Ležali su na malom uzanu krevetu, ljubili se i mazili, dok je napolju vejao sneg. "Nisi mi rekla kako je bilo u školi danas."
Prevrnula je očima. "Ona veštica me pitala kako me nije sramota da se pojavim u školi nakon svega i da ti imaš makar malo više srama od mene, jer si dao otkaz. Rekla sam joj da mi je žao što je nisi hteo kad ti se nudila na ekskurziji, pokupila se i otišla.", progunđala je. "Šta?", upitala je kad ju je zapanjeno pogledao.
Nasmejao se. "Ništa, ali tako si samo sebi sad naškodila, ljubavi. Nisam siguran da ti neće praviti probleme.", promrmljao je i slatko je poljubio.
Uzvratila mu je poljubac. "Mislim da neće moći, direktor je rekao da ćemo od sledeće nedelje imati novu nastavnicu, jer je celo odeljenje izašlo sa mnom. Moramo li baš o tome? Došli smo ovde kako bismo se odmorili od svih tih gluposti.", umiljato je promrmljala i zavukla glavu u njegov vrat.
Nasmejao se, poljubio je i oborio je na leđa. "U pravu si.", promrmljao je i nastavio da je ljubi. "Hoćeš li Da idemo u šetnju?"
"Mhm, obožavam da šetam po snegu.", veselo je rekla, skočila iz kreveta o počela da se oblači. "Još nisi spreman?", zapanjeno je upitala, kad je primetila da da i dalje leži.
Nasmejao se i ustao. "Uživam da te gledam dok se oblačiš."
Zasmejala se, sačekala da se obuče, a onda ga uzela za ruku i povela ga van. Šetali su se, zastajkivali i ljubili se, a onda mu je najednom pustila ruku, sačekala da se malo udalji, a onda se sagla, pokupila sneg, napravila grudvu i pogodila ga u glavu sa njom. Okrenuo se i zapanjeno je pogledao, a onda se i sam sagnuo, nakupio snega i gađao je, kad je formirao grudvu. Vrisnula je kad joj se ledena grudva sručila na lice. Proveli su ludo veče, grudvali se, jurili i ljubili, a Ignjat je po prvi put uživao u snegu. Kao dete ga nije voleo, nikada nije imao dovoljno toplu garderobu i večito mu je bilo hladno. Kasnije nije obraćao pažnju na njega, nije mu budio ništa osim loših uspomena. Ove večeri ga je zavoleo. Pogledao je, prišao joj, obuhvatio joj lice rukama i željno je poljubio. Zagrlila ga je i uzvratila mu poljubac. "Hoćemo li nazad polako?"
Klimnuo je glavom, privio je uz sebe i poveo je nazad. "Hvala ti.", tiho je rekao.
Zbunjeno ga je pogledala. "Na čemu? Osim što si zbog mene dobio otkaz."
Prevrnuo je očima i slatko je poljubio. "Na tome što sam najzad zavoleo svaki dan, svaki trenutak, Gabi. Uz tebe je svaki sekund predivan."
Osmehnula se, jače se privila uz njega i poljubila ga u obraz. "Volim te." Šta je drugo mogla da mu kaže? Knedla joj je stajala u grlu i sve joj se činilo tako beznačajno. Želela je da mu zatvori sve rane koje je imao, a nije ni bila svesna da ih je već zacelila i da je njena ljubav kao melem za njegovo izranjavano srce. Otvorila je oči i pogledala ga. Još uvek je spavao. Polako je ustala iz kreveta, ušuškala ga, a onda izašla polako van i stavila kafu. Dohvatila je telefon i upalila ga. Duboko je uzdahnula kad su počele da joj stižu poruke istog trenutka. Namrštila se kad je videla da od Goge ima tri propušena poziva, pa joj je uzvratila poziv. "Hej, draga, šta se dešava?"
"Jebi se, uplašila sam se. Zašto ti je telefon ugašen?"
Nasmejala se. "Zato što sam u dekinoj kolibi sa Ignjatom.", nasmejano je rekla, zakuvala kafu, a onda sela i zapalila cigaretu.
Goga se zakikotala. "Uživaš sa razrednim, a? Jutros su bili novinari kod mojih, ćale ih je oterao u pičku materinu i zalupio im vrata ispred nosa. Usput, izašle su i vaše prve zvanične slike, neko vas je pratio."
Gabi je prevrnula očima. "Mogu samo da zamislim naslove."
"Ko ih jebe, Gabi. Neka pišu šta žele. Na kraju krajeva, razredni je dao otkaz i sad može da radi šta želi."
YOU ARE READING
Skrivene strasti -Završena-
RomanceGabrijela je nemoguća, tvrdoglava i naprasita devojka, koja se teško miri sa razvodom svojih roditelja, kao i ponovnom udajom majke. Selidba kod oca, kao i promena škole okrenuće joj život naglavičke. Upoznaće svoju sudbinu, sa njom puno radosti, al...