Hepimizin 12 yıl okuyarak sürekli sınavlara girerek ve başarımızı herkese göstermek için dayatılan , her gencin girmesi gereken birkaç saat içerisinde geleceklerine yön veren o sınav...
Tuğçe
Merhabalar ben Tuğçe kendi halinde derslerine fazlasıyla önem veren ve Orta boylu herkesin deyimiyle turuncu ve yüzümü kaplayan çillere sahibim .4 yıldır çalıştığım ve son 2 yılını sadece bugün için harcadığım büyük gün geldi çattı. Genellikle heyecanlı olduğum ve aynı zamanda fazlası ile strese girdiğim için çok fazla sınav antrenmanı yaptım umarım bugün gireceğim bu sınavda ailemi ve kendimi mutlu edecek bir sonuçla ayrılırım.
Aslı
Ben Aslı genellikle okula sivil geldiği için arkadaşlarını okula karşı örgütlediği için müdürün odasını sınıf olarak bilen bir öğrenciyim. Orta boylu simsiyah beline kadar saçları olan ve giyimim ile öğretmenlerinin gözdesi olan bir öğrenciyim. Sınav için ise hiçbir umudum yok çünkü çalışmadım.
Kerem
Merhabalar ben Kerem ilk sırada oturan uzun boylu bonus kafalı ve arkadaşlarının genel olarak inek olarak tabir ettiği o öğrenciyim. Sınava gireceğim için heyecanlı bir o kadar da mutluyum çünkü artık lise hayatımın son bulmasını ve bir an önce üniversiteye gitmek istiyorum.
Tuğçe
Eveet sınav alanına an itibariyle giriş yapmış bulunmaktayım şimdiden bir heyecan başladı umarım sınavda sakinliğini koruyabilirim ve hemen atlatıp bitirebilirim. Şu anda arabadan indik ve sınava girmek için okul kapısına doğru yürümeye başladık ailemde tabiki benim ile ve beni sakın tutmak için ne yapmam gerektiğini ve nelere dikkat etmem gerektiğini sabahtan beri yüzüncü kez tekrar edip duruyorlar. Veee içeriye girebildim sonunda heyecandan ölmek üzereyim ve tüm bilgileri unuttuğumu dekan düşünmeye başladım. Sınav başlamadı fakat ben şuan heyecandan fenalaştım ve etrafımdaki kimseyi anlayamıyorum fakat kendimi biran önce sınav başlamadan toplamazsam tüm emeklerim heba olabilir. Tam kendime gelmeye başladığım esnada yanıma bir kızın geldiğini ve böyle yapmaya devam edersem hiçbir şey yapamayacağımı ve kendimi toplamam gerektiğini söyledi ve daha sonra yanıma bir çocuk geldi ve önümde oturduğunu ve zor durumda kalırsam ona bakabileceğimi söyledi ve gitti kendime tam anlamı ile geldikten sonra kitapçıklar dağıtıldı ve çözmeye başladım . Fakat soruların zorluğu ve benim yaptığım gereksiz heyecan yüzünden hiç birşey yapamadım ve önümdeki çocuğa baktığımda ise onun benden farklı dersi çözdüğü için ve sorularımız denk gelmediği için bir kapım daha kapanınca sınav bitene kadar hem yapmaya çalıştım hem ağladım fakat şimdiden sonucun ne geleceğini tahmin edebiliyorum ve maalesef mezuna kalacağımı da adım gibi biliyorum . Ağlayarak sınavdan çıktığım esnada birisi kolumu tuttu ve bir odaya çekti beni tutan kişiye baktığımda uzun boylu kumral bir çocuk vardï elime bir kart verdi ve sınavda senin ile aynı sınıftaydım ve anladığım kadarı ile hiçbir şey yapamadın eğer kendin için bir şans daha istiyorsan bu kartta gerekli olan bilgiler var orada yazan yere gelirsen gerekli açıklamayı senin ile birlikte birkaç arkadaşa yapacağım deyip başka hiçbir şey demeden çıktı gitti ve sadece arkasından bakakaldım.
Evet sınavdan yaklaşık iki hafta geçti ve ailem benim netlerimi gördükten sonra beni şehir dışındaki bir yatılı okula göndermek istediler fakat okul okul değil zindan dışarı çıkamıyorsunuz herhangi bir aktivite yapamıyorsunuz ve bir eğitim öğretim dönemi boyunca okul sınırları içerisin de hapis kalıyorsunuz . Ben böyle bir yere gitmek istemediğim için bana verilen kartta yazan yere gitmeye karar verdim yani 2 gün sonra ya kendime bir şekilde yol çizecektim ya da ailemin isteği olan yere mecburen gitmek zorunda kalacaktım.Yazardan
Eveeet , umarım hikayenin giriş kısmını beğenmişsinizdir bu benim ilk kurgum ve tam olarak ne yapmam gerektiğini bilmiyorum dolayısıyla herhangi bir hatam olduysa şimdiden özür diliyorum sizleri seviyorum bir sonraki bölüm gizemli kartlı çocukla kızımızın buluştuğu günü yazacağım şimdilik görüşürüz ✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuralsız
Teen FictionBir grup gencin dayatılan kurallara karşı gelişinin hikayesi...