Ένιωθα το αίμα μου να παγώνει στις φλέβες μου.
"Τι άλλο ξέρεις για το φόνο;" ρώτησα τη Sophia προσπαθώντας να κρατήσω τη φωνή μου σταθερή.Δεν φάνηκε να το προσέχει.
"Τίποτα άλλο"είπε,"δεν μου ανέθεσαν το ρεπορτάζ"
"Τι τρέχει;"ρώτησε η Lilly που είχε δει την έκφραση του προσώπου μου.Η Sophia έστρεψε τα μάτια της επάνω μου.Η έκφραση της σοβάρεψε όταν με κοίταξε
"Την ξέρεις;"ρώτησε
Έγνεψα αρνητικά
"Την έχεις ξαναδεί όμως έτσι;"
"Ναι,"είπα,"σήμερα το πρωί καθώς έφευγα από το ξενοδοχείο"
"Γιατί έμεινες στο ξενοδοχείο;"ρώτησε η Sophia που είχε χάσει την προηγούμενη συζήτηση
"Θα σου πούμε μετά,"είπε η Lilly ανυπόμονα και γυρνώντας σε εμένα συμπλήρωσε,"πες μας για την κοπέλα"
"Την είδα το πρωί όταν έμπαινα στο ασανσέρ,"άρχισα να λέω,"φαινόταν τρομοκρατημένη.Πάτησα το κουμπί αλλά η πόρτες του ασανσέρ είχαν ήδη κλείσει και μετά σταμάτησα να σκεύτομαι την κοπέλα"
"Τι εννοείς τρομοκρατημένη;"ρώτησε η Sophia,"μπορείς να περιγράψεις την έκφραση της;"
'Εγνεψα"Φαινόταν λες και κάποιος την κυνηγούσε"η Lilly έβγαλε ένα επιφώνημα,"σκέφτηκα ότι ίσως είχε κάποιο πρόβλημα με το φίλο της"πρόσθεσα νιώθοντας ενοχές.Αν δεν είχα φύγει ίσως να μπορούσα να την είχα σώσει,ίσως τώρα να ήταν ζωντανή.Γιατί να μην μπορώ ποτέ να κάνω το σωστό;Γιατί πάντα να πεθαίνουν οι αθώοι;Βέβαια δεν ήξερα αν ήταν αθώα...
"Πρέπει να φύγω",είπα βιαστηκά και σηκώθηκα από το τραπέζι αφήνοντας λεφτά για τον καφέ μου
"Που πας;"είπε η Lilly
"Να βρω έναν φίλο"
"Melanie μόλις μου είπες ότι είδες την κοπέλα λίγο πριν την δολοφονήσουν,"είπε η Sophia,"δεν νομίζεις πως πρέπει να πάμε στην αστυνομία;"
"Όχι ακόμα"είπα
"Όχι ακόμα;"επανέλαβε η Sophia
"Mel μιλάμε για φόνο"πρόσθεση η Lilly
Δεν ήξερα τι να τους πω.Ίσως είχε έρθει η ώρα να μάθουν την αλήθεια.Όχι εδώ όμως,δεν ήταν ασφαλές
"Έλάτε σε μία ώρα σε αυτή τη διεύθυνση,"είπα σημειώνοντας τη διεύθυνση σε ένα χαρτί,"θα σας εξηγήσω τότε"
ESTÁS LEYENDO
Λάθος Ταυτότητα(Σώσε Με #1)
AcciónΤι θα έκανες αν σε κατηγορούσαν για έναν φόνο που δεν είχες διαπράξει; Τι θα έκανες αν όσοι αγαπούσες βρίσκονταν σε κίνδυνο; Θα έτρεχες να τους σώσεις;Ακόμα και αν κινδύνευε η δική σου ζωή; Θα τα κατάφερνες τελικά; Το πρώτο βιβλίο από τη σειρά Save...