Mi-am bagat degetele in priza...

3.1K 117 2
                                    

Nu mi-a raspuns, asta fiind chiar o surpriza. De obicei trebuie sa imi intoarca cuvintele pe dos. Doar a venit mai aproape de mine si mi-a dat delicat o suvita de par dupa ureche. Degetele lui deabia mi-au atins pielea, iar firicele de elctricitate mi-au traversat prin corp. Corpul lui s-a lipit de al meu, iar mana cu care mi-a dat suvita de par de pe fata si-a gasit altceva cu care sa se joace. Mi-a ridicat barbia in asa fel incat sa il privesc in ochi, iar cu degetul mare imi misca usor buza de jos. Ne uitam unul in ochii celuilalt atat de atanc ca am crezut ca ai mei o sa imi pice. Din vestiar s-au auzit cateva busitauri si parca vocile, mai mult tipete, ne-au tras afara din lumea noastra. M-am concentrat sa aud cine facea ca o găino-scroafa in calduri. Am distins minunatele glasuri de pitipoanca tipica. Vedetele scolii, doua foarte bune 'prietene', asa cum pretind ele, se certau pentru ... nu cred!
-Mi se pare sau tocmai mi-am auzit numele? a intrebat Gale, ingustandu-si ochii si ascunzand pietrele de jad, care sclipeau de fiecare data cand le priveam. M-a bufnit rasul si mi-am dus mana la gura ca sa ma opresc. Lui nu ii venea sa rada. Era serios. Si-a dat ochii peste cap si s-a aplecat spre mine. Mi-a soptit in ureche, respiratia lui calda si usor mentolata ajungand pe gatul meu :
-Tu. Eu. Diseara.
S-a intors si a plecat cu mainile in buzunar fix cand pe usa au iesit toate fetele. Majoritatea se uitau la mine curioase de ceea ce vorbisem cu Gale, si geloase, iar restul erau nervoase pe mine.
-An? Ce ti-a zis? mi-a soptit Daniela dupa ce m-a tras mai departe de grup.
-Ăăă...cred ca mi-a dat intalnire?
Restul orelor au trecut in zbor. Ma gandeam doar la el.
Orele s-au terminat pe la 4, dar nu voiam sa merg acasa. Le-am luat pe fete intr-o expeditie de cumparaturi si am ajuns in fata casei pe la 9. Da,stiu! Cat ati stat la cumparaturi? Suntem fete! Stiam ca ai mei iar nu erau acasa. In ultimul timp au multa ...treaba. Si ma indoiesc ca nu stiu pe unde au ei treaba, chiar daca nu vor sa imi spuna.
Am intrat inauntru ca sa il vad pe Gale pa canapea, cu telecomanda in mana. Cand a auzit usa si-a intors capul spre mine, dar expresia lui era indiferenta. M-am apropiat incet de el si cand am ajuns langa canapea el s-a ridicat.
-Buna? am zis aproape in soapta.
-Vrei sa vedem un film? Intrebarea lui m-a socat. Nu mai intelegeam. Mi-a zambit, m-a luat de mana si m-a tras pana la mine in camera si a dat drumul televizorului, unde deja era bagat un film.
-Ok...asta e dubios!
La bufnit rasul si s-a asezat in pat.
-De ce? Ti se pare anormal sa ma uit la un film cu iubita mea?
M-am asezat in pat, langa el si i-am aruncat o perna in fata. S-a ferit cu mana stanga, iar apoi m-a luat in brate, eu punand capul pe umarul lui.
Cand m-am trezit de dimineata nici nu mai eram in pat. Stateam peste el, la propriu. Picioarele noastre erau impleticite, iar eu eram pe pieptul lui cald. Am zambit cand mi-am dat seama ca asa ne-am invartit peste noapte. Gale a gemut si ma rasucit in asa fel incat acum el statea peste mine, capul lui fiind in scobitura gatului meu, unde isi lasa si respiratia fierbinte, iar piciorul lui drept era asezat intre ale mele, putin cam sus, dupa parerea mea. O senzatie ciudata m-a invaluit si am simtit din nou electricitate in corp. Doar ca de data asta parca ma curentasem. Poate am bagat in somn degetele in priza. E o posibilitate,nu?
Gale inca era inconstient. L-am lasat sa doarma in continuare pana cand am simtit mana lui la baza tricoului meu. Doua degete au intrat usor sub tricoul meu si au inceput sa faca cerculete pe pielea mea. Am o vaga impresie ca inca nu se sculase cu adevarat. Se misca incet, iar eu voiam sa il trezesc cat mai repede, dar nu puteam face asta. I-am inconjurat gatul cu mainile, iar la scurt timp a inceput sa se foiasca.
-Neata' ! mi-a zis zambind, cu ochii intredeschisi. Apoi si-a dat seama ca era peste mine. S-a ridicat si sa pus langa corpul meu, dar cu spatele. M-am ridicat intr-un cot si l-am pupat pe obraz inainte ca el sa geama din nou, iar eu sa ies din camera.
Am coborat scarile sa merg in bucatarie pentru micul dejun.
-Neata' , scumpo! mi-a zis tata de pe canapea. I-am raspuns la salut si m-am intors pre bucatariea de unde tocmai iesea mama cu o tava.
-A, tocmai veneam la tine cu micul dejun, dar vad ca te-ai sculat.
In fericirea mea nici nu fusesem constienta ca il salutasem pe tata mai devreme. Ai mei sunt acasa! La naiba!

Heei! Pareri? Cine vrea didicatie in urmatorul capitol? Si credeti ca o sa il gaseasca pe Gale in camera ei?

Furtuna adolescentilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum