Story kal hmang han thlak dang lam vel hi ka thiam lutuk lo a nia aw...chuan in vai chung ah ka lawm e.....in comment hi chhiar a nuam thei lutuk a nia.....khamsaaaaaa💜💜💜 Bl chauh ka support aw...G/G kha chu awm dawn lo nia aw..min hre thiam ru....hmangaih che uuuuu....
Ṭan ang u aw...
{Heartbeats}
[ Chapter-4 ]
_______________________
Mark// nia..a nih na tak ah chuan ka nia lawm..mahse,min zep sak ula..zah na chin ka nei ve tho a..a ti sap a.
Nick// ummm...lungngai suh...haw ang u.
Mark// kei chu ka lo la awm mai ang....a nu ka call mai ang..a phone a phawrh uk a.
Reuben// a nu a...kum eng zah nge i nih?..nuih za in sum zet hian a rawn ti chhuak a.
Mark// ti nge...18 ka pum tawh...
An vai chuan an nui hak+ a..Alex pawh a khi suk...Jay nen..
Nick// A nu fapa duat i nih dawn chu lo kal rawh...ka lo phur ang che...tih pah in a kai nghal lawp a...tu enmaw chu a nui lai a tawp chat a...ni e..Jay a ni...(Alex huan feeling a la nei dawn miah lo a nia aw)
Bike chu an ti nung vut+ hlawm a...Alex a tlan hmasa ber a..a dawh ah Reuben chuan a zui a,Vernon a tlan ve nghal bawk....
Nick// lo va tlan rawh..hei kan Nu hi ka phir dawn bawk sia...elh sen tak chuan Jay chu a en a..
Jay// in hnung ah ka lo tlan ang....lawk....Zothansang Nick ka lo thah mai ang...an veng ah thl lam tur ka nei tho....
Nick// maw?..a ti deuh hu a..Mark chuan a en tawn sek ringawt.
Jay// lo chuang rawh...Nick la lo thlah mai ang....a ti hmuk a..Mark chu a kalmai lo..a en tawn sek ringawt...
Nick chuan Jay awm dan a hre thiam lo kher mai!Nick// a nih...Markva chuang mai rawh ..ka speed a sang lutuk a i hlau ang..a nih aw..tih pah chuan a beng thek+ a..Mark pawh Jay hnung ah a lawn a...
Mark// eng nge i tih?..a ti hu a..Jay chuan healmet chu pe in" khum rawh ka tlan chak dawn a nia..ka kawng ah min kuah mai dawn nia" a to ram hmarh a...chhang ta mai lo chuan a la ve ngawt a..."i zo em?" A ti elh khalh a..."ka ka hmum thiam lo" a rawn ti tham ṭak a...Jay a nui suk a...rem lo ṭeuh chung chuan an in khûm tir theih ta hram a...
Author pov
Jay chu a tlan chak ang reng viau mai,Mark te veng chu hre tho mahse,an in awm na tak a hriat loh vangin Mark nen chuan an in be deuh reng a..minute rei lo te ah an thleng a....Pi mamiani chu Mark lam tur in lo chhuah a tum chiah hi a lo ni a...End of Author pov
Pi mamuani//oh...bawihte lolam che ka lo tum chiah a..kha i ṭhian pa en mi?....a lut leh nghal mai a.
Mark// aw..lo lut la....a la hma tho a...games te khel ila
Jay// nakin ah zawk le....naktuk eng nge i tih dawn?
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......