Ka duh ai in ka tlai....sorry lutuk aw....
In vote peih pauh leh ziah ka chak zual a nia...han comment zeuh te kha...a ziak tu tan chuan lawm awm tak a ni.... Reader zawng+ te ka phut vek lo che u a..mahse a ṭhen tal hi chuan peih hram ula...han hmeh zeuh kha a har sa lo a nia...Type mah kan peih a☹️☹️☹️☹️
Tan ang aw.....☺️☺️☺️
Heartbeats
Chapter-3
________________________
Amenda// ti khan i lut dawn a mi?kan tlai tawh leh nghal.
Mark// lut ang..teacher te an la awm loh hi....ti in an lut nghal zat a....Alex te ṭhian ho chuan an lo en deuh ṭhap a.Alex chu in ti thei ni awm fahran chuan a tie chu a han pawt sawi vel a..Mark nen chuan an in melh rum ngang mai.
Vernon// Reuben saw saw maw i tih chu....kan CR chu maw?...a vun teh hluak chu!
Nick// cute reuh hle mai a...tu nge a nih chiah a?..
Reuben// Mark..zo.lawk....a phone a phawrh a.. message chu a en let a.."Zothansanga" a ti leh vat a..
Jay// Zothansanga....Mark Zothansanga.....a ti ve sap a.
Nick// Alex i va meng rum ve a...In lo in chau leh tawh a ni maw?...awhhh....ni tak..Saw Mark i ti mi kha Rub?
Reuben// He pa hi chu maw...tu man an ngaih lo ang...
Alex// ngawi mai teh u....teacher a lo kal....tih pah chuan a ṭhu fel ve than a...sual na nei lo awm ang hmiah in a awm nghal bawk....
_________________________
Amenda// a zak lo hle mai .a la melh rum che a nia...
Mark// a la chak dawn lo a lawm...a nui sak a.
Teacher// le....Zothan paper hi han sem la.....hei hi...Rules a ni a..a bawh chhia a piang chu a hrem na a in ziah nghal kha..i sem pah in hei note hi sem tel ang che....Zothana chu a kal phei a...
Mark// hei hi maw sir ka sem dawn?....tih pah chuan an sir chu a ko kher a...ni e..a phuba lak da tur chu a rua hman deih tawh...
Teacher// aw..hei hi i sem..eee....Zothansang in in sual a ni maw?....a ti vin nghal hlarh a..
Mark// aih....min khawih zawk..ka ti let ve lo
Teacher// tuin?....a ti leh ṭhak a.......Mark chuan nui ru tut+ chung chuan a lam hawi miah lo in ...Alex-a ṭhutna lam chu a kawk a....Alex-a ṭhianten an lo em ṭhup....
Alex// hrep chuan..kan hmelchhe pa chu.....
Teacher// hey..nang kha....new ila ni leh nghal a law?...kan school naupang chuan vawr hi i lo chheih nawm na em ni?..lo kal teh he tah hian....a kawk siah+ a..Mark a lo nui ru tet+ bawk.
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......