~

62 2 2
                                    

Nefretin başlaması için bazı duyguların ölmesi gerek ya güven duygusu ya da her neyse. İnsan ne zaman nelerden nefret eder ki ? Aslında her şeyden az da olsa nefret etmişizdir, istemeden de olsa. Bu yaşıma kadar çoğu insan tanıdım kimisi sevdiğini kaybetmiş, duygularını gömmüş. Kimisi de hayatında en büyük acıyı çekip hissizleşmiş. 17 yaşında bir kız olarak baskıcı bir babaya sahibim ve hayatım boyunca hep babalarıyla arkadaş gibi olan kızları kıskanmışımdır.

Ben ADEL KAVAK 14 yaşımda gerçekten aşık olmuştum. Hem ailem hem de bizim yüzümüzden ayrılmak zorunda kaldık ama en mutlu en huzurlu o varken hissediyordum. Hani beklemediğiniz bir an da gelen biri olur ve bütün acılarınızı, yalnızlığınızı kapatır ya da siz öyle sanmışsınızdır. Her şeyi bittiği an da anlıyorsunuz, sizden gittiği an başlıyor nefret. O zaman anlıyorsunuz nefret nasıl bir şey, size
her soğuk yaptığında daha da kinleniyorsunuz ona karşı. Ama bir türlü dile getiremiyorsunuz ve ona yeniliyorsunuz. O yüzden hep hata yapıyorsunuz sanki o olmadan hayat devam etmeyecek gibi sanki o yokken bir yanınız eksikmiş gibi gelir. Ama öyle değil bir kendinize gelin ya hayatınızı birine bağlayacak kadar aptal mıydınız? Onun yüzünden intihar etmeyi düşünecek kadar çok mu sevdiniz onu? Hayır, sevmediniz kendinizi kandırıyorsunuz hadi ama bundan 2 yıl sonra ne olacağını bilmiyordunuz. Bunları bilmeden hareket ettiniz ve yenilen siz oldunuz. Peki ya bilseydiniz ,her şeyi bilerek yaşasaydınız o zaman neler değişirdi?
Hadi şimdi bir düşünün en çok üzüldüğünüz kişiyi, sizi bırakıp çekip gittiği gün ağladığınız geceleri, gözleriniz  şişmiz olarak uyandığınız sabahları...

Ben bunların hiç birini unutmadım sırf o günün geleceğini bildiğim için sırf intikamımı alacağım için. Aslında işin bu noktalara geleceği aklımın ucundan bile geçmemişti ama beni o zorladı her şeyin, bütün bu olanların suçlusu o. Beni bu kadar duygusuz, güvensiz biri olmaya o itti ve bunun cezasını çekecek...

Ve iyi ki de unutmamışım yoksa buralara gelemezdim. Zamanında hatalar yaptım ama onları düzeltmenin vakti geldi. Sizinle birlikte o intikamı alacağız ya zorla ya da zorla şimdi bu yolda benimle misiniz? Cevabınızı bekliyorum....

Umarım beğenirsiniz mutlu ve huzurlu kalın  <3






NEFRETİN BAŞLANGICI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin