Dobré ráno. Je krásný nedělní den. S tím že mi v baráku spí tři moji nejbližší. Vztanu z postele a jdu do koupelny. Vysprchuju se. Ano teď se sprchuju každý den.
Vyčistím si zuby a učešu si vlasy do vysokého culíku. V pokoji si vyberu černý nike tričko s modrými roztrhanými dřínami.
Šla jsem do kuchyně. V kuchyni byl Dominik a mazal si na rohlík máslo. Sedla jsem si na linku a potorovala ho.
,, Chceš taky nebo na mě budeš jen čumět?" usmál se Dominik
,, Emm, spíš druhá možnost." odpovím
Dominik položil rohlík i s máslem a otočil se ke mě. Přibližoval se blíž k mému obličeji. Přemýšlím jestli to mám nebo nemám udělat.
Hrozně bych chtěla ale bylo by to špatný. Je pravda že já dělám špatný věci ráda. Ale tohle je něco jiného. Líbat jeho rty je boží věc ale něco mi říká ať to nedělám.
Už jsem se s ním vyspala a stále se ke mě chová jako ke kamarádce. Já bych asi chtěla něco víc. No nic jdu na to.
Začnu ho líbat. Je vidět že ho trošku zaskočím ale to mě nezastaví. Začne mi šahat pod tričko. Ale ani to mě nezastaví. Hytnu ho za hlavu a hrabám se v jeho krátkých bílích vlasech.
Nic už nás neviruší. Jo tak to jsem si jenom myslela.
,, Čau hele máš něco bio protožee.... Ou pardon já. Nechtěl jsem rušit." vyruší nás nakonec Alex
,, Jo v pohodě my jsme tady stejně nic nedělali." odtáhla jsem se v rychlosti od Dominika
,, Jasně. Jen jste si ochutnávali příchutě každýho jogurtu. Dominiku to musíme nikdy taky zkusit."
,, Ne to zkoušet nebudete." zakázala jsem
,, Proč ne?" zeptal se Dominik
,, Ty chceš vážně zkusit oboje pohlaví?" zamračila jsem se na něj
,, Sranda!!!" hned mě ujistil
Do konverzace se připojil Jakub.
,, Dobré ráno přátelé. Co řešíte?" zeptal se Jakub
,, Dominik chce líbat Alexe." odpověděla jsem
,, A je to tu."
,, To byla sranda." obhajoval se Dominik
,, Jak jste se k tomu vlastně dostali. To jen tak přišel Dominik že chce líbat Alexe?" přemýšlel Kuba
,, Ne dostali jsme se k tomu když jsem přistihnul jak se ty dva líbali." kouknul se Alex na Kubu
Vzala jsem chleba do ruky a hodila to po Alexovi.
Kuba se na mě nechápavě podíval. Dominik to všechno sledoval z povzdálí.,, Kubo hlavně se uklidni." chtěla jsem uklidnit Jakuba.
-----------------------------------------------------------------
Ten se ale pustil do Dominika. Dával mu jednu pěst za druhou. Mysleli jsme že ho zabije. Ooo můj bože. Chtěla jsem ho dát z Dominika ale dal mi taky pěstí. Všude lítala krev. Vzala jsem klíče a utekla. STOP!!!Vážně jste si mysleli že se to bude pořád opakovat. Tohle jsem už tady měli. Je to TRAPNÝ!!.
-----------------------------------------------------------------,, Kubo hlavně se uklidni." chtěla jsem uklidnit Jakuba.
,, Co zkouším. Vždyť jsem s váma v pohodě." udiveně na mě koukal Jakub
ČTEŠ
Ještě jednou na ní šáhneš!! (Nik tendo, Yzomandias)
Fiksi PenggemarDvaceti letá sestra Jakuba Vlčka se přestěhuje do Pardubic kde potká kluky z labelu milion plus🖤. Spoustu z nich jí hned chce ale bratr jí všechny zakazuje🚫. Bára nejdřív bude působit jako hodná roztomilá holka ale opak je pravdou👑. V příběhu jso...