Κεφάλαιο 9

301 55 2
                                    

Η Κική και ο Παύλος κοιτάχτηκαν μεταξύ τους με δυσπιστία και στη συνέχεια στράφηκαν στον Άρη.

-Έχεις όρεξη για αστειάκια; τον ρώτησε η Κική εκνευρισμένη, βέβαιη πως ο Άρης τους έκανε πλάκα.

Εκείνος την κοίταξε σχεδόν προσβεβλημένος.

-Μιλάω σοβαρά, υπερασπίστηκε τον εαυτό του.

Η Κική ξεφύσησε και τοποθέτησε τα χέρια στη μέση της.

-Πολύ καλά, λοιπόν, ας υποθέσουμε ότι ήσουν όντως εκεί. Τώρα μπορείς να μας εξηγήσεις πως γίνεται να ζούσες πριν εκατό χρόνια; τον ρώτησε με μια δόση σαρκασμού.

-Δεν το ήξερες; Είμαι εκατό δεκαπέντε χρονών και κάτι μηνών, την ειρωνεύτηκε ο Άρης με τη σειρά του.

Η Κική άνοιξε το στόμα της για να μιλήσει, αλλά τη διέκοψε ο Παύλος.

-Μπορείτε να ησυχάσετε λίγο επιτέλους; τους επέπληξε.

Κανένας από τους δύο δεν μίλησε, μόνο κατσούφιασαν και απέφυγαν να κοιτάξουν ο ένας τον άλλον.

-Πολύ ωραία, διατηρήστε την ηρεμία σας όπως κάνω εγώ, συνέχισε ο Παύλος και κοίταξε τον Άρη. Τώρα πες μας πώς στο καλό είναι πιθανό να βρισκόσουν μπροστά σε κάτι που συνέβη πριν εκατό χρόνια, προτού σε θάψω ακριβώς κάτω από αυτήν την ταφόπλακα.

-Ηρεμία δε λες τίποτα, σχολίασε η Κική κρυφογελώντας.

Ο Άρης στριφογύρισε τα μάτια και δίστασε λίγο προτού απαντήσει. Όμως στη συνέχεια σκέφτηκε πως από τη στιγμή που είχαν ανοίξει αυτή τη συζήτηση, έπρεπε να καταθέσουν και οι τρεις όλα τα στοιχεία που είχαν. Και εκείνος είχε ίσως το σημαντικότερο.

-Χάρη σε αυτό, απάντησε βγάζοντας από την τσέπη του τζιν του ένα χρυσό ρολόι τσέπης, από εκείνα τα παλιά με αλυσίδα.

Ο Άρης το κράτησε από την αλυσίδα και το κούνησε αργά πέρα-δώθε, μαγνητίζοντας τα βλέμματα της Κικής και του Παύλου. Στη συνέχεια άνοιξε το καπάκι αποκαλύπτοντας το εσωτερικό. Η Κική και ο Παύλος διαπίστωσαν ότι δεν έμοιαζε καθόλου με ένα συνηθισμένο ρολόι· δεν είχε δείκτες ούτε αριθμούς για να υποδεικνύουν την ώρα, αλλά μόνο τέσσερα περίεργα σύμβολα και ένα μικρό, πράσινο κουμπί στην κορυφή. Η Κική και ο Παύλος στάθηκαν δίπλα στον Άρη για να περιεργαστούν καλύτερα το περίεργο ρολόι του.

-Πώς συνδέεται αυτό το ρολόι με όσα ξέρουμε μέχρι τώρα; ρώτησε ο Παύλος.

Ο Άρης έμεινε σκεπτικός για μια στιγμή. Φαινόταν είτε πως προσπαθούσε να θυμηθεί, είτε πως δεν ήθελε να το κάνει.

Υπόθεση Για Τρεις: Το καταραμένο δαχτυλίδιWhere stories live. Discover now