harry Potter, kurgusudur. Voldemortsuz, a...